Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Rain vs XiGua - TvZ@Terminus SE

BECUP 2011: nyert breach!

Hírek 2011. augusztus 29. Pene 25 hozzászólás 3085 olvasás Címkék: lan stream OGC BECUP

BECUP 2011: nyert breach!

Végeredmény:

1. hely nfteam|breach

2. hely RataRoot

3. hely Sosmogyi

Az első két helyezett a jövő évi BECUP-on ingyen vehet részt! Replayek a héten várhatóak, illetve még pár kép majd bekerül az albumba.


 

[18:30] 2-2 a döntő állása, és úgy tűnik breach most biztosra akar menni: végre terrant pikkelt ;-)

A döntőt 3-2-re nfteam|breach nyerte meg.


[17:00] Befejeződött a harmadik helyért zajló küzdelem, melyet Sosmogyi nyert meg 2:0 arányban TripleSec ellen. Ezen kívül nemsokára elindul a végső győzelemért is a harc, melyben két olyan játékos küzd meg egymással, akik mindketten 4 győzelemmel és egy lossal fejezték be a csoportkört: ők breach és RataRoot.


[16:15] Véget értek a csoportmeccsek. Habár egyszerűen így is felállíthatnánk a végső sorrendet, még két meccssorozatot le fogunk játszani: a bronzért egy bo3-at, illetve az aranyért egy bo5-öt.


[15:41] Az aktuális stream után egy fél-egy órás technikai szünet következik, mert a LoL-osok miatt átstrukturálják a színpadot, illetve az is lehet, hogy a játékosok a továbbiakban saját gépükön tolják.


[15:33] Természetesen a streamet vesszük, és az is fel fog kerülni ;-)


[15:16] Aktuális (és új) főkommentátorunk: Penge.


[14:00] A Digi netproblémái miatt csúszunk. Türelmeteket kérjük.


[13:27] Felkerültek az első nap képei ide.


[11:30] Történt egy kis kavarodás a játékmenetben a hasonló játékosnevek miatt, ezért megváltozott a meccsek sorrendje/időpontja.


[10:55] Igen, a replayeket az esemény végén fel fogjuk rakni egy csomagban ;-)


[10:00] Elindultak a mérkőzések.


[09:58] Yashock helyett Sosmogyi játszik.


[09:18] A gépeket rendbetettük, nemsokára elindulnak a körmérkőzések (a résztvevők alacsony száma miatt a mindenki játszik mindenkivel rendszert választottuk). Próbáljuk elérni azt, hogy breach gépének képét élőben kaphassátok a streamen. Az adás automatikusan beáll a neked legjobb felbontásra, amit a te sávszélességed elbír. A streamek minősége: 5,2 mbps, 1,5 mbps, 756 kbps.

 

A mérkőzések sorrendje (bo3):

10:00 {#zzz_sc2_terran} nfteam|breach - {#zzz_sc2_zerg} RataRoot (stream) // 2:0;

10:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSux - {#zzz_sc2_protoss} TripleSpec // 1:2;

10:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSec - {#zzz_sc2_terran} Sosmogyi // 2:0;

11:00 {#zzz_sc2_terran} nfteam|breach - {#zzz_sc2_protoss} TripleSec (stream) // 2:1;

11:00 {#zzz_sc2_terran} Sosmogyi - {#zzz_sc2_zerg} RataRoot // 0:2;

12:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSpec - {#zzz_sc2_terran} Sosmogyi (stream) // 0:2;

12:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSux - {#zzz_sc2_terran} nfteam|breach // 0:2;

12:00 {#zzz_sc2_zerg} RataRoot - {#zzz_sc2_protoss} TripleSec // 2:0;

ebédszünet

14:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSpec - {#zzz_sc2_protoss} TripleSec // 0:2;

14:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSux - {#zzz_sc2_zerg} RataRoot // 0:2;

14:00 {#zzz_sc2_terran} nfteam|breach - {#zzz_sc2_terran} Sosmogyi (stream) // 0:2;

15:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSpec - {#zzz_sc2_zerg} RataRoot // 0:2;

15:00 {#zzz_sc2_protoss} TripleSec - {#zzz_sc2_protoss} TripleSux (stream) // 2:0;

16:00 {#zzz_sc2_terran} nfteam|breach - {#zzz_sc2_protoss} TripleSpec // 2:0;

16:00 {#zzz_sc2_terran} Sosmogyi - {#zzz_sc2_protoss} TripleSux // 2:0;

Miután a közeg igencsak baráti, így természetesen a játékosok igényeihez igazodva simán elképzelhetők kisebb-nagyobb eltérések a meccsek időpontjait illetően.

Map pool:

  • GSTL GSL Terminus RE,
  • GSTL GSL Xel'Naga Caverns,
  • GSTL GSL Crossfire SE,
  • GSTL GSL Metalopolis,
  • GSTL GSL Crevasse,
  • Tal'Darim Altar LE,
  • ESL The Shattered Temple,
  • ESL Shakuras Plateau.

[09:02] A színpadi gépek közül kettő rendetlenkedik, így egy órával később kezdünk.


Itt vagyunk a BECUP első napján. Összesen hat játékos jelent meg végül, ők: breach, RataRoot, TripleSec, TripleSpec és TripleSux, illetve Xib végül nem tudott jönni, de mivel befizette a LAN-t (és nem akarjuk, hogy kárba vesszen a pénze), így helyette valószínúleg Yashock fog játszani.

Képek, további információk és minden egyéb, a BECUP eseményeiről számot adó információ késő este fog ide felkerülni. Ma pörögni fog a fungame, amiről lehet, hogy lesz stream, de az is, hogy nem ;-) Addig is tessék sasolni az ogc.tv-n futó közvetítéseket, illetve gondolkozni azon, hogy kijöttök-e szombat estére egy baráti sörözésre és/vagy tequilázásra. Darc1n, Sonor, Sosmogyi, Évi és még egy-két éppen általam kifelejtett emberke már most is itt van.

Kapcsolódó linkek

avatar #25
SIN 2011. szeptember 8. 2161 hozzászólás 127.
Válasz Volband #24. hozzászólására
A jég megtört? Bátran mondhatjuk, hogy jövőre sokan lesznek? Ezt miből szűrted le? Az elégedetlen játékosokból? Vagy úgy érted, hogy "ha idén ennyi hülye elhitte, hogy kap bármit is és tejelt X ezer forintot, akkor azért jövőre is lesz pár!"? A jég akkor tört volna meg, ha a verseny végén az a szóbeszéd kapott volna szárnyra, hogy hát állítólag ez egy elég jó, minőségi event, szóval jövőre lehet indulni kéne, vagy esetleg csak nézőként odacammogni, mert igen, ebben van a jövő, az SC2 itt megkezdheti virágzását!

Erről szó sincs. Mit látunk? Kevesen voltak, de őket is átbacták, és az utózöngéje az, hogy van pár elégedetlen játékos. Na mármost ha játékos lennék, az 100%, hogy addig nem indulnék a következő becupon, amíg ki nem írják bitang nagy számokkal és betűkkel, hogy "1. helyezett: X forint, 2. helyezett: Y forint, 3. helyezett: Z forint. A versenyek így meg úgy fognak zajlani, itt pedig a szabályzatot olvashatjátok". Na, akkor megnézném, hogy a FIX nyeremények mennyire érik meg nekem a nevezést (esetleges felutazást, ha vidéki vagyok), aztán mérlegelek.

Ha pedig egy olyan arc volnék, akit inkább éltet a lan, mintsem a nyeremények, akkor is csak a fenti dolgok megléte után indulnék, mert inkább megvetem magamtól ezt a... hmm, mondjuk úgy, hogy élvezetet, mintsem pénzemberek kezére játsszam a pénzem. És ez itt már nem is a pénzről szól, hanem inkább elvekről, mert aki másodjára is szánt szándékkal bemasírozik az ördög gyomrába, akkor azt vagy egy LAN partyn szülték meg, vagy pedig valami erősen hibádzik nála.

" Kell egyébként is nagyobb nyeremény, mint részt venni az ország első SC2 'LAN' kupáján és megismerni azokat személyesen is, akikkel olykor kemény csatákat vívtunk/vívunk? Ezt a 'nyereményt' már soha senki nem veszi el tőletek." - Amennyiben ezt úgy is leírnád, hogy esetleg te lettél volna az első (és ez esetben ez egyenlő azzal, hogy a leginkább átvert), akkor tudd, hogy bár nem értek egyet veled, de azért mindenképp büszke vagyok, hogy ilyen végtelenül pozitív emberek is vannak.

Azt viszont ígyis-úgyis meg kell értened, hogy ez azért nem így működik. Ha úgy hirdetik meg az egészet, hogy "egy jó hangulatú lan, mint ahogy az mindig is lenni szokott [fogalmam sincs, mi szokott lenni, most csak írok valamit], nyeremények talán lesznek, de nem is ez a fontos, hiszen elsősorban a lanok szerelmeseit várjuk!", akkor azt mondom oké, korrekt. De nem ez történt, tehát ha egy felhype-olt verseny pofára esik, akkor sajnos a "részvétel a fontos" hozzáállás cseppet sem kiengesztelő. Szerintem.

Nem jobb lenne egy tisztességes verseny, ahol már az elejétől tudni lehet, hogy mi merre meddig? Nem többen mernének pénzt áldozni valami biztosra, mint az utolsó pillanatokig gurigázni a pénzzel, mert kb. lutri az egész? Nem többen mennének el akkor egy ilyenre? Nem több lenne akkor a szervezők bevétele is? Nem többet kaphatnának akkor a játékosok is? Nem lenne így jobb az egész közhangulat? Nem lenne így valódi vigaszdíj már pusztán a részvét is? Szerintem de. Majd ha ezek megtörténnek, akkor el lehet mondani, hogy megtört a jég. Most legjobb esetben is csak megkarcolta valaki egy fogpiszkálóval a felszínét.

Amúgy tetszik a "pene hibája --> szervezők hibája --> szponzorok hibája" dolog. A lényeg, hogy magyarázat, kárpótlás és/vagy bocsánatkérés senkitől sem várható, maximum eljutunk odáig, hogy a mutogatási-lánc végén ott lesz a Jóisten.
Én nem az SC2 oldaláról írtam, hogy szponzori bibi van. Ez most BF-es történet volt. Nem jeleztem egyértelműen és inkább csak irónikus egyetértésnek szántam.
Megértem az álláspontodat,viszont nem vagyunk egy hullámhosszon ebben a témában.
A jég karcolása is több, mint a semmi. Bár én itt csak pusztán arra szerettem volna buzdítani pozitív hozzáállással, hogy következő, amennyiben lesz, jobb lesz és ezen csak maguk a játékosok tudnak változtatni. Ha akarják, hogy legyen, lesz is.

Én ugyan kint voltam, a fent említett BF témában, így sokat nem tudok a konkrét dolgokról, de számomra elszomorító volt, hogy pénteken fel-alá keresték az SC2-es embereket, de sehol senki.

A szervezés részéről nem szeretnék vitába szállni, úgy gondolom ki lett már itt vesézve a dolog.

Sajnos azt hozzá kell tennem, nem egyedi eset ez a fejetlenség. Mindig történik valami, hol áramszünet, hol a net száll el, vagy csak egyszerűen kitépte valaki a routerből a kábelt. Kezdeni időben még sosem sikerült, legalábbis ami minket érintett. De emlékszem tavaly is elment pár óra a compo gépek telepítésével a display meccshez.
Ettől még persze senkinek se lett jobb az élmény, sajnos ezt maximum háttérbe lehet szorítani.

Mondandóm lényege végülis az, hogy lesz BECUP-on SC2, de akár máshol külön rendezvényen is, de ehhez kell ebből a hülye pozitív hozzáállásból és nem kevés összefogásból.
avatar #24
Volband 2011. szeptember 8. 2 hozzászólás 16147.
Válasz SIN #23. hozzászólására
Nem kell azért szerintem ennyire elvetemülten gondolni a dologra. Minden kezdet nehéz, anno a BECUP-on először megjelenő Battlefield játéknál még a közvetítőnek is játszania kellett, hogy meglegyen a minimum, azaz a 6 csapat. Idén meg röhögve megvolt a csapatlétszám, egy tré játék ellenére is, ami SC2-re ugyan nem igaz, de a történet apropóján felindulva, bátran mondhatjuk, a jég megtört és jövőre sokan lesznek.

A nyeremény... hát igen, tárgyilagos nyereménnyel másnak is akadt baja, főképpen ez sem a BECUP hibája, hanem a szponzorok b*sznak megadni, amit megígértek. Kell egyébként is nagyobb nyeremény, mint részt venni az ország első SC2 'LAN' kupáján és megismerni azokat személyesen is, akikkel olykor kemény csatákat vívtunk/vívunk? Ezt a 'nyereményt' már soha senki nem veszi el tőletek.
A jég megtört? Bátran mondhatjuk, hogy jövőre sokan lesznek? Ezt miből szűrted le? Az elégedetlen játékosokból? Vagy úgy érted, hogy "ha idén ennyi hülye elhitte, hogy kap bármit is és tejelt X ezer forintot, akkor azért jövőre is lesz pár!"? A jég akkor tört volna meg, ha a verseny végén az a szóbeszéd kapott volna szárnyra, hogy hát állítólag ez egy elég jó, minőségi event, szóval jövőre lehet indulni kéne, vagy esetleg csak nézőként odacammogni, mert igen, ebben van a jövő, az SC2 itt megkezdheti virágzását!

Erről szó sincs. Mit látunk? Kevesen voltak, de őket is átbacták, és az utózöngéje az, hogy van pár elégedetlen játékos. Na mármost ha játékos lennék, az 100%, hogy addig nem indulnék a következő becupon, amíg ki nem írják bitang nagy számokkal és betűkkel, hogy "1. helyezett: X forint, 2. helyezett: Y forint, 3. helyezett: Z forint. A versenyek így meg úgy fognak zajlani, itt pedig a szabályzatot olvashatjátok". Na, akkor megnézném, hogy a FIX nyeremények mennyire érik meg nekem a nevezést (esetleges felutazást, ha vidéki vagyok), aztán mérlegelek.

Ha pedig egy olyan arc volnék, akit inkább éltet a lan, mintsem a nyeremények, akkor is csak a fenti dolgok megléte után indulnék, mert inkább megvetem magamtól ezt a... hmm, mondjuk úgy, hogy élvezetet, mintsem pénzemberek kezére játsszam a pénzem. És ez itt már nem is a pénzről szól, hanem inkább elvekről, mert aki másodjára is szánt szándékkal bemasírozik az ördög gyomrába, akkor azt vagy egy LAN partyn szülték meg, vagy pedig valami erősen hibádzik nála.

" Kell egyébként is nagyobb nyeremény, mint részt venni az ország első SC2 'LAN' kupáján és megismerni azokat személyesen is, akikkel olykor kemény csatákat vívtunk/vívunk? Ezt a 'nyereményt' már soha senki nem veszi el tőletek." - Amennyiben ezt úgy is leírnád, hogy esetleg te lettél volna az első (és ez esetben ez egyenlő azzal, hogy a leginkább átvert), akkor tudd, hogy bár nem értek egyet veled, de azért mindenképp büszke vagyok, hogy ilyen végtelenül pozitív emberek is vannak.

Azt viszont ígyis-úgyis meg kell értened, hogy ez azért nem így működik. Ha úgy hirdetik meg az egészet, hogy "egy jó hangulatú lan, mint ahogy az mindig is lenni szokott [fogalmam sincs, mi szokott lenni, most csak írok valamit], nyeremények talán lesznek, de nem is ez a fontos, hiszen elsősorban a lanok szerelmeseit várjuk!", akkor azt mondom oké, korrekt. De nem ez történt, tehát ha egy felhype-olt verseny pofára esik, akkor sajnos a "részvétel a fontos" hozzáállás cseppet sem kiengesztelő. Szerintem.

Nem jobb lenne egy tisztességes verseny, ahol már az elejétől tudni lehet, hogy mi merre meddig? Nem többen mernének pénzt áldozni valami biztosra, mint az utolsó pillanatokig gurigázni a pénzzel, mert kb. lutri az egész? Nem többen mennének el akkor egy ilyenre? Nem több lenne akkor a szervezők bevétele is? Nem többet kaphatnának akkor a játékosok is? Nem lenne így jobb az egész közhangulat? Nem lenne így valódi vigaszdíj már pusztán a részvét is? Szerintem de. Majd ha ezek megtörténnek, akkor el lehet mondani, hogy megtört a jég. Most legjobb esetben is csak megkarcolta valaki egy fogpiszkálóval a felszínét.

Amúgy tetszik a "pene hibája --> szervezők hibája --> szponzorok hibája" dolog. A lényeg, hogy magyarázat, kárpótlás és/vagy bocsánatkérés senkitől sem várható, maximum eljutunk odáig, hogy a mutogatási-lánc végén ott lesz a Jóisten.
avatar #23
SIN 2011. szeptember 8. 2161 hozzászólás 127.
Válasz Pene #22. hozzászólására
Mivel nincs ráhatásom a pénzekre, így természetesen csak kérni tudok. Ezt megtettem megint, várom a főszervező(k) válaszát. Azt kell látni, hogy én maximum egy közbülső réteg vagyok a játékosok és a BECUP főszervezői között. Amit pedig százalékokkal írtam, az a jövőre vonatkozik.

Az viszont igaz, hogy kiosztottak 1 millió forintot, és abból arányosan 13500-at az SC2-eseknek kellett volna megkapniuk. De mint mondtam, ebbe beleszólásom nincs. Jeleztem az illetékes(ek) felé, ennél többet nem tudok tenni. 5 embernyi "tömeggel" a hátam mögött kicsi a tárgyalási/zsarolási potenciálom.

Volband: nem érzem kihátrálásnak azt, hogy jövőre is elvállaltam a SC2 megszervezését. Ami rajtam múlt (és hiba volt, rossz volt stb.) azt vállalom, de azon túl, hogy egy órás csúszásban voltunk az SC2-k compo gépre telepítése miatt (pontosabban ennek elmaradása miatt), nem nagyon tudok ilyet mondani.
Senkit nem veszek palira, mindenkinek próbáltam az igényeit kielégíteni, és mint láthatod, most sem húzom el a kezem. Csak az a gond, hogy nem látod, hogy én miért is voltam felelős, és mi az, amit még megtehetek, és mi az, amit már nem. Persze ezt a számlámra lehet írni, hisz' nem részleteztem miért felelek, mi a hatásköröm.

Naná, hogy igazak voltak a szándékaim, de nem fogok egyik oldalra sem állni (a közösség egy jó lant szeretne, a BECUP szervezői meg ezt kielégíteni). Abban, hogy ez most ilyen furán alakult, mindkét fél kivette a részét. Az a meglátásod viszont találó, hogy "elért a shitstorm", pontosabban mégicsak rám fröccsent részben (bár az idézett írásomban mást gondoltam/állítottam). Egy percet nem játszottam még SC2-vel (illetve már több mint fél éve semmi mással sem), ergo mi másért álltam volna oda szervezni, ha nem régi emlékek miatt? Mondjuk nosztalgiából? Vagy szerinted azért töltöttem ezzel az időmet, mert a lanon kaptam 2 bombát, egy adag kaját meg egy pizzát (aminek a 3/4-ét is a játékosoknak adtam egy rakat bombával együtt)? Inkább előbbi. A lebonyolításért feleltem, de ezen felül is mindent amit csak kértek a játékosok, megpróbáltam elintézni.

Viszont köszönöm a korrekt kritikát, az idézett hozzászólásaim alapján nem az a kép alakult ki a lan eme részéről, aminek kellett volna. Megígértem a főszervezőknek, hogy összedobok egy hosszabb írást arról, hogy még mit vártatok volna el, s remélem ez meg is fog jövőre valósulni. Ezzel megint csak esélyt adok a shitstormnak, hogy rám is hulljon belőle. De semmiképp sem "húzom el a kezem". Ezt mindenképpen rosszul látod.
Nem kell azért szerintem ennyire elvetemülten gondolni a dologra. Minden kezdet nehéz, anno a BECUP-on először megjelenő Battlefield játéknál még a közvetítőnek is játszania kellett, hogy meglegyen a minimum, azaz a 6 csapat. Idén meg röhögve megvolt a csapatlétszám, egy tré játék ellenére is, ami SC2-re ugyan nem igaz, de a történet apropóján felindulva, bátran mondhatjuk, a jég megtört és jövőre sokan lesznek.

A nyeremény... hát igen, tárgyilagos nyereménnyel másnak is akadt baja, főképpen ez sem a BECUP hibája, hanem a szponzorok b*sznak megadni, amit megígértek. Kell egyébként is nagyobb nyeremény, mint részt venni az ország első SC2 'LAN' kupáján és megismerni azokat személyesen is, akikkel olykor kemény csatákat vívtunk/vívunk? Ezt a 'nyereményt' már soha senki nem veszi el tőletek.
avatar #22
Pene 2011. szeptember 1. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Hihetetlen #21. hozzászólására
Annyira nevettséges ez az egész.

Egy dolgot tegyél meg nekem.. számold meg az összes CS meg mittom én milyen játékost, hogy mennyien fizettek be pénzt, és az mennyi összesen. Majd hasonlítsd össze a pénz illetve tárgyi nyeremények értékének összegével. Nem kell itt a szent mise. Nem azt érzi senki sem korrektnek, hogy ennél nagyobb százalékban kapjanak a győztesek nyereményt, hanem azt, hogy pontosan ugyanolyan arányban, mint bármilyen másik játék esetében... Ha ez 10%, akkor 10% (bár titeket minősít) az is 3900Ft, ami lehetne 2500Ft az elsonek 1000Ft a masodiknak es 400Ft a harmadiknak... NA de a Te ajánlatod alapján ez legrosszabb esetben is 30%, ami már 7500,3000,1200 forint nyereményben...

Leszarom a sok hegyibeszédet, tessék jönni a konkrétumokkal...
Mivel nincs ráhatásom a pénzekre, így természetesen csak kérni tudok. Ezt megtettem megint, várom a főszervező(k) válaszát. Azt kell látni, hogy én maximum egy közbülső réteg vagyok a játékosok és a BECUP főszervezői között. Amit pedig százalékokkal írtam, az a jövőre vonatkozik.

Az viszont igaz, hogy kiosztottak 1 millió forintot, és abból arányosan 13500-at az SC2-eseknek kellett volna megkapniuk. De mint mondtam, ebbe beleszólásom nincs. Jeleztem az illetékes(ek) felé, ennél többet nem tudok tenni. 5 embernyi "tömeggel" a hátam mögött kicsi a tárgyalási/zsarolási potenciálom.

Volband: nem érzem kihátrálásnak azt, hogy jövőre is elvállaltam a SC2 megszervezését. Ami rajtam múlt (és hiba volt, rossz volt stb.) azt vállalom, de azon túl, hogy egy órás csúszásban voltunk az SC2-k compo gépre telepítése miatt (pontosabban ennek elmaradása miatt), nem nagyon tudok ilyet mondani.
Senkit nem veszek palira, mindenkinek próbáltam az igényeit kielégíteni, és mint láthatod, most sem húzom el a kezem. Csak az a gond, hogy nem látod, hogy én miért is voltam felelős, és mi az, amit még megtehetek, és mi az, amit már nem. Persze ezt a számlámra lehet írni, hisz' nem részleteztem miért felelek, mi a hatásköröm.

Naná, hogy igazak voltak a szándékaim, de nem fogok egyik oldalra sem állni (a közösség egy jó lant szeretne, a BECUP szervezői meg ezt kielégíteni). Abban, hogy ez most ilyen furán alakult, mindkét fél kivette a részét. Az a meglátásod viszont találó, hogy "elért a shitstorm", pontosabban mégicsak rám fröccsent részben (bár az idézett írásomban mást gondoltam/állítottam). Egy percet nem játszottam még SC2-vel (illetve már több mint fél éve semmi mással sem), ergo mi másért álltam volna oda szervezni, ha nem régi emlékek miatt? Mondjuk nosztalgiából? Vagy szerinted azért töltöttem ezzel az időmet, mert a lanon kaptam 2 bombát, egy adag kaját meg egy pizzát (aminek a 3/4-ét is a játékosoknak adtam egy rakat bombával együtt)? Inkább előbbi. A lebonyolításért feleltem, de ezen felül is mindent amit csak kértek a játékosok, megpróbáltam elintézni.

Viszont köszönöm a korrekt kritikát, az idézett hozzászólásaim alapján nem az a kép alakult ki a lan eme részéről, aminek kellett volna. Megígértem a főszervezőknek, hogy összedobok egy hosszabb írást arról, hogy még mit vártatok volna el, s remélem ez meg is fog jövőre valósulni. Ezzel megint csak esélyt adok a shitstormnak, hogy rám is hulljon belőle. De semmiképp sem "húzom el a kezem". Ezt mindenképpen rosszul látod.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #21
Hihetetlen 2011. szeptember 1. 2 hozzászólás 16146.
Válasz Pene #17. hozzászólására
én mondtam a főszerveknek, hogy ha lehet, kapjon a második is valamit. emiatt lett ugyanaz, ezért engem lehet okolni, meg őket, hogy neki is adtak valamit :p

100%-os biztossággal mondom, hogy lesz verseny, és én szervezem. ha pm-ben küldesz egy címet, postán küldök neked majd egy igazolást, hogy jövőre jöhetsz ingyen. ez Ratára is vonatkozik persze.

jövőre kevesebb lesz az sc2-es nevezési díj, és minden erőmmel azon vagyok, hogy a szervezők mondjanak majd egy számot ELŐRE, hogy a befizetések XX-30-40-50-XX%-a vissza lesz osztva nyerményként, méghozzá mondjuk úgy, hogy az első kap 50%-ot, a második 35-öt, a harmadik meg 15%-ot.

azzal még mindig nem tudok mit kezdeni, hogy nem lett pénznyeremény. egyáltalán nem értjük meg egymást, mert én szervezői oldalról főként azt látom, hogy nulla+5 ember jelent meg, míg más játékban 150, míg te azt, hogy kifizettél valamit, amiért mások kaptak, de te nem. remélem tudok tenni az ügy érdekében valamit, hogy ezt a keserű szájízt is leöblítsük, de perpill nem leszünk okosabbak. majd egy-két-x nap múlva írok egy becup összefoglalót, változásokkal, jövővel, múlttal mindennel együttvéve.
Annyira nevettséges ez az egész.

Egy dolgot tegyél meg nekem.. számold meg az összes CS meg mittom én milyen játékost, hogy mennyien fizettek be pénzt, és az mennyi összesen. Majd hasonlítsd össze a pénz illetve tárgyi nyeremények értékének összegével. Nem kell itt a szent mise. Nem azt érzi senki sem korrektnek, hogy ennél nagyobb százalékban kapjanak a győztesek nyereményt, hanem azt, hogy pontosan ugyanolyan arányban, mint bármilyen másik játék esetében... Ha ez 10%, akkor 10% (bár titeket minősít) az is 3900Ft, ami lehetne 2500Ft az elsonek 1000Ft a masodiknak es 400Ft a harmadiknak... NA de a Te ajánlatod alapján ez legrosszabb esetben is 30%, ami már 7500,3000,1200 forint nyereményben...

Leszarom a sok hegyibeszédet, tessék jönni a konkrétumokkal...
avatar #20
Volband 2011. szeptember 1. 2 hozzászólás 16147.
"A nyeremények elosztása, mint ahogy eddig is, most is azon az alapon működik, hogy az adott játékban éppen hányan is versenyeznek. Azt senki se gondolja, hogy a nevezett 250 főnyi CS-s és mondjuk 16 főnyi SC2-es között úgy fogják elosztani a bónusz “monitorokat”, hogy fele ide, fele oda… Itt is érvényesek a kereslet-kínálat törvényei, még akkor is, ha némi “ingyen kapott”, szponzori pénzt is a játékosokra és a rendezvényre lehet költeni." - Pene (KORREKT!)

"Az a kérdés, hogy nem látod, vagy nem akarod látni, hogy mi a helyzet? Még hogy nem tudja befolyásolni? Messze a legnépszerűbb sc2-es weboldal gazdijaként képtelen arra, hogy frissítse a hírt. Képtelen arra, hogy kiemeltté tegye, sőt, " - Pene [Darc1nnak címezte] (Hmm... Darcin ilyen gonosz volna??)

"Az itt a gond, hogy ellenszélben pisálok. Viszont ez nem az én problémám, mert nem rám, hanem a közösségre fröccsen." - Pene (Szegény ember, próbál itt csinálni valamit, de hiába...)

Azt a retket... mindent megtettem, hogy ne kelljen ide regisztrálnom, de a pofám lesül helyetted is. Nem követtem update-ről update-re a becup fejleményeit (kihirdetéstől megvalósulásig), mert úgy voltam vele, hogy don't care, de láttam, hogy ez sok embernek szívügye, szóval fél szemmel oda-oda pislantottam, hogy épp mi a szitu.

Ezt a bevezetőt csak azért, hogy tudjátok, hogy mit értek azalatt, hogy külső szemlélőként néztem a dolgokat. Mit ne mondjak, a már-már honfoglalásra buzdító, magyar törzsfői szavaid engem viszonylag meggyőztek, hiszen remekül előadtad az "ellenszélben pisiló ember" szerepét, de maradjunk most inkább a "kereszteslovag"-nál, mert ez markánsabban hat. Lényeg a lényeg, valóban úgy tűnt számomra, hogy te itt most halál komoly, életed és véred a magyar starcraftrért, meg minden. Erre jött rá egy lapáttal az ellenszélben pisilős (miért nem az "Egy kereszteslovag naplója a Szent Földről"-nek nevezted??? Feleslegesen szerénykedsz!) cikked, ami aztán végleg egyértelművé tette a számomra, hogy te vagy egy oltári nagy ripacs vagy, vagy pedig mindent megteszel, ami a hatalmadban áll, hogy segítsd egy minőségi starcraft torna megrendezését. Mondanom sem kell, bár némileg meginogtam, azért hajlottam az utóbbi felé.

Végül meg is lett az eredménye a fesztiválozásodnak, hiszen a "magyar starcraft ősellensége" (sosem írtál ilyet, de nagyon sokszor keltetted azt a hatást, hogy te próbálnád mindenkivel megosztani a Fényt, de Darcin keresztbe tesz mindenkinek és mindenkit büntet ezzel), Darcin végül update-elte a hírt, meg aztán az élő event is kapott bejegyzést, meg kutyafasza, szóval mindenki hihetetlenül heppi volt - gondolom; én MLG-t néztem.

Aztán megtörtént a baj, senki sem kapott semmi --- oh, elnézést, kiosztásra került két alibi díj és mindenki néz bambán, hogy akkor most ez így hogy van? Nem a Szent Földre jöttek a drága versenyzőink, akiket tűzön-vízen átvezettél? A kommentjeid is megváltoztak kissé:

"Az volt az utolsó mondatod ezügyben, hogy jó lenne ha, de az sem gond, ha nem kaptok semmit." - Pene (Aha, így szoktak versenyeket szervezni:D:D:D Nyeremény talán lesz, ha az első helyezett azt mondja, hogy nem kér, akkor nem is kap, NYILVÁN! Professzionalizmus... a szó, amit ez a színvonal az életben nem fog kiérdemelni. Hát nem látod? Ezzel takarózol, hogy ő azt mondta? Kit érdekel mit mondott, ha nekiállnak egy versenynek, akkor a játékos mondhat akármit, már előre el van döntve, hogy hogyan lesz kiosztva a nyeremény. Nem a haverjaid mentek ki hozzád egy otthonra szervezett LAN-kupára, hogy ez legyen a kifogás, hogy "mer a játékos mondta". Majd ha odaadod neki a pénzt/tárgynyereményt, akkor ő utána eldönti, hogy visszaadja-e vagy sem)

"De talán látni kéne, hogy 5 emberre (+1 beugró) ez is korrekt." - Pene (De talán nem látni, hanem belátni kéne, és nem azt, hogy korrekt, hanem hogy nem a PR duma kéne. Egyáltalán nem korrekt. Akkor lenen az, ha a verseny előtt ki lett volna írva valahova [akár csak apró betűsen is, bár már az is elég gizdaság volna...], hogy amennyiben nem lesz mondjuk 10+ ember, akkor no nyeremény. És kész, korrekt minden: akinek nem tetszik így a rendszer, az akkor nem megy, aki meg bevállalja, hogy lehet, hogy lófütyit sem kap, az meg nem fog utána reklamálni. De nem, itt parasztvakítás volt, nem tisztességes sc2-es rendezvény)

"jövőre kevesebb lesz az sc2-es nevezési díj, ..." - Pene (Breach gondolom a fellegekben jár, hogy ezzel lényegében azt mondtad, hogy még így is, hogy megnyerte a versenyt, kevesebbet kap [azt sem pénzben], mint amennyit befizetett. Epic. )

"majd egy-két-x nap múlva írok egy becup összefoglalót, változásokkal, jövővel, múlttal mindennel együttvéve." - Pene (Hacsak nem lesz az összefoglalódban pár utalvány ilyen meg olyan számítástechnikai üzletekbe, akkor szerintem irreleváns ebben a témában. De hát lepj meg minket...)

"Az meg, hogy a második is kapott egy free passt, lehet úgy is értelmezni, hogy a játékosok 40%-a nyert." - Pene (Aha-aha, ez lesz a következő becup sc2-es részlegének a mottója? "A játékosok 40%-a nyer!". Ugyan már, hagyjuk a népbutítást a politikusokra. Igen, ezek a számok rohadt jól hangoznának a tévében, amikor az egyszeri polgár bekapcsolja azt és azt hallja, hogy negyven százalék - "Hát ez óriási, apus!!!". Az már más kérdés, hogy fogalmuk sincs, hogy minek a 40%-a. De most akkor ezt megpróbálnám én is... khm, naszóval: "A játékosok 100%-a félre lett vezetve!" Hogy hangzik? Vagy így már nem buli ez a statisztikázás? )

" Itt is érvényesek a kereslet-kínálat törvényei, még akkor is, ha némi “ingyen kapott”, szponzori pénzt is a játékosokra és a rendezvényre lehet költeni." - Pene (Ismerős a szöveg? Naná. Csak azért idézem be újra, mert így tisztábban látva a dolgokat azt kell ebben a szövegrészletben észrevenni, hogy nem csak azt lehet Pene fejéhez vágni, hogy mennyi pénz gyűlt össze a nevezettektől, hanem hogy e mellé még szponzori is volt. Elég jó, hogy ahhoz képest nuku díj. [ne, ne gyere nekem a free újraindulással...])

"kb. most realizálódik bennem, hogy ez a közösség sem jobb a CS-seknél." - Pene (arcodról itt fogyott el a bőr, remélem. Ez... ez a tipikus attitűd, amiért jobb helyen meglincselnének. Szórod az igét, összedől alattad a szószék, aztán mindenki hülye meg félkegyelmű, csak te vagy a Proféta. Nyilván...:)) Mocskos sc community, nézzétek hogy átvertétek szegény Penét! Pene, fogjunk össze és írjunk egy bejegyzést, amiben leírjuk, hogy milyen egy szenny közösség ez! )

Nyugi Pene, gondolom (és remélem) én, hogy nem te vagy a becupon a nagy hal, nem te gurigázol a pénzkötegekkel, és ki tudja, talán még a szándékaid is igazak voltak, csak most elért a shitstorm, és ahelyett, hogy legalább részben elvinnéd a balhét, inkább nyomod ezeket a B-kategóriás teleshop dumákat, hátha elhiszik itt páran, hogy ti igazából mindent megtettetek, meg a két ingyen belépő a kövi becupra, az majdnem 1000+1 éjszaka a Seherezádéban. De erről szó sincs, ez a pofátlanság netovábbja és szerintem jobban tennéd, ha nem néznéd palira, akik (lehet összességében nem is olyan sokat, de) tejeltek neked, nektek . Már csak azért sem, mert a verseny előtt előadtad a starcraft2 díszmagyarját, amivel lényegében aláírtad azt, hogy te tűzbe teszed ezért a kezed, cseréber adják meg neked a hátszelet. A hátszél megvolt (nyilván sokkal-sokkal-sokkal nagyobb is lehetett volna, egy szóval sem mondom, hogy Kánaánt csináltak neked), a kezed is odatetted, de most, mikor forrósodik a dolog, már inkább elkapnád onnét, meg magyarázod, hogy hát nem is olyan meleg ám az, csak most épp picit elfáradt a csuklód és csak ezért nem teszed oda. Ne, ha tényleg komolyan gondolod, amiket eddig leírtál (gondolok itt főleg a verseny előtti megnyilvánulásaidra, bejegyzésedre), akkor tedd csak vissza oda a kezed, és vagy erőszakolj ki valami humánus, jobban mondva igazságos megoldást, vagy pedig hagyd odaégni - elvégre ez is benne volt a pakliban, de így legalább látjuk, hogy te a mi (sc2 community és a becupon résztvevő játékosok) mellett állsz, nem pedig azon, nevén nem nevezett (tényleg, miért nem?) emberek mellett, akik kimondták ezt a végső, undorító szót.

"We are going to have to act, if we want to live in a different world" - Mondanám, hogy én tudok ilyen világi nagy okosságokat, de csak arról van szó, hogy loopon van az act on instinct. Attól még találó, nem? Nem??

Na mindegy, köszöntem.
avatar #19
Fana 2011. augusztus 31. 461 hozzászólás 851.
Huhh hát örülök hogy inkább szülinapozni voltam helyette :)
Volt is bennem egy kis félsz hogy bejátszanak majd vmi ilyesmit, bár igazából nem hittem volna. (N)
Szerintem REAPER RAPE !
avatar #18
Breach_hu 2011. augusztus 31. 3 hozzászólás 13445.
Válasz Pene #17. hozzászólására
én mondtam a főszerveknek, hogy ha lehet, kapjon a második is valamit. emiatt lett ugyanaz, ezért engem lehet okolni, meg őket, hogy neki is adtak valamit :p

100%-os biztossággal mondom, hogy lesz verseny, és én szervezem. ha pm-ben küldesz egy címet, postán küldök neked majd egy igazolást, hogy jövőre jöhetsz ingyen. ez Ratára is vonatkozik persze.

jövőre kevesebb lesz az sc2-es nevezési díj, és minden erőmmel azon vagyok, hogy a szervezők mondjanak majd egy számot ELŐRE, hogy a befizetések XX-30-40-50-XX%-a vissza lesz osztva nyerményként, méghozzá mondjuk úgy, hogy az első kap 50%-ot, a második 35-öt, a harmadik meg 15%-ot.

azzal még mindig nem tudok mit kezdeni, hogy nem lett pénznyeremény. egyáltalán nem értjük meg egymást, mert én szervezői oldalról főként azt látom, hogy nulla+5 ember jelent meg, míg más játékban 150, míg te azt, hogy kifizettél valamit, amiért mások kaptak, de te nem. remélem tudok tenni az ügy érdekében valamit, hogy ezt a keserű szájízt is leöblítsük, de perpill nem leszünk okosabbak. majd egy-két-x nap múlva írok egy becup összefoglalót, változásokkal, jövővel, múlttal mindennel együttvéve.
érthető:) hát majd leöblítödik. túltettem magam már rajta, bocsi a flameért, csak így felhúztam magam egy pár órára. szarul esett, de ez csak a tudatalatti csalódás volt, úgy hogy tisztában voltam vele, hogy ne számítsak többre. majd a kövi jobb lesz.

gyertek el minnél többen a következőre na!
avatar #17
Pene 2011. augusztus 31. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Breach_hu #16. hozzászólására
nem azzal lett volna a bajom, hogy nem kapok semmit, hanem azzal hogy az elso ill. masodik is ugyanazt kapja.
ha egyaltalan van nyeremeny legyen kulonbseg. marmint igy verseny a verseny.
semmi bajom nincs, amit mondtam ugyis van, csak akkor kerek valami biztositekot, hogy tenyleg lesz ingyen meg ilyesmi, mert egy ev az egy ev. es korantsem biztos hogy lesz verseny. es korantsem biztos hogy ugyanaz lesz a szervezo garda sc2re.
mondtatok, hogy kiosztottak a nyeremeny 1/3adat, ezt en ott akkor nemtudtam, de mindenhol annyi lett. ha ez igy van es mashol mukodott, meg ha 6 embernel is, nem ertem, hogy itt miert nem mukodhetett ugy, hogy mi a kulonbseg.
de ezzel hogy a kovetkezon indulok ingyen az nem az 1/3da hanem nulla, egeszen pontosan egy evig. sot akkro sem biztos hogy lesz.
es tenyleg fontos nekem a versenyzes, tenyleg amiatt mentem el, de az hogy kifizettem 6500at, az egy picit sok ebbol a szempontbol.
en abban a remenyben fizettem be ennyit, hogy a resze, ahogy az le is volt irva, a nyeremenybe megy es, hogy amiatt 6500, hogy legyen nyeremeny, ahogy kesobb is beszeltuk, joval kevesebb nevezesi dij mellett, kevesebb is lenen a nyeremeny. nekem abbol az jott le, hogy akkor lesz valami, meg, ha keves is.
igy ez a verseny korulbelul lemehetett volna a nevezesidij felebol, esetleg harmadabol.
ezzel csak annyit akarok mondani, hogy sokallom igy a 6500ot. hogy csak ennyi jar vissza.
igazabol lehet csak a csalodottsag beszel belolem. nem joerzes picit:D namindegy.
én mondtam a főszerveknek, hogy ha lehet, kapjon a második is valamit. emiatt lett ugyanaz, ezért engem lehet okolni, meg őket, hogy neki is adtak valamit :p

100%-os biztossággal mondom, hogy lesz verseny, és én szervezem. ha pm-ben küldesz egy címet, postán küldök neked majd egy igazolást, hogy jövőre jöhetsz ingyen. ez Ratára is vonatkozik persze.

jövőre kevesebb lesz az sc2-es nevezési díj, és minden erőmmel azon vagyok, hogy a szervezők mondjanak majd egy számot ELŐRE, hogy a befizetések XX-30-40-50-XX%-a vissza lesz osztva nyerményként, méghozzá mondjuk úgy, hogy az első kap 50%-ot, a második 35-öt, a harmadik meg 15%-ot.

azzal még mindig nem tudok mit kezdeni, hogy nem lett pénznyeremény. egyáltalán nem értjük meg egymást, mert én szervezői oldalról főként azt látom, hogy nulla+5 ember jelent meg, míg más játékban 150, míg te azt, hogy kifizettél valamit, amiért mások kaptak, de te nem. remélem tudok tenni az ügy érdekében valamit, hogy ezt a keserű szájízt is leöblítsük, de perpill nem leszünk okosabbak. majd egy-két-x nap múlva írok egy becup összefoglalót, változásokkal, jövővel, múlttal mindennel együttvéve.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #16
Breach_hu 2011. augusztus 31. 3 hozzászólás 13445.
Válasz Pene #15. hozzászólására
Már nem azért breach, de a versenyen közel sem ezt mondtad... Az volt az utolsó mondatod ezügyben, hogy jó lenne ha, de az sem gond, ha nem kaptok semmit. Én ezt nem teljesen értem... Ezek után mi még strykerrel beszéltünk mozgóékkal, hogy és mint, s még arra is van esély, hogy valami tárgynyereményt kapj. De talán látni kéne, hogy 5 emberre (+1 beugró) ez is korrekt. Ezen felül azt is hangoztattad, hogy számodra a verseny része a fontos.

A CS-sek ki tudtak állítani egy kritikus tömeget. Vagyis vállukon vitték az egész rendezvényt. Nem kéne a CS-sekhez hasonlítgatni ezt az 5 főt, mert ez abszurdum. Az meg, hogy a második is kapott egy free passt, lehet úgy is értelmezni, hogy a játékosok 40%-a nyert.

Te is láthattad, hogy meg volt a lehetőség a kompetitív versenyzésre. Voltak még üres helyek is, ahova saját géppel is beülhettek volna az emberek. Simán lehetett volna 20+ fős lan, komoly nyereménnyel. Ha ennyire futotta a közösség erejéből, ne várd a csodát.

És köszi mindenkitől az építő jellegű kritikákat (sic!), kb. most realizálódik bennem, hogy ez a közösség sem jobb a CS-seknél. Kár. Na mindegy, majd próbáljuk belőni a következő alkalommal még user-friendlybb módon az egészet...
nem azzal lett volna a bajom, hogy nem kapok semmit, hanem azzal hogy az elso ill. masodik is ugyanazt kapja.
ha egyaltalan van nyeremeny legyen kulonbseg. marmint igy verseny a verseny.
semmi bajom nincs, amit mondtam ugyis van, csak akkor kerek valami biztositekot, hogy tenyleg lesz ingyen meg ilyesmi, mert egy ev az egy ev. es korantsem biztos hogy lesz verseny. es korantsem biztos hogy ugyanaz lesz a szervezo garda sc2re.
mondtatok, hogy kiosztottak a nyeremeny 1/3adat, ezt en ott akkor nemtudtam, de mindenhol annyi lett. ha ez igy van es mashol mukodott, meg ha 6 embernel is, nem ertem, hogy itt miert nem mukodhetett ugy, hogy mi a kulonbseg.
de ezzel hogy a kovetkezon indulok ingyen az nem az 1/3da hanem nulla, egeszen pontosan egy evig. sot akkro sem biztos hogy lesz.
es tenyleg fontos nekem a versenyzes, tenyleg amiatt mentem el, de az hogy kifizettem 6500at, az egy picit sok ebbol a szempontbol.
en abban a remenyben fizettem be ennyit, hogy a resze, ahogy az le is volt irva, a nyeremenybe megy es, hogy amiatt 6500, hogy legyen nyeremeny, ahogy kesobb is beszeltuk, joval kevesebb nevezesi dij mellett, kevesebb is lenen a nyeremeny. nekem abbol az jott le, hogy akkor lesz valami, meg, ha keves is.
igy ez a verseny korulbelul lemehetett volna a nevezesidij felebol, esetleg harmadabol.
ezzel csak annyit akarok mondani, hogy sokallom igy a 6500ot. hogy csak ennyi jar vissza.
igazabol lehet csak a csalodottsag beszel belolem. nem joerzes picit:D namindegy.
avatar #15
Pene 2011. augusztus 31. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Breach_hu #12. hozzászólására
elso es masodik helyezettnek ugyanaz jar? wtf? ezert jatszottuk a dontot? ezaz egyik.
arrol hogy ingyen mehetek a kovetkezore kerek valami papirt, vagy igazolast, hogy tenyleg igy lesz, nem akarok kuncsorogni a kovetkezo elott, foleg nem elszorni megegyszer 6500at.
a legkorrektebb az lenne, ha ehelyett a dolog helyett most visszaadnak a nevezesi dijamat.
Már nem azért breach, de a versenyen közel sem ezt mondtad... Az volt az utolsó mondatod ezügyben, hogy jó lenne ha, de az sem gond, ha nem kaptok semmit. Én ezt nem teljesen értem... Ezek után mi még strykerrel beszéltünk mozgóékkal, hogy és mint, s még arra is van esély, hogy valami tárgynyereményt kapj. De talán látni kéne, hogy 5 emberre (+1 beugró) ez is korrekt. Ezen felül azt is hangoztattad, hogy számodra a verseny része a fontos.

A CS-sek ki tudtak állítani egy kritikus tömeget. Vagyis vállukon vitték az egész rendezvényt. Nem kéne a CS-sekhez hasonlítgatni ezt az 5 főt, mert ez abszurdum. Az meg, hogy a második is kapott egy free passt, lehet úgy is értelmezni, hogy a játékosok 40%-a nyert.

Te is láthattad, hogy meg volt a lehetőség a kompetitív versenyzésre. Voltak még üres helyek is, ahova saját géppel is beülhettek volna az emberek. Simán lehetett volna 20+ fős lan, komoly nyereménnyel. Ha ennyire futotta a közösség erejéből, ne várd a csodát.

És köszi mindenkitől az építő jellegű kritikákat (sic!), kb. most realizálódik bennem, hogy ez a közösség sem jobb a CS-seknél. Kár. Na mindegy, majd próbáljuk belőni a következő alkalommal még user-friendlybb módon az egészet...
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #14
papirsarkany 2011. augusztus 31. 4 hozzászólás 12605.
Válasz Stryker #11. hozzászólására
Ha többen jöttek volna el akkor, tárgyi nyeremény is lett volna ezért ne a szervezőket hibáztasd, te sem voltál ott pedig a gépeket ingyen adták oda az sc2-s embereknek.A befizetett összegek kb 1/3 adták "vissza".


Igazából a rendezőség járatta le magát csúnyán, a rendezvény előtt az egyik "kifogásolás" az volt, hogy nem ismertek a nyeremények, látatlanban senki nem akart fizetni, erre mindig olyan válasz jött, hogy dehát tavaly meg tavaly előtt kismillió forint készpénz és tárgynyeremény volt ilyen meg olyan kategóriában, így lesz most is. aztán nem lett. enyhén szólva sem vet jó fényt a jövőbeli rendezésekre.
és ne mond hogy 1/3-át visszaadták, mert konkrétan nem adtak semmit, a majd jövőre ingyen jöhetsz nem egyenlő a 6500 ft kifizetésével. A rendezőség az egyik zsebéből átrakta a másikba pénzt.
avatar #13
Hihetetlen 2011. augusztus 31. 2 hozzászólás 16146.
Válasz Stryker #11. hozzászólására
Ha többen jöttek volna el akkor, tárgyi nyeremény is lett volna ezért ne a szervezőket hibáztasd, te sem voltál ott pedig a gépeket ingyen adták oda az sc2-s embereknek.A befizetett összegek kb 1/3 adták "vissza".


Szerintem olvasd el megint Rervolution írását.. Korrekten leírta mi az ami szúrja mindenki szemét... Ott volt 6 ember, az 6*6500, az 39ezer Ft, nem azt mondtuk, hogy mind a 39ezret adjátok oda nyereménynek, csak annyi részét, amennyit a CS-esek is megkaptak. Ez az ingyen ott lehet a következőn, ami lehet nem is lesz, szeirntme nagyon GÁZ, gázabb mint az egész managelése az sc2 résznek...
avatar #12
Breach_hu 2011. augusztus 31. 3 hozzászólás 13445.
elso es masodik helyezettnek ugyanaz jar? wtf? ezert jatszottuk a dontot? ezaz egyik.
arrol hogy ingyen mehetek a kovetkezore kerek valami papirt, vagy igazolast, hogy tenyleg igy lesz, nem akarok kuncsorogni a kovetkezo elott, foleg nem elszorni megegyszer 6500at.
a legkorrektebb az lenne, ha ehelyett a dolog helyett most visszaadnak a nevezesi dijamat.
avatar #11
Stryker 2011. augusztus 31. 249 hozzászólás 1479.
Válasz Revolution #10. hozzászólására
Tényleg ennyi az első két helyezett nyereménye?

Pene még ezt írta nekem sc2.hu-n az egyik hozzászólásomra válaszolva:

"#26, sweeping: A nyeremények elosztása, mint ahogy eddig is, most is azon az alapon működik, hogy az adott játékban éppen hányan is versenyeznek. Azt senki se gondolja, hogy a nevezett 250 főnyi CS-s és mondjuk 16 főnyi SC2-es között úgy fogják elosztani a bónusz “monitorokat”, hogy fele ide, fele oda… Itt is érvényesek a kereslet-kínálat törvényei, még akkor is, ha némi “ingyen kapott”, szponzori pénzt is a játékosokra és a rendezvényre lehet költeni."

Ez teljesen érthető, senki nem is gondolt ilyenre. Viszont valami pénznyereményt kaphatott volna a győztes. Ha kiszámolnánk, az jönne ki, hogy kb 2 millió ft folyt be a nevezési díjból, ebből kb a fele meg szétosztásra kerül a legjobbak között. Az most lényegtelen, hogy nem ebből fizettétek ki a nyerteseket, hanem szponzori pénzek is hozzájöttek. Lényeg hogy így is kilehetne ezt számítani

Tehát elindult 31 cs:s csapat, ők összesen befizettek 930ezer ft-t, teljesen érthető hogy miért osztottatok szét köztük 390ezer ft-t + a tárgynyeremények.
Szerintem viszont valamit az sc2 győztesének is kellett volna kapni, azon kívül hogy jövőre ingyen indulhat... 36000FT fizettek be összesen az sc2 indulói. Tehát kb 15 ezer ft kioszthattatok volna, vagy legalább a jövő évi ingyenes indulás mellé, az első helyezettnek 10k üthette volna a markát.

Szerintem ez rossz fényt vet a jövőre nézve, értem én hogy sokkal kevesebben voltak a srácok, de sokkal alacsonyabb nyereménnyel is beérték volna. Jövőre mi lesz, indul mondjuk 14 ember, és akkor se kap az első semmit, mert cs:s-ban 200an vannak? Tehát érthető, hogy oda megy a nyeremény nagy része, ahol több az induló, de ide is jöhetett/jöhetne valami jövőre...
Ha többen jöttek volna el akkor, tárgyi nyeremény is lett volna ezért ne a szervezőket hibáztasd, te sem voltál ott pedig a gépeket ingyen adták oda az sc2-s embereknek.A befizetett összegek kb 1/3 adták "vissza".


avatar #10
Revolution 2011. augusztus 30. 971 hozzászólás 373.
Tényleg ennyi az első két helyezett nyereménye?

Pene még ezt írta nekem sc2.hu-n az egyik hozzászólásomra válaszolva:

"#26, sweeping: A nyeremények elosztása, mint ahogy eddig is, most is azon az alapon működik, hogy az adott játékban éppen hányan is versenyeznek. Azt senki se gondolja, hogy a nevezett 250 főnyi CS-s és mondjuk 16 főnyi SC2-es között úgy fogják elosztani a bónusz “monitorokat”, hogy fele ide, fele oda… Itt is érvényesek a kereslet-kínálat törvényei, még akkor is, ha némi “ingyen kapott”, szponzori pénzt is a játékosokra és a rendezvényre lehet költeni."

Ez teljesen érthető, senki nem is gondolt ilyenre. Viszont valami pénznyereményt kaphatott volna a győztes. Ha kiszámolnánk, az jönne ki, hogy kb 2 millió ft folyt be a nevezési díjból, ebből kb a fele meg szétosztásra kerül a legjobbak között. Az most lényegtelen, hogy nem ebből fizettétek ki a nyerteseket, hanem szponzori pénzek is hozzájöttek. Lényeg hogy így is kilehetne ezt számítani

Tehát elindult 31 cs:s csapat, ők összesen befizettek 930ezer ft-t, teljesen érthető hogy miért osztottatok szét köztük 390ezer ft-t + a tárgynyeremények.
Szerintem viszont valamit az sc2 győztesének is kellett volna kapni, azon kívül hogy jövőre ingyen indulhat... 36000FT fizettek be összesen az sc2 indulói. Tehát kb 15 ezer ft kioszthattatok volna, vagy legalább a jövő évi ingyenes indulás mellé, az első helyezettnek 10k üthette volna a markát.

Szerintem ez rossz fényt vet a jövőre nézve, értem én hogy sokkal kevesebben voltak a srácok, de sokkal alacsonyabb nyereménnyel is beérték volna. Jövőre mi lesz, indul mondjuk 14 ember, és akkor se kap az első semmit, mert cs:s-ban 200an vannak? Tehát érthető, hogy oda megy a nyeremény nagy része, ahol több az induló, de ide is jöhetett/jöhetne valami jövőre...
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
avatar #9
ForgoT 2011. augusztus 29. 121 hozzászólás 2513.
Szoval lesz jövőre is becup?! KIRÁÁÁÁÁÁÁLY tuti ott leszek , és remélem nem 20 fő alatt lesz a létszám :D
avatar #8
Pene 2011. augusztus 27. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Pene #7. hozzászólására
parancsolj. ott van a hír forráskódjában a scriptes rész. üzenetben és kommentben nem tudom odaadni, mivel nem enged át bizonyos karaktereket.

[11:30] Történt egy kis kavarodás a játékmenetben a hasonló játékosnevek miatt, ezért megváltozott a meccsek sorrendje/időpontja.
http://pastebin.com/nukBPd0t
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #7
Pene 2011. augusztus 27. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Revolution #5. hozzászólására
Egy stream beágyazási kódot kaphatnék?
Lehet hogy kiraknám sc2.hu-ra időpontokkal együtt, szerintem lehet így még több néző lenne :)
Bár Darc1n kirakott tegnap egy hírt egy linkel, de ha csak a play gombra kellene kattintani, és ott lennének a kezdési időpontok szerintem többen néznék :)
parancsolj. ott van a hír forráskódjában a scriptes rész. üzenetben és kommentben nem tudom odaadni, mivel nem enged át bizonyos karaktereket.

[11:30] Történt egy kis kavarodás a játékmenetben a hasonló játékosnevek miatt, ezért megváltozott a meccsek sorrendje/időpontja.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #6
sakie 2011. augusztus 27. 764 hozzászólás 492.
hajrá terran mutassatok meg a csúszómászóknak hogy hol is van a helyük!
avatar #5
Revolution 2011. augusztus 27. 971 hozzászólás 373.
Egy stream beágyazási kódot kaphatnék?
Lehet hogy kiraknám sc2.hu-ra időpontokkal együtt, szerintem lehet így még több néző lenne :)
Bár Darc1n kirakott tegnap egy hírt egy linkel, de ha csak a play gombra kellene kattintani, és ott lennének a kezdési időpontok szerintem többen néznék :)
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
avatar #4
Pene 2011. augusztus 27. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Revolution #1. hozzászólására
Yashock akkor mégse szállt be Xib helyére? Kár...
Hát ez Breachnek fw :D
Kíváncsi leszek mit fog tolni, offrace, vagy mindenféle beteg taktika :D
Csak nehogy túlzásba vigye és véletlen emiatt veszítsen :DDD

Azért én egy gyors kivégzést is megnéznék :)
a lehetősége meg lett volna rá.
ForgoT: megpróbáljuk megoldani ezt a problémát a következő meccsen, amúgy stryker kommentál jelenleg. szerintem biztos lesz olyan game majd a későbbiekben, amihez nem lesz sc, ha Darc1n befut, akkor majd remélem ő is tolja majd.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #3
sakie 2011. augusztus 27. 764 hozzászólás 492.
Durva a kommentátor, ki ő?
avatar #2
ForgoT 2011. augusztus 27. 121 hozzászólás 2513.
A stream 2 oldalrol és alulrol levág egy kis részt , miért van ? :D

Ki shoutcastolja a gameket?
avatar #1
Revolution 2011. augusztus 27. 971 hozzászólás 373.
Yashock akkor mégse szállt be Xib helyére? Kár...
Hát ez Breachnek fw :D
Kíváncsi leszek mit fog tolni, offrace, vagy mindenféle beteg taktika :D
Csak nehogy túlzásba vigye és véletlen emiatt veszítsen :DDD

Azért én egy gyors kivégzést is megnéznék :)
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.