Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Rain vs XiGua - TvZ@Terminus SE

SC2: 1v1 a BECUP-on

Hírek 2011. június 23. Drang 37 hozzászólás 3988 olvasás Címkék: Budapest Magyarország OGC Starcraft 2

SC2: 1v1 a BECUP-on

A mai napon a BECUP hivatalos oldalán új játékkategórák jelentek meg a tervezett versenyszámok között. Így az immáron hagyományos játékok (CS, CSS, COD, BF) mellett nemrég felvett Lol és Quake Live után a Startcarft 2 is szerepel a nevezhető tornák között.

 

BECUP 2011 közlemény

Hozzánk beérkezett kéréseknek eleget téve elindítjuk Starcraft2 versenyszámunkat is. BYOC, 4x6 csoportok, DE, 1v1. A versenyszámot minimum 24 fő jelentkezése esetén indítjuk el. Szabályzat hamarosan. Jelentkezni és befizetni egyesével lehet.


24 fő összejön vajon?

Egy kis BECUP történelem

A BECUP története 2007 tavaszán indult azzal a céllal, hogy a magyar és kelet-európai játékos közösségnek igényes, jól szervezett lehetőséget biztosítson játéktudásuk összemérésére.

Az első rendezvényen 240 játékos mérkőzött meg 48 csapatban Counter-Strike és Counter-Strike:Source játékokban a Pestszentimrei Sportkastélyban. 2008-ban már 400 játékost tudtak fogadni, és a játékok köre is kibővült a Call of Duty-val 2010-ben a Battlefield Bad Company 2 is terítékre került. A szervező gárda az évek során számos tapasztalatot gyűjtött, így mára a BECUP az egyik legnagyobb és legszínvonalasabb hazai eSport rendezvénnyé nőtte ki magát, melyet a magyar és külföldi játékos közösség fokozott figyelme kísér minden évben.

BFBC2: BECUP 2011 - A nevezés indul

Idén augusztus végén is kitárja kapuit a Budapest E-sport Cup játékaréna, hogy a cyber-sportolók összemérjék erejüket. A helyszín változott ugyan, de remélhetőleg hasonlóan magas színvonalú lesz a 2011-es BECUP, mint a korábbiak.

BECUP 2011 információk

Időpont: 2011.08.26-28.
Helyszín: Budapest, Lurdy Ház (megközelítés, képek)
Nevezés: 2011.06.13. - 2011.08.12.
Nevezési díj:
06.13. és 07.08. között > bruttó 6500 Ft / fő
07.09. és 08.12. között > bruttó 7500 Ft / fő
Nevezések elfogadása: Idén ismét lehetővé tesszük, hogy már 3 befizetés esetén a csapat nevezését befizetettnek tekintsük, és a fennmaradó nevezési díjat a helyszínen is be lehessen fizetni. A befizetett összeget 08.12. után (mint fájdalomdíjat) nem áll módunkban visszafizetni.
Regisztráció: A userek regisztrációja és adataik megmaradtak. Azonban a csapatok adatai törlődtek, így azokat újra létre kell hozni.
Beengedés: 2011.08.26-án 09.00-tól folyamatosan
Első meccsek: 2011.08.26-án 20.00-tól
Meghirdetett versenyszámok: Counter-Strike 1.6 (5on5); Counter-Strike:Source(5on5); Call of Duty4 (5on5);  Battlefield Bad Company 2 (6v6), League of legends, Quake live, Starcraft 2 (1v1)
Tervezett létszám összesen: 360 fő
Látogatói jegyek: helyszínen vásárolhatóan bruttó 500Ft a napijegy, míg a 3 napos bérlet bruttó 1000Ft.
Közvetítés: OGC ... TBA
Díjazás: Egyeztetés alatt, TBA
Gépbérlés: Egyeztetés alatt, TBA


 

A hazai Stracraft 2 közösség számára komoly lehetőségnek ígérkezik a rendezvényen való megjelenés, így oldalunk is kiemelt figyelmet szentel a BECUP Startcraft 2 LAN ügyének.


Részt veszel a BECUP Starcraft 2 Lan-on?
Igen
mozgo Stryker Damnosaurus
Nem
hyperspace4ever ForgoT Revolution
LegJobbSColdal
Talán
Pene Salto Drang
imatyas Fana Desault
NyPeti

Kapcsolódó linkek

avatar #37
Pene 2011. június 30. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Fana #36. hozzászólására
Nekem vmi becup fejes vagy aki nagyon vágja ott a dolgokat dobhatna egy msn t mert lennének kérdéseim a lannal kapcs.
lesz ilyen kérdezz-felek hírcsokor nemsokára sc2.hu-val közösen. stay tuned!
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #36
Fana 2011. június 25. 461 hozzászólás 851.
Nekem vmi becup fejes vagy aki nagyon vágja ott a dolgokat dobhatna egy msn t mert lennének kérdéseim a lannal kapcs.
Szerintem REAPER RAPE !
avatar #35
Pene 2011. június 24. 7054 hozzászólás 10.
Válasz SkyMouz #34. hozzászólására
na ezaz.. vannak SC2 scene-ben is normális, kedves emberek, akik szívesen elvisznek és haza is visznek.. :)

csak még az a baj, hogy ez a scene még fiatal és még nincs keménymag, ezért tűnik sok embernek, hogy ez nem nagyon megérős LAN... majd 1-2 év múlva ezeken a kommenteken már nevetni fogunk :)
nagyon remélem, hogy így lesz. sajnos sokan nem is sejtik, mekkora feelingje van egy ilyen lannak (főleg ennyi emberrel, akik még különféle "játékokból" is érkeznek), csupán azt látják, hogy 6500 Ft, az hú de sok. csak jelzem, hogy 6 éve is volt 5000-ért hasonló minőségi lan, ergo lehetne innen is nézni, hogy még mindig milyen olcsó. ennek a sokszorosát költik el sokan "magányosan" cigizve, vagy egy-két buliban. igen, nem olcsó, de megéri. itt egy werkfilm: http://www.counter-strike.hu/content/2009/09/01/BECUP_2009_-_Werk_film
itt egy videó egy döntőről: http://www.youtube.com/watch?v=6BjtvuW-sfQ&feature=mfu_in_order&list=UL
itt meg egy első napi feeling videó: http://www.youtube.com/watch?v=HR7jIKRevJo&feature=mfu_in_order&list=UL
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #34
SkyMouz 2011. június 24. 21 hozzászólás 6363.
Válasz Pene #33. hozzászólására
"2008 óta járok ki BECUP-ra és eddig senkit sem láttam volna, hogy panaszkodott a rossz szolgáltatás miatt."
voltak hibák a múltban, de hát emberek vagyunk:p A legutóbbi esemény visszhangja viszont nagyon pozitív volt. kíváncsian várom, hogy pár új játék csatlakozásával is tudják-e, lehet-e tartani ezt a színvonalat.

Aki az utazás miatt sír, annak viszont tényleg csak azt tudnám tanácsolni, amit írtál. Nem egy nagy kunszt egy blogot kirakni, vagy éppen default összeállni. A CS-sek rendszeresen szerveznek maguk között ilyet, ez is minapi: http://www.counter-strike.hu/blog/BBSz/2796/Fuvar_Szeged_-_Vac

Miután még aug. vége lesz, akár az is elképzelhető, hogy a Duna átellenes oldalán a BME kolik egyikében még meg lehet szállni "olcsóért". Ha ismereteim nem csalnak, eddig volt két kis MondoCon. Itt a lehetőség, hogy valami nagyobbat is összehozzunk.
na ezaz.. vannak SC2 scene-ben is normális, kedves emberek, akik szívesen elvisznek és haza is visznek.. :)

csak még az a baj, hogy ez a scene még fiatal és még nincs keménymag, ezért tűnik sok embernek, hogy ez nem nagyon megérős LAN... majd 1-2 év múlva ezeken a kommenteken már nevetni fogunk :)
avatar #33
Pene 2011. június 24. 7054 hozzászólás 10.
Válasz SkyMouz #30. hozzászólására
Nem értem miért kell ezen veszekedni. 2008 óta járok ki BECUP-ra és eddig senkit sem láttam volna, hogy panaszkodott a rossz szolgáltatás miatt. Ha valaki képes mondjuk Csehországból idejönni és lehozni a gépét, majd busszal végigcipelni, akkor nem értem a BP lakosok vagy aki Pest megyében lakik miért sír, hogy nem tudja lehozni a gépet. Megoldás-> kiírni egy hírt, hogy keresünk fuvart, mindenki fizet egy pofa sört és tuit lesz aki 5-6 embert össze tud gyűjteni és felvinni géppel együtt a Lurdyba. (CS-ben BCMT klán csinálta nagyon sok ideig, akár mos is fogják), ha lenne autóm 4 embert feltudnék venni bármely vasútállomáson, de mivel nincs így sajnos nem tudok ezzel a lehetőséggel szolgálni.

A pénzről meg annyit, hogy 3 napig tárolják a géped és vigyáznak rá. Illetve biztosítanak neked mindent, pl..: ha elfelejtetted hozni az egeret, meg a billentyűzetet..
"2008 óta járok ki BECUP-ra és eddig senkit sem láttam volna, hogy panaszkodott a rossz szolgáltatás miatt."
voltak hibák a múltban, de hát emberek vagyunk:p A legutóbbi esemény visszhangja viszont nagyon pozitív volt. kíváncsian várom, hogy pár új játék csatlakozásával is tudják-e, lehet-e tartani ezt a színvonalat.

Aki az utazás miatt sír, annak viszont tényleg csak azt tudnám tanácsolni, amit írtál. Nem egy nagy kunszt egy blogot kirakni, vagy éppen default összeállni. A CS-sek rendszeresen szerveznek maguk között ilyet, ez is minapi: http://www.counter-strike.hu/blog/BBSz/2796/Fuvar_Szeged_-_Vac

Miután még aug. vége lesz, akár az is elképzelhető, hogy a Duna átellenes oldalán a BME kolik egyikében még meg lehet szállni "olcsóért". Ha ismereteim nem csalnak, eddig volt két kis MondoCon. Itt a lehetőség, hogy valami nagyobbat is összehozzunk.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #32
SkyMouz 2011. június 24. 21 hozzászólás 6363.
Válasz mozgo #31. hozzászólására
Idei cél az SC2-vel kapcsolatosan a közösségépítés ... ez pedig nélkületek nem fog menni :)
mi örülünk, hogy bevettétek az SC2-öt a játékok listájára :)
avatar #31
mozgo 2011. június 24. 121 hozzászólás 2502.
Idei cél az SC2-vel kapcsolatosan a közösségépítés ... ez pedig nélkületek nem fog menni :)
custommap.mozgo.hu:27000
avatar #30
SkyMouz 2011. június 24. 21 hozzászólás 6363.
Nem értem miért kell ezen veszekedni. 2008 óta járok ki BECUP-ra és eddig senkit sem láttam volna, hogy panaszkodott a rossz szolgáltatás miatt. Ha valaki képes mondjuk Csehországból idejönni és lehozni a gépét, majd busszal végigcipelni, akkor nem értem a BP lakosok vagy aki Pest megyében lakik miért sír, hogy nem tudja lehozni a gépet. Megoldás-> kiírni egy hírt, hogy keresünk fuvart, mindenki fizet egy pofa sört és tuit lesz aki 5-6 embert össze tud gyűjteni és felvinni géppel együtt a Lurdyba. (CS-ben BCMT klán csinálta nagyon sok ideig, akár mos is fogják), ha lenne autóm 4 embert feltudnék venni bármely vasútállomáson, de mivel nincs így sajnos nem tudok ezzel a lehetőséggel szolgálni.

A pénzről meg annyit, hogy 3 napig tárolják a géped és vigyáznak rá. Illetve biztosítanak neked mindent, pl..: ha elfelejtetted hozni az egeret, meg a billentyűzetet..
avatar #29
nfteamDexy 2011. június 24. 12 hozzászólás 8103.
Válasz uLtRaViOleNcE #27. hozzászólására
hamarabb veszem meg másodjára az sc2-t hogy tudjak álnéven trollkodni, minthogy 10k t költsek lanra
van egy érzésem, hogy ezt már te rég megtetted :D
avatar #28
nfteamDexy 2011. június 24. 12 hozzászólás 8103.
Válasz hyperspace4ever #24. hozzászólására
Azért itt majdnem csak a nevezés 10k, tapasztalatból mondom utolsó lanom a 2009-es Becup benne volt fejenként 20k-ba, úgy hogy vittünk gépet tehát még a bérlés sem került szóba, illetve BP-i volt a csapat. Ha valaki messziről jön és még szállás is kellene neki meg gépbérlés is stb, az utazási költséggel együtt simán lesz 30k-ba, ami azért már jelentős összeg még egy keresőnek is. Viszont abba Purplenek igaza van, hogy külföldiekkel könnyen meglehet a keretszám, de akkor itthonról tényleg csak az megy le, aki agyon akarja veretni magát. :)
Nem kell eljönni, nem kell nevezni, nem kell sirni kész...
avatar #27
hamarabb veszem meg másodjára az sc2-t hogy tudjak álnéven trollkodni, minthogy 10k t költsek lanra
avatar #26
Pene 2011. június 24. 7054 hozzászólás 10.
Válasz nfteamDexy #17. hozzászólására
Lesz belőle, csak nem ezt a hozzáállást kell erőltetni... 6500 ft hidd el annyira nem sok pénz... Vannak lanok ahol tutira még drágább lenne a nevezés. Ahoz hogy elérjük, hogy olcsóbbak legyenek ezek a lanok, a szervezőnek több szponzort kell találnia.. Ahoz hogy több szponzort találjon, mutatnia kell a lan-nak, hogy van rá érdeklődés, ha van rá érdeklődés akkor meg lesz pénz máshonnan is, mivel az reklámfelületnek számit onnantól a nagy cégeknek. A gépen nem tudom miért vagy kiakadva ez szervezés kérdése, hogyan jutattod oda a gépedet a helyszinre, pörpékkal mi áprilisban 2 országon keresztül vittünk gépeket LANCRAFT-ra csak azért, hogy ott legyünk, és tudtuk, hogy sok esélyünk nincs, de megérte az egész, csak a jó hangulat miatt is. A 24 fő meg simán összejöhet csak változtassatok a hozzáállásotokon, s higgyétek el lesz ez még olcsóbb és jobb is. Ez egy olyan lehetőség, ami miatt már sirtunk egy ideje és végre eljött az idő :)
Játékosként így kéne hozzáállni. Riszpekt. Én megpróbálom... A trollokra meg nem is reagálnék.

hyperspace4ever: "A StarCraft 2 közösségnél nincs meg a lankultúra ez igaz, de a régi SC:BW sceneben rendszeresen voltak lanok Debrecenben, Pécsen, ritkábban Fehérváron vagy Pesten is. Az a baj, hogy replays.hu halálával szétesett a régi közösség" - az előbbiről tudok, voltam is thybékkel LAN-okon itt-ott, viszont az utóbbi számomra még mindig érthetetlen... pedig azt hiszem jól látszik, hogy napról-napra fejlődünk, és megpróbáljuk kielégíteni a régi replays.hu-s igényeket és foglalkozni a bw-sekkel is (tegnap/ma éjjel is élesítettek a naptárban egy olyan funkciót, amivel már a fogadóiroda eseményei is látszódnak - csak mert kérés volt). nem késő feladni a "passzív ellenállást", mert nem mi, az sc.rts.hu fogja igazából megsínyleni ezt, hanem a közösség. és kár lenne érte.

Amúgy azt hiszem igen nagy biztosítékot jelentene a játékosok számára, ha tudnák esetleg azt, hogy az elutalt nevezési díjakat hogyan, mikor és mint kapják vissza rossz esetben (értsd: nem rendezik meg az SC2 versenyt).
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #25
nfteamDexy 2011. június 24. 12 hozzászólás 8103.
Válasz Revolution #22. hozzászólására
O tényleg
Ebbe bele se gondoltam, hogy esetleg külföldről is jönnek, így biztos meglesz a 24 fő :)
Mondjuk szomorú lennék, ha a főnyereményt egy cseh játékos vinné el
Tessék gyakorolni és ki kell őket ütni :) Ennyi :) Lancraftot is a Lengyelek vitték el :D
avatar #24
Válasz nfteamDexy #19. hozzászólására
A régi BW-s társaságról annyit, hogy még 2002, 2003 és 2004-ben is képesek voltunk kiadni 10 K-t egy lanra (tény WCG volt), ami szintén BYOC volt... Amíg egyszer nem izlelik meg milyen egy ilyen lan addig hiába reménykedünk abban, hogy jönnek, amíg nem hajtja őket a kiváncsiság...

ELTE sem egy rossz megoldás, de abból most idén nem lett semmi, szóval ez az egyetlen lehetőség, hogy találkozzon az SC2es scene :) Sőt, ha nemzetközileg hírdetnénk tuti jönnének külföldiek is.
Azért itt majdnem csak a nevezés 10k, tapasztalatból mondom utolsó lanom a 2009-es Becup benne volt fejenként 20k-ba, úgy hogy vittünk gépet tehát még a bérlés sem került szóba, illetve BP-i volt a csapat. Ha valaki messziről jön és még szállás is kellene neki meg gépbérlés is stb, az utazási költséggel együtt simán lesz 30k-ba, ami azért már jelentős összeg még egy keresőnek is. Viszont abba Purplenek igaza van, hogy külföldiekkel könnyen meglehet a keretszám, de akkor itthonról tényleg csak az megy le, aki agyon akarja veretni magát. :)
avatar #23
Válasz Darc1n #20. hozzászólására
Köszönöm a jókívánságokat, mindent bele fogok adni és Penével is felvettem a kapcsolatot, hiszen neki LAN tapasztalata van, nekem SC2, úgy érzem jól fog menni minden. ("a leggyorsabb" xD TROLOLO)
Azért ennyi eszed lehetne, hogy a trollkodást hanyagolhatnád; bármilyen meglepő többen szándékoztak Becupra SC2 lant szervezni, de a Becup szervezőktől jött az infó, hogy már folyamatban van az SC2 szervezés egy darcin nevű gyerek által, aki a legelső érdeklődő volt. Ennyi a történet, a sikerességet meg majd meglátjuk.
avatar #22
Revolution 2011. június 24. 971 hozzászólás 373.
Válasz nfteamPurple #21. hozzászólására
Gyerekek nem kell az agymenés, jó lesz ez. 24 főnél csak tobben leszunk, sok kérdés van meg ami nem tiszta, de idővel minden ki fog derulni! Verseny utan csehekkel meg mehetunk Budapestet bejarni :)

Az agyatlan buta hsz-ek meg nc.
O tényleg
Ebbe bele se gondoltam, hogy esetleg külföldről is jönnek, így biztos meglesz a 24 fő :)
Mondjuk szomorú lennék, ha a főnyereményt egy cseh játékos vinné el
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
avatar #21
Válasz Darc1n #20. hozzászólására
Köszönöm a jókívánságokat, mindent bele fogok adni és Penével is felvettem a kapcsolatot, hiszen neki LAN tapasztalata van, nekem SC2, úgy érzem jól fog menni minden. ("a leggyorsabb" xD TROLOLO)
Gyerekek nem kell az agymenés, jó lesz ez. 24 főnél csak tobben leszunk, sok kérdés van meg ami nem tiszta, de idővel minden ki fog derulni! Verseny utan csehekkel meg mehetunk Budapestet bejarni :)

Az agyatlan buta hsz-ek meg nc.
avatar #20
Darc1n 2011. június 24. 21 hozzászólás 6445.
Válasz hyperspace4ever #18. hozzászólására
A StarCraft 2 közösségnél nincs meg a lankultúra ez igaz, de a régi SC:BW sceneben rendszeresen voltak lanok Debrecenben, Pécsen, ritkábban Fehérváron vagy Pesten is. Az a baj, hogy replays.hu halálával szétesett a régi közösség és az új játékosok 99% még soha nem volt igazi LAN-on, (nyilván nem a Pisti átjön hétvégén és hozza a gépét dologra kell gondolni) igy el sem tudják képzelni milyen feeling.

Másrészt a régi BW lanok mindig is inkább családiasabb hangulatúak voltak, este sörözés + csocsó meg egyéb állatkodás vagy közösen elmenni bulizni (persze a "családias hangulat" nem a létszámra értendő, hiszen a 40 fő is simán összejött, sőt ...), ebből a szempontból a Becup közeg sokkal személytelenebb. Ez egy 5v5 játéknál nem probléma, mert a csapattársaival elvan az ember, de 1v1 játéknál jobban igényli a közösség a "terelgetést". Főleg, mivel nem sokan ismerik egymást az SC2 sceneben, igy ha nem jön ismerős akkor egyedül nem sok ember fog lenézni.

A legjobb megoldás egy olyan Compo Lan lenne, amit vagy egy megfelelő gépekkel rendelkező netcaféban, vagy ha valakinek jó kapcsolatai vannak akkor ELTE-n/BME-n kellene leszervezni (szvsz igy a nevezést le lehetne tolni a lélektanilag még beleférő 3.500,- Huf környékére, szerintem kb. az lehet a határ, amikor tényleg sokan megfontolják és le is jönnek lanra), megoldani estére kollégiumos szobákat akiknek kell és messzebbről jöttek, estére meg valami kocsmázgatós-csocsós programot szervezni és ennyi. Régebben igy szervezték a lanokat és elég sok ember összejött, ez a Becup igy szervezve és ennyi pénzért nem fog összejönni SC2-ben, ez sajnos majdnem csak boritékolható.

Mellesleg több csoportosulás van, akik SC2 LAN-t akartak szervezni Becupra, ebből a darcin vagy ki aki a leggyorsabb volt, kiváncsi vagyok mit fog összehozni. Ha megfogadja a fentebbi tanácsokat és próbál elmozdulni egy kicsit abba az irányba, akkor még össze is jöhet talán bár szvsz SC lanként ez tényleg nagyon drága (CS-sként ezzel semmi gond, mi is lementünk Makitára, GPS-ekre meg Becupra is, igaz a 2009-es csődtömeg elvette a kedvünk a lanozástól).
Köszönöm a jókívánságokat, mindent bele fogok adni és Penével is felvettem a kapcsolatot, hiszen neki LAN tapasztalata van, nekem SC2, úgy érzem jól fog menni minden. ("a leggyorsabb" xD TROLOLO)
avatar #19
nfteamDexy 2011. június 24. 12 hozzászólás 8103.
Válasz hyperspace4ever #18. hozzászólására
A StarCraft 2 közösségnél nincs meg a lankultúra ez igaz, de a régi SC:BW sceneben rendszeresen voltak lanok Debrecenben, Pécsen, ritkábban Fehérváron vagy Pesten is. Az a baj, hogy replays.hu halálával szétesett a régi közösség és az új játékosok 99% még soha nem volt igazi LAN-on, (nyilván nem a Pisti átjön hétvégén és hozza a gépét dologra kell gondolni) igy el sem tudják képzelni milyen feeling.

Másrészt a régi BW lanok mindig is inkább családiasabb hangulatúak voltak, este sörözés + csocsó meg egyéb állatkodás vagy közösen elmenni bulizni (persze a "családias hangulat" nem a létszámra értendő, hiszen a 40 fő is simán összejött, sőt ...), ebből a szempontból a Becup közeg sokkal személytelenebb. Ez egy 5v5 játéknál nem probléma, mert a csapattársaival elvan az ember, de 1v1 játéknál jobban igényli a közösség a "terelgetést". Főleg, mivel nem sokan ismerik egymást az SC2 sceneben, igy ha nem jön ismerős akkor egyedül nem sok ember fog lenézni.

A legjobb megoldás egy olyan Compo Lan lenne, amit vagy egy megfelelő gépekkel rendelkező netcaféban, vagy ha valakinek jó kapcsolatai vannak akkor ELTE-n/BME-n kellene leszervezni (szvsz igy a nevezést le lehetne tolni a lélektanilag még beleférő 3.500,- Huf környékére, szerintem kb. az lehet a határ, amikor tényleg sokan megfontolják és le is jönnek lanra), megoldani estére kollégiumos szobákat akiknek kell és messzebbről jöttek, estére meg valami kocsmázgatós-csocsós programot szervezni és ennyi. Régebben igy szervezték a lanokat és elég sok ember összejött, ez a Becup igy szervezve és ennyi pénzért nem fog összejönni SC2-ben, ez sajnos majdnem csak boritékolható.

Mellesleg több csoportosulás van, akik SC2 LAN-t akartak szervezni Becupra, ebből a darcin vagy ki aki a leggyorsabb volt, kiváncsi vagyok mit fog összehozni. Ha megfogadja a fentebbi tanácsokat és próbál elmozdulni egy kicsit abba az irányba, akkor még össze is jöhet talán bár szvsz SC lanként ez tényleg nagyon drága (CS-sként ezzel semmi gond, mi is lementünk Makitára, GPS-ekre meg Becupra is, igaz a 2009-es csődtömeg elvette a kedvünk a lanozástól).
A régi BW-s társaságról annyit, hogy még 2002, 2003 és 2004-ben is képesek voltunk kiadni 10 K-t egy lanra (tény WCG volt), ami szintén BYOC volt... Amíg egyszer nem izlelik meg milyen egy ilyen lan addig hiába reménykedünk abban, hogy jönnek, amíg nem hajtja őket a kiváncsiság...

ELTE sem egy rossz megoldás, de abból most idén nem lett semmi, szóval ez az egyetlen lehetőség, hogy találkozzon az SC2es scene :) Sőt, ha nemzetközileg hírdetnénk tuti jönnének külföldiek is.
avatar #18
Válasz Pene #13. hozzászólására
Szerintem sincs meg még ehhez elég komoly lan kultúrája ennek a közösségnek, de mindenképpen dicséretes, hogy esélyt ad a dolognak a BECUP csapat. Megpróbálom elérni, hogy kevesebb nevezettel is indítsák el a versenyt, akár komolyabb nyeremény nélkül is. Hátha... Valahol el kell kezdeni :) Maximum megszervezem/lebonyolítom én.
A StarCraft 2 közösségnél nincs meg a lankultúra ez igaz, de a régi SC:BW sceneben rendszeresen voltak lanok Debrecenben, Pécsen, ritkábban Fehérváron vagy Pesten is. Az a baj, hogy replays.hu halálával szétesett a régi közösség és az új játékosok 99% még soha nem volt igazi LAN-on, (nyilván nem a Pisti átjön hétvégén és hozza a gépét dologra kell gondolni) igy el sem tudják képzelni milyen feeling.

Másrészt a régi BW lanok mindig is inkább családiasabb hangulatúak voltak, este sörözés + csocsó meg egyéb állatkodás vagy közösen elmenni bulizni (persze a "családias hangulat" nem a létszámra értendő, hiszen a 40 fő is simán összejött, sőt ...), ebből a szempontból a Becup közeg sokkal személytelenebb. Ez egy 5v5 játéknál nem probléma, mert a csapattársaival elvan az ember, de 1v1 játéknál jobban igényli a közösség a "terelgetést". Főleg, mivel nem sokan ismerik egymást az SC2 sceneben, igy ha nem jön ismerős akkor egyedül nem sok ember fog lenézni.

A legjobb megoldás egy olyan Compo Lan lenne, amit vagy egy megfelelő gépekkel rendelkező netcaféban, vagy ha valakinek jó kapcsolatai vannak akkor ELTE-n/BME-n kellene leszervezni (szvsz igy a nevezést le lehetne tolni a lélektanilag még beleférő 3.500,- Huf környékére, szerintem kb. az lehet a határ, amikor tényleg sokan megfontolják és le is jönnek lanra), megoldani estére kollégiumos szobákat akiknek kell és messzebbről jöttek, estére meg valami kocsmázgatós-csocsós programot szervezni és ennyi. Régebben igy szervezték a lanokat és elég sok ember összejött, ez a Becup igy szervezve és ennyi pénzért nem fog összejönni SC2-ben, ez sajnos majdnem csak boritékolható.

Mellesleg több csoportosulás van, akik SC2 LAN-t akartak szervezni Becupra, ebből a darcin vagy ki aki a leggyorsabb volt, kiváncsi vagyok mit fog összehozni. Ha megfogadja a fentebbi tanácsokat és próbál elmozdulni egy kicsit abba az irányba, akkor még össze is jöhet talán bár szvsz SC lanként ez tényleg nagyon drága (CS-sként ezzel semmi gond, mi is lementünk Makitára, GPS-ekre meg Becupra is, igaz a 2009-es csődtömeg elvette a kedvünk a lanozástól).
avatar #17
nfteamDexy 2011. június 24. 12 hozzászólás 8103.
Válasz Revolution #4. hozzászólására
Ezen a lanon nem lesz sc2 ezt már most megmondom, 6500ft elég sok pénz. Lehet a cs-sek már ehhez hozzá vannak szokva, de az sc játékosok nagyon nem. Ráadásul aki hezitál annak később már 7500ft ha el akar menni. Plusz a gépbérlés ha nincs laptopod és messze laksz, és a tiedet nem tudod elvinni. Lefogadom ez se 1000ft

Ennyi pénzt maximum a legjobbak adnának ki, a 24 fő biztos hogy nem lesz meg. Már csak azért se, mert van néhány tehetséges játékosunk, akik ellen az amatőröknek úgyse lenne esélyük, egy kis funra meg senki nem fog közel 10k-t szánni gépbérléssel együtt. Ez az én meglátásom, de ne legyen igazam és cáfoljatok rám azzal, hogy összejön a 24fő. De én személy szerint erre nem sok esélyt látok :)
Lesz belőle, csak nem ezt a hozzáállást kell erőltetni... 6500 ft hidd el annyira nem sok pénz... Vannak lanok ahol tutira még drágább lenne a nevezés. Ahoz hogy elérjük, hogy olcsóbbak legyenek ezek a lanok, a szervezőnek több szponzort kell találnia.. Ahoz hogy több szponzort találjon, mutatnia kell a lan-nak, hogy van rá érdeklődés, ha van rá érdeklődés akkor meg lesz pénz máshonnan is, mivel az reklámfelületnek számit onnantól a nagy cégeknek. A gépen nem tudom miért vagy kiakadva ez szervezés kérdése, hogyan jutattod oda a gépedet a helyszinre, pörpékkal mi áprilisban 2 országon keresztül vittünk gépeket LANCRAFT-ra csak azért, hogy ott legyünk, és tudtuk, hogy sok esélyünk nincs, de megérte az egész, csak a jó hangulat miatt is. A 24 fő meg simán összejöhet csak változtassatok a hozzáállásotokon, s higgyétek el lesz ez még olcsóbb és jobb is. Ez egy olyan lehetőség, ami miatt már sirtunk egy ideje és végre eljött az idő :)
avatar #16
nfteamDexy 2011. június 24. 12 hozzászólás 8103.
Válasz Fana #5. hozzászólására
Agree.

Egy normális nem gépet viszek lan kéne BP-n 2k s nevezéssel viszonylag nagy monitorokkal és olyan gépeken amin elmegy az sc2 :D És lenne vagy 40 nevező gond nélkül.
pfff... Ébredj fel Fana... Vagy mondd el, hogyan is kéne ezt leszervezni és még jobb kérdés... HOL? :D
avatar #15
Fana 2011. június 24. 461 hozzászólás 851.
Válasz Damnosaurus #14. hozzászólására
6500 ft nevezés mellett még nyeremény sincs, gogo!
xD
Szerintem REAPER RAPE !
avatar #14
Damnosaurus 2011. június 24. 37 hozzászólás 4872.
Válasz Pene #13. hozzászólására
Szerintem sincs meg még ehhez elég komoly lan kultúrája ennek a közösségnek, de mindenképpen dicséretes, hogy esélyt ad a dolognak a BECUP csapat. Megpróbálom elérni, hogy kevesebb nevezettel is indítsák el a versenyt, akár komolyabb nyeremény nélkül is. Hátha... Valahol el kell kezdeni :) Maximum megszervezem/lebonyolítom én.
6500 ft nevezés mellett még nyeremény sincs, gogo!
avatar #13
Pene 2011. június 24. 7054 hozzászólás 10.
Szerintem sincs meg még ehhez elég komoly lan kultúrája ennek a közösségnek, de mindenképpen dicséretes, hogy esélyt ad a dolognak a BECUP csapat. Megpróbálom elérni, hogy kevesebb nevezettel is indítsák el a versenyt, akár komolyabb nyeremény nélkül is. Hátha... Valahol el kell kezdeni :) Maximum megszervezem/lebonyolítom én.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #12
Drang 2011. június 23. 2730 hozzászólás 86.
Válasz LegJobbSColdal #10. hozzászólására
Ezt hol látod? Mert nekem 24/0-t mutat.
Drang over and out!
avatar #11
Damnosaurus 2011. június 23. 37 hozzászólás 4872.
hogy lehet törölni kommentet ffs
avatar #10
Válasz Drang #6. hozzászólására
Érdekes hozzáállás... Én azt sajnálom, hogy "nálatok" nem éri el az ingerküszöböt. Nem derogál egy hazai LAN-ra hívni az embereket?
Amúgy már 2-en neveztek is! Szal remélem nem lesz igazad...
Ezt hol látod? Mert nekem 24/0-t mutat.
avatar #9
Stryker 2011. június 23. 249 hozzászólás 1476.
Teljesen más légköre van, amikor ennyien ott vagytok egy helyen.
avatar #8
imatyas 2011. június 23. 89 hozzászólás 3035.
Válasz Drang #2. hozzászólására
1v1-ben lesznek a meccsek
Köszönöm. Lehet kinézek, bár indulni valószínűleg nem tudok...

Amúgy én sem értem miért kell egyből temetni a dolgot, örüljünk, hogy valaki lát benne fantáziát!
avatar #7
Drang 2011. június 23. 2730 hozzászólás 86.
Válasz Fana #5. hozzászólására
Agree.

Egy normális nem gépet viszek lan kéne BP-n 2k s nevezéssel viszonylag nagy monitorokkal és olyan gépeken amin elmegy az sc2 :D És lenne vagy 40 nevező gond nélkül.
Felébredsz és a kezed a... Miért nem próbáltok meg szerezni rá gépeket, helyszínt, megfelelő netet, stb...
Nem olyan könnyű dolog az. Bár örülnék, ha összejönne!
Drang over and out!
avatar #6
Drang 2011. június 23. 2730 hozzászólás 86.
Válasz Revolution #4. hozzászólására
Ezen a lanon nem lesz sc2 ezt már most megmondom, 6500ft elég sok pénz. Lehet a cs-sek már ehhez hozzá vannak szokva, de az sc játékosok nagyon nem. Ráadásul aki hezitál annak később már 7500ft ha el akar menni. Plusz a gépbérlés ha nincs laptopod és messze laksz, és a tiedet nem tudod elvinni. Lefogadom ez se 1000ft

Ennyi pénzt maximum a legjobbak adnának ki, a 24 fő biztos hogy nem lesz meg. Már csak azért se, mert van néhány tehetséges játékosunk, akik ellen az amatőröknek úgyse lenne esélyük, egy kis funra meg senki nem fog közel 10k-t szánni gépbérléssel együtt. Ez az én meglátásom, de ne legyen igazam és cáfoljatok rám azzal, hogy összejön a 24fő. De én személy szerint erre nem sok esélyt látok :)
Érdekes hozzáállás... Én azt sajnálom, hogy "nálatok" nem éri el az ingerküszöböt. Nem derogál egy hazai LAN-ra hívni az embereket?
Amúgy már 2-en neveztek is! Szal remélem nem lesz igazad...
Drang over and out!
avatar #5
Fana 2011. június 23. 461 hozzászólás 851.
Válasz Revolution #4. hozzászólására
Ezen a lanon nem lesz sc2 ezt már most megmondom, 6500ft elég sok pénz. Lehet a cs-sek már ehhez hozzá vannak szokva, de az sc játékosok nagyon nem. Ráadásul aki hezitál annak később már 7500ft ha el akar menni. Plusz a gépbérlés ha nincs laptopod és messze laksz, és a tiedet nem tudod elvinni. Lefogadom ez se 1000ft

Ennyi pénzt maximum a legjobbak adnának ki, a 24 fő biztos hogy nem lesz meg. Már csak azért se, mert van néhány tehetséges játékosunk, akik ellen az amatőröknek úgyse lenne esélyük, egy kis funra meg senki nem fog közel 10k-t szánni gépbérléssel együtt. Ez az én meglátásom, de ne legyen igazam és cáfoljatok rám azzal, hogy összejön a 24fő. De én személy szerint erre nem sok esélyt látok :)
Agree.

Egy normális nem gépet viszek lan kéne BP-n 2k s nevezéssel viszonylag nagy monitorokkal és olyan gépeken amin elmegy az sc2 :D És lenne vagy 40 nevező gond nélkül.
Szerintem REAPER RAPE !
avatar #4
Revolution 2011. június 23. 971 hozzászólás 373.
Ezen a lanon nem lesz sc2 ezt már most megmondom, 6500ft elég sok pénz. Lehet a cs-sek már ehhez hozzá vannak szokva, de az sc játékosok nagyon nem. Ráadásul aki hezitál annak később már 7500ft ha el akar menni. Plusz a gépbérlés ha nincs laptopod és messze laksz, és a tiedet nem tudod elvinni. Lefogadom ez se 1000ft

Ennyi pénzt maximum a legjobbak adnának ki, a 24 fő biztos hogy nem lesz meg. Már csak azért se, mert van néhány tehetséges játékosunk, akik ellen az amatőröknek úgyse lenne esélyük, egy kis funra meg senki nem fog közel 10k-t szánni gépbérléssel együtt. Ez az én meglátásom, de ne legyen igazam és cáfoljatok rám azzal, hogy összejön a 24fő. De én személy szerint erre nem sok esélyt látok :)
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
avatar #3
Vorti 2011. június 23. 19 hozzászólás 6809.
6500pénz meg ide gépet is kell vinni nem?simán megéri!
avatar #2
Drang 2011. június 22. 2730 hozzászólás 86.
Válasz imatyas #1. hozzászólására
Azt lehet már tudni, hogy egyénileg vagy csapatban lesz a verseny?
1v1-ben lesznek a meccsek
Drang over and out!
avatar #1
imatyas 2011. június 22. 89 hozzászólás 3035.
Azt lehet már tudni, hogy egyénileg vagy csapatban lesz a verseny?