Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Rain vs XiGua - TvZ@Terminus SE

Starcraft 2 1.4 PTR változatások!

Hírek 2011. szeptember 15. ForgoT 17 hozzászólás 2101 olvasás Címkék: Starcraft 2

Starcraft 2 1.4 PTR változatások!

New!! Elérhető lett a PTR az egész világon. ( de ha nem is mindenhol, US, KOR, EU szerverek már rá vannak csatlakozva, kicsit van egy kis delay, de nem vészes ha nézed hogy KOR, US ellenfelek ellen is jászhatsz!

Starcraft 2 1.4 PTR patch változtatások

GENERAL

  • Egységek Látómezője a rámpák-ra (fel) csökken 1-el.

PROTOSS

Immortal

  • Attack range növelve 5-ről 6-ra.


Mothership

  • Gyorsulás növelve 0.3-ról 1.375-re.
  • A Mothership Cloaking Field-je már nem cloakol minden unitot egyszerre, csak 25 egységet. Ez csillapítja a “Mothership Lag”-ot, amikor megérkezik.


Stalker

  • Blink kutatási idő növelve 110-ről  140-re.

Warp Prism

  • Shield növelve 40-ről 100-ra.

 

TERRAN

Barracks

  • Építési idő növelve 60-ról 65-re.

Hellion

  • Infernal Pre-Igniter (blue flame) sebzés fejlesztése csökkentve 10-ről 5-re.

Raven

  • Seeker missile sebessége növelve 2.5-ről  2.953-ra.

 

ZERG - updated!!

Infestor

  • Fungal Growth sebzés változtatva 36 (+30% armored)-ról 30 (40 vs Armored)-re.
  • New!! Neural Parasite már nem castolható Masszív (Thor, Colo, BC, Carrier, Broodlord, Mothership, Archon) unitokra ( Ultrára eddig sem lehetett).
  • New!! Neural Parasite range 9-ről 7-re.

 

Overseer

  • Morph ára csökkentve 50/100-ról to 50/50-re.
  • Contaminate energy költsége növelve 75-ről to 125-re.

Ultralisk

  • Építési idő csökkentése 70-ről 55-re.

Csak a Balance változtatásokat fordítottam, és írtam le. A forrás és a többi változtatás itt elérhető.

New!! Továbbá megváltozik pár dolog, pár érdekesség:

  • Épület visszavonásnál már látni fogod hogy mennyi mineralt illetve gázt kapsz vissza.
  • Score screen-nél fel lesz tünteve az ellenfele(i)d ligája
  • Pár formai változtatás a Bneten, illetve a profiloknál.

Ne feledjük hogy ez csak a PTR-en van. A változtatások hogy mikor kerülnek be normál szerverekre még nem tudjuk, és nem biztos hogy ezek a változtatások mind be fognak kerülni. Kommentekbe mehet a kulturált beszélgetés a patchről.

Szerinted ezek a változtatások javítanak a balance-n?
Igen
nfteamDexy dada007 Revolution
Fana Nerevarine
Nem
ForgoT Destrojer LegJobbSColdal
viszkonzini_csodor Cseszka6 iPaintDeath
Talán
Pene NyPeti
avatar #17
LegJobbSColdal 2011. szeptember 11. 72 hozzászólás 3430.
Válasz ForgoT #15. hozzászólására
kicsit veszélyes kijelenti h. a zerg a leggyengébb, max az h. kevesen játszanak vele és nem újitanak eleget, btw nestea még mindig csodákat tud művelni.

terran falra meg ott van a bling allin, de simán verhető macro gamebe is a marine tank medivac
A zerggel játszanak a legtöbben ladderen még pár hónapja. http://www.sc2ranks.com/stats/league/all/1/all Mostanra egy kicsit leesett a számuk, szóval szerintem az nem kifogás, hogy "kevesen" játszanak vele. Persze ez teljesen igaz volt akkor amikor kijött a game, mert az emberek fele terran volt, vagy akár még többen is. Az újítások alatt nem tudom mit értesz. btw kíváncsi lennék a balance miatt rinyálók ligájára :D Tényleg csak röhögni tudok az ilyen kommenteken. "Én szertem a zerget de nehéz vele játszani mí terrananl elfalazod megad és kihozol 50000 marine.t meg tankot és GG!"
Ha szerinted ez így működik akkor próbáld ki hátha bejutsz GrandMasterbe. BW-ben is ultimate tactic volt az 1 base mass carrier és addig nem expeltél amig nem fogyott ki a mineralod. Most komolyan :DDD
"úgyis minden zerg sír hogy az FF OP, hát lopják majd a sentriket, vagy immortalokat, elivileg többet fogják majd használni."
persze lőjek el 100 energyt egy sentryre, amit egyébként kapásból meghal mert az toss army közepén van... ha eddig lett volna értelme sentryket fogalni akkor csinálták volna. Az NP sok energiába kerül, és 15 mp-ig tart, ezért csak komoly egységek elfoglalására való.
"Blink researc növelés:
Csak én veszem észre hogy a P fejlesztéseket növelik/elveszik? szinte minden Z és T fejlesztés 80-110sec. Concussive 60sec..."
Mostanság a PvP miatt, mert hátha egy-két év után jó matchup lesz. Az amulettet érthető okok miatt vették ki. A flux vanes-t (void ray speed) senki nem használta. Szerintem sem jó dolog, hogy kiveszik az upgradeket, de reménykedni lehet, hogy a HotS-ban alkotnak valamit. Pl nekem az sem tetszik, hogy a blue flamet használhatatlanná teszik. Mert lényegében a red flame sokkal jobban megfogja érni, és a BF csak lingek ellen lesz jó, de a playerek többsége még az ellen sem fogja hozni. Én inkább úgy oldanám meg, hogy a dodgeolható legyen jó nagy micro skillel így early gameben megoldódna a probléma late gameben meg nem lenne vele gáz, ha at mechre ment mert akkor a z már úgysem fog annyira manőverezni 100+ lingel vagy tudom is én.
avatar #16
Cseszka6 2011. szeptember 11. 16 hozzászólás 7184.
Válasz dada007 #13. hozzászólására
úgyis minden zerg sír hogy az FF OP, hát lopják majd a sentriket, vagy immortalokat, elivileg többet fogják majd használni.
De az se normális hogy P felépít egy sereget, mondjuk 5coloval(1500/1000 + tech) egy jó kis deathball-t, amire kijön 5infestor (500/750 + tech) miután meglátja a colo techet, és onnantól gg, mert templarokra vagy nem lesz gáz vagy idő.
Mondjuk igazad van, nem biztos hogy ez lenne a megoldás blizzard számára, de valahogy rendbe kéne rakni ezt a massive-ra mi hat-mi nem, mert ezt így gáz. Mindkettő megoldás.
Egyéni véleményként mondom, NP-t lehet hogy valami plussz techhez kéne kötni, pl hive.
most lehet én értem félre, de deathball ellen gondolod 5 infestor elég?
az hogy pár mp-re kapsz controlt a colos felett az gyakorlatban édeskevés
az meg hogy hive-hoz kössék, akkor ott az ember meg már ultrázik inkább
értem én a peccset vmilyen szinten, blizz gondolom azt akarja hogy a fungal maradjon az ilyen stalker+stb ellen, és a colo+arkon stb unitokat meg inkább ultrákkal countereljük
csak hive-ig és hatásos mennyiségü ultráig eljutni egy csöppet bonyolultabb mint a másik 2 fajjal kihozni a tier3 armyt
avatar #15
ForgoT 2011. szeptember 11. 121 hozzászólás 2499.
Válasz dom1n4torr #14. hozzászólására
LOL igy is a Zerg leggyengébb faj Terran meg legerőseb! Mindenhol terran az első versenyeken laderen akárhol P meg egy nyan-nyan faj!
Én szertem a zerget de nehéz vele játszani mí terrananl elfalazod megad és kihozol 50000 marine.t meg tankot és GG!
kicsit veszélyes kijelenti h. a zerg a leggyengébb, max az h. kevesen játszanak vele és nem újitanak eleget, btw nestea még mindig csodákat tud művelni.

terran falra meg ott van a bling allin, de simán verhető macro gamebe is a marine tank medivac
avatar #14
dom1n4torr 2011. szeptember 11. 102 hozzászólás 2800.
Válasz dada007 #13. hozzászólására
úgyis minden zerg sír hogy az FF OP, hát lopják majd a sentriket, vagy immortalokat, elivileg többet fogják majd használni.
De az se normális hogy P felépít egy sereget, mondjuk 5coloval(1500/1000 + tech) egy jó kis deathball-t, amire kijön 5infestor (500/750 + tech) miután meglátja a colo techet, és onnantól gg, mert templarokra vagy nem lesz gáz vagy idő.
Mondjuk igazad van, nem biztos hogy ez lenne a megoldás blizzard számára, de valahogy rendbe kéne rakni ezt a massive-ra mi hat-mi nem, mert ezt így gáz. Mindkettő megoldás.
Egyéni véleményként mondom, NP-t lehet hogy valami plussz techhez kéne kötni, pl hive.
LOL igy is a Zerg leggyengébb faj Terran meg legerőseb! Mindenhol terran az első versenyeken laderen akárhol P meg egy nyan-nyan faj!
Én szertem a zerget de nehéz vele játszani mí terrananl elfalazod megad és kihozol 50000 marine.t meg tankot és GG!
Szép nem vagy,hülye ne legyél!
avatar #13
dada007 2011. szeptember 11. 194 hozzászólás 1761.
Válasz ForgoT #12. hozzászólására
azt azért nézd oda h. kihozol 8 infestort ami 800 mineral + 1200 gas ( + neural parasite upgrade) és jön a protoss army stalkerrel , sentryvel zelával , colova, és te a neuralt kb olyan töltelék unitokra tudod rálőni mint a stalker v. sentry , colo meg simán bedarál. 100% useless neural parasite.

Blink researchel meg gondolom azt akarják elérni hogy ne csak bstalker legyen pvpbe, hanem mondjuk immortal is ( erre van az immortal range növelés is) mert amugy a bstalker nagyon halálos tud lenni.
A ramp látómező is a bstalkert, illetve az offenziv 4 gatet nerfeli. :mosoly:
úgyis minden zerg sír hogy az FF OP, hát lopják majd a sentriket, vagy immortalokat, elivileg többet fogják majd használni.
De az se normális hogy P felépít egy sereget, mondjuk 5coloval(1500/1000 + tech) egy jó kis deathball-t, amire kijön 5infestor (500/750 + tech) miután meglátja a colo techet, és onnantól gg, mert templarokra vagy nem lesz gáz vagy idő.
Mondjuk igazad van, nem biztos hogy ez lenne a megoldás blizzard számára, de valahogy rendbe kéne rakni ezt a massive-ra mi hat-mi nem, mert ezt így gáz. Mindkettő megoldás.
Egyéni véleményként mondom, NP-t lehet hogy valami plussz techhez kéne kötni, pl hive.
avatar #12
ForgoT 2011. szeptember 10. 121 hozzászólás 2499.
Válasz dada007 #11. hozzászólására
Toss vélemény:

Infestor:
NP nerf-re csak annyit hogy nem véletlen hogy pár spell nem hat massive-ra, mert túl OP. pl concussive, FF, Graviton. Ezek körébe berakhatják nyugodtan az NP-t.
Így is instantban lehet vele spellezni aoe-t.

Blink researc növelés:
Csak én veszem észre hogy a P fejlesztéseket növelik/elveszik? szinte minden Z és T fejlesztés 80-110sec. Concussive 60sec...
azt azért nézd oda h. kihozol 8 infestort ami 800 mineral + 1200 gas ( + neural parasite upgrade) és jön a protoss army stalkerrel , sentryvel zelával , colova, és te a neuralt kb olyan töltelék unitokra tudod rálőni mint a stalker v. sentry , colo meg simán bedarál. 100% useless neural parasite.

Blink researchel meg gondolom azt akarják elérni hogy ne csak bstalker legyen pvpbe, hanem mondjuk immortal is ( erre van az immortal range növelés is) mert amugy a bstalker nagyon halálos tud lenni.
A ramp látómező is a bstalkert, illetve az offenziv 4 gatet nerfeli. :mosoly:
avatar #11
dada007 2011. szeptember 10. 194 hozzászólás 1761.
Toss vélemény:

Infestor:
NP nerf-re csak annyit hogy nem véletlen hogy pár spell nem hat massive-ra, mert túl OP. pl concussive, FF, Graviton. Ezek körébe berakhatják nyugodtan az NP-t.
Így is instantban lehet vele spellezni aoe-t.

Blink researc növelés:
Csak én veszem észre hogy a P fejlesztéseket növelik/elveszik? szinte minden Z és T fejlesztés 80-110sec. Concussive 60sec...
avatar #10
ForgoT 2011. szeptember 10. 121 hozzászólás 2499.
Válasz Cseszka6 #8. hozzászólására
hasznos peccs , én mint zerg mondom
eddig is gondolkoztam hogy váltok fajt, de most legalább megerősítettek benne
thx blizzard ^^
Azért előtte várd meg az 1.4es patchet, PTR azért van cask h. teszteljenek és nem feltétlenül fognak bekerülni ezek a változások.
avatar #9
Pene 2011. szeptember 10. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Cseszka6 #8. hozzászólására
hasznos peccs , én mint zerg mondom
eddig is gondolkoztam hogy váltok fajt, de most legalább megerősítettek benne
thx blizzard ^^
:DDDDDDDDDDDddd
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #8
Cseszka6 2011. szeptember 10. 16 hozzászólás 7184.
hasznos peccs , én mint zerg mondom
eddig is gondolkoztam hogy váltok fajt, de most legalább megerősítettek benne
thx blizzard ^^
avatar #7
dom1n4torr 2011. szeptember 10. 102 hozzászólás 2800.
Szegény destiny meg fog halni!
Amugy igy felesleges infestorozni rengeteg csatában lehetett trükközni np vel! Nem értem miért kellet ezt kivenni remélem belátják hogy ez butaság! A fungalt még mégértem igy még használható marad bár nem annyira effective!
ha ez marad neut.-al át válltok terran ra!
Szép nem vagy,hülye ne legyél!
avatar #6
OwenLantos 2011. szeptember 9. 27 hozzászólás 5698.
Még Protossként is azt mondom, hogy szegény Infestort huggyá nerfelik: elég lett volna VAGY a fungalt VAGY a parasiteot nerfelni, de így egyszerre a kettő szerint nagyon sok- összességében hiába próbálnak balancera törekedni a blizzardosok (szakértelem ftw), de sztem a hellion upgraden kívűl ez a patch is kedvezni fog a terranoknak.

u.i.: Parasitera elég lett volna, ha szerencsétlen muttersippet nem veheti át...
avatar #5
ForgoT 2011. szeptember 9. 121 hozzászólás 2499.
Infestor masszívos változást nem értem miért kellett, igy használhatatlan, vagy kellene egy kis manaigény és reasearch time/cost csökkentés, vagy töröljék el a változtatást (egyedül mothershipet értem meg)
avatar #4
Linoge 2011. szeptember 1. 3 hozzászólás 13561.
Válasz ForgoT #3. hozzászólására
Kifejtenéd bővebben? :P
¯\_(ツ)_/¯
avatar #3
ForgoT 2011. augusztus 28. 121 hozzászólás 2499.
Válasz Manas #2. hozzászólására
ez szánalmas :D
Kifejtenéd bővebben? :P
avatar #2
Manas 2011. augusztus 28. 1673 hozzászólás 186.
ez szánalmas :D
What is your CPM? (CPM = Coils per Minute) (c) Satiini/ Manas Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.- rup1u5 ph!
avatar #1
ForgoT 2011. augusztus 25. 121 hozzászólás 2499.
Személyes vélemény a patchről:
Látómező csökkentése egy jó dolog, gondolom már forcefield mőgé nem lehet majd blinkelni.
Immortal :+1 range az jó, nagy csatákba mindig vagy elöl bedarálják őket, vagy hátul 0dmg-vel kullognak
Mothership: eddig nagyon lassan gyorsult, de még mindig egy használhatatlan unit, talán pvp late gamebe láthatjuk carrierrel, de abból se sok game van.
Stalker blink research time : PvP-ben és pvz-ben is ad egy kis hátrányt ami megnehezíti a játékot stalkerekkel, ami nem feltétlen rossz döntés
warp prism : végre nem lesz annyira papírból mint most, így az Mc féle HT drop terran ellen már nem lesz annyira kockázatos ( de 4ht-t elveszteni még mindig lehet, és az egy nagy hátrány)
barracks : nemlátom értelmét hogy mit akarnak vele javítani, talán Tvz bunker rush nerf miat csinálták, lehet arra ez az 5 sec pont elég, majd meglátjuk
Hellion : Még mindig alkalmas lesz blue flame dropra csak már azthiszem 3db shot kell a workerekre
raven : A raven sebességét is kellett volna növelni hogy használható legyen , de majd meglátjuk
infestor: itt a nerf amire mindenki vágyott, és nem teszi használhatatlanná az infestort
Overseer: nem fogja percenként dobálni a contaminatet, olcsóbb is lett szóval ez is jó változtatás
Ultra: ha nem készül rá az ember akkor durva dolgokat tud csinálni , de amúgy fogható, lehet hogy többször fogunk látni ultra play-t szóval ez is egy jó változtatás.