Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Rain vs XiGua - TvZ@Terminus SE

BF4: Részletes patchlista

Rövid hírek 2013. november 15. shaddam 7 hozzászólás 2881 olvasás Címkék: OGC EA games DICE Battlefield 4

BF4: Részletes patchlista

A javítás célja a fagyások és a programösszeomlások kiküszöbölése. Természetesen továbbra is dolgoznak javításokon, később újabb híreket kapunk majd ezekről. Lent olvasható a DICE által közölt részletes változáslista.

Fagyást és összeomlást javító változások

  • Javítva a játék során véletlenszerűen fellépő összeomlás
  • Javítva a hiba, ami egy tárgy elpusztítása során lép fel
  • Minden alkalommal, amikor a játékos kiszállt a járműbe esély volt a szerver összeomlására. Ez javítva lett
  • Javítva a singleplayer során fellépő összeomlás
  • Javítva a pályatöltéskor fellépő összeomlás
  • Néha a játék be akar tölteni egy modellt, de ezzel egy időben ki is dobja a memóriából. Ez javítva lett
  • Néha ha a jeep gunner ülésében meghal valaki, akkor olyan pozícióban volt a hulla, hogy rengeteg CPU erőforrásra van szükség. Ez javítva lett
  • Néha összeomlott a játék, amikor eltűntek a régebbi golyónyomok
  • Javítva a CQ Large Flood Zone-on fellépő összeomlás
  • Javítva a felületek shaderjeivel kapcsolatos összeomlás
  • Javítva a Test Range-ben, mesterlövész puskát használva fellépő összeomlás
  • Javítva a pályaváltáskor fellépő összeomlás
  • Javítva az összeomlás, ami a Test Range-ben lépett fel a Battlescreen-t felhozva
  • Javítva a memória foglalási bug, ami összeomláshoz vezethetett
  • Javítva a bug, ami miatt singleplayerben ha megöl az AI összeomolhat a játék
  • Javítva a hiba, ami miatt végtelenségig tölt a pálya, ha online tartalom elérése közben szétkapcsolunk a szervertől
  • Javítva a singleplayerben a hiba, ami South China Sea-n lépett fel. Ott is akkor, ha 60 percig nem nyúltunk a játékhoz
  • Javítva a végtelen töltési képernyős hiba, ami a Win+L kombináció lenyomása során fordult elő

Hálózati teljesítményt érintő változások

  • Megszüntették a network sync bugot. Ez a rosszfiú volt a felelős a sarok mögé bekanyarodó golyókért.
  • Az Options>Gameplay menüben található Improved Network Smoothing tartalmaz egy csomó beállítás, ami a packet loss problémákat hivatott orvosolni
  • Eltörölve a hálózati lag: Bizonyos tárgyakkal interakcióba lépve, pl késelés, létramászás volt egy kis késés. Ez javítva lett

Játékmenet egyensúlyt érintő változtatások

  • Rush mód, Siege of Sanghai, defender oldal: kivették a scout helikoptert
  • Zavod 311-en változtattak egy zászló helyén, mivel fennakadtak rajta a járművek
  • Hainan Resorton Rush módban a védőknek túl sok járművük volt, ezért elvettek tőlük egy IFV-t és a támadóknak adták
  • Defuse kör végén eltűnik minden C4, így nem befolyásolja a következő kört

Grafika

  • Operation Lockeren kisebb grafikai hibák kerültek javításra
  • Javítva a hiba, ami során az ingame Battlelog „tönkre ment” a Commander EMP csapása után
  • Javítva a lebegő konténer Golmud Railway-en Domination módban
  • Javítva a minimap hibája Rush módban
  • Javítva Obliteration módban a hiba, amikor a piros lámpa nem villogott, a hang pedig nem jelzett a bomba mozgatásakor
  • Defuse módban javítva a hiba amikor a bomba nem jelent meg a karakternél
  • Kisebb hibák javítása a Spectator mód felületén
  • Javítva a Spectator módos hiba, amikor a Commander EMP csapása hatására elkezd „tántorogni” a kamera

Egyéb

  • Javítva a hiba, ami minden hangot lekapcsolt a szerveren a hangtompítós QBU-88 elsütése után
  • Javítva a hiba, ami a B lenyomásával felhozta a konzolt
  • Javítva, hogy az EMP túl sokáig hatott a katonákra
  • Javítva egy területen a hiba Rush módban Siege of Sanghai-on
  • Javítva a skill szinttel összefüggésben lévő hiba
  • Javítva Obliteration módban a hiba, amikor a bomba az égbe teleportál miután a bombavivőt úszás közben ölték meg
  • Javítva a killcam hibája
  • A ciril betűk rendesen megjelennek a chatben
  • A System Performance Test ezentúl úgy működik, ahogy eltervezték
  • A szintlépésről ezentúl nem kapunk rengeteg értesítést
  • A Lancang Dam-on összedőlő épület tetejéről áttették a rögzített gépfegyvert
  • A kör végén látható eredmény táblánál van egy kis hang a navigációnál
  • Siege of Sanghai-on megjavították a rossz létrát
  • Dawnbreaker Conquest módjában máshogy spawnolnak a járművek a „dugó” elkerülése érdekében
  • Javítva Siege of Sanghai-on a hiba, ami a 331.52-es Nvidia driverrel lépett fel
  • Javítva, hogy Golmud Railway-en egy lerombolt ház az A pontnál blokkolja a lövedékeket
  • Javítva a ticketek számát érintő hiba Rush Módban
  • Flood Zone-ban javítva a rombolásból származó hiba
  • Javítva a hiba az egyik hajós singleplayer küldetésben
  • Ezentúl nem látod a blockolt játékos emblemjét
  • Javítva a hiba amitől quaddal nem tudtál átmenni a síneken Dawnbreakeren
  • Kattintható gombok kerültek az ingame Battlelogba
  • Javítva a hiba, amikor meghalunk ha túl gyorsan mászunk fel Irish után a létrán
  • És javításra került sok apróbb hiba
avatar #7
snacimix 2013. november 16. 471 hozzászólás 829.
Ez a rosszfiú volt a felelős a sarok mögé bekanyarodó golyókért. pfffffff :D az......
avatar #6
IAMCOCONUT 2013. november 15. 795 hozzászólás 473.
Válasz SISI #4. hozzászólására
És majd jönnek a fegyverek gépjárművek buitásai is!:vigyor::nyelves:
Ennél jobban hova butítanák? :xD:
Ad rá a tartalékot!!!!
avatar #5
-ICorosI- 2013. november 15. 51 hozzászólás 4154.
Válasz sydac #3. hozzászólására
"Minden alkalommal, amikor a játékos kiszállt a járműbe esély volt a szerver összeomlására. Ez javítva lett"

hogy a nagy klasszikust idézzem: És ezt így hogy? Hogy lehetett egy ilyen hiba a VÉGLEGES verzióban???
Azt hittem,hogy ez a béta [img]http://static.ogc.hu/images/smiley/biggrin.png" alt=""> Mellesleg szerintem ez a játéktörténelem egyik legröhejesebb bugja :xD:
avatar #4
SISI 2013. november 15. 33 hozzászólás 5237.
És majd jönnek a fegyverek gépjárművek buitásai is!:vigyor::nyelves:
avatar #3
sydac 2013. november 15. 104 hozzászólás 2765.
"Minden alkalommal, amikor a játékos kiszállt a járműbe esély volt a szerver összeomlására. Ez javítva lett"

hogy a nagy klasszikust idézzem: És ezt így hogy? Hogy lehetett egy ilyen hiba a VÉGLEGES verzióban???
avatar #2
iWaterWawe 2013. november 15. 15 hozzászólás 7399.
Fasza lett a patch, átlagban +20FPS-t hozott, de még mindig random leáll a játék :omg:
i7-3820 4.6GHz, 7950 CrossFire.
avatar #1
warmonger441 2013. november 15. 49 hozzászólás 4281.
Jó a patch... FX8320-al és egy HD6870-el +8G ram társaságában 30-40fps FHD full lowon és folyton beakad :/ :uncsi: