Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Rain vs XiGua - TvZ@Terminus SE

Fejlesztések

Létrehozva: 2003. július 8. Létrehozta: Dylan Kategória: 3467 hozzászólás

Felkerült az oldal alapmotorja, és megindult a közel 2 hetes tesztidõszak.

valentino11 tegnapelőtt 02:49 53 hozzászólás 4060.
Castle Peak green water is ED Hardy Outlet the soul of all things,True Religion Outlet listen to a North Face Outlet Toms Outlet lingering silly sound,Kate Spade she will wash your dust to purify your mind. However,UGG Boots Outlet the mountains of Prada Handbags the large, heavy,Kate Spade Outlet warm, brilliant will make you refreshing,Red Bottoms fragrant grass,Timberland Outlet sloping mountain,Coach Outlet dense forests,Coach Outlet moon stone bridge,The North Face Jackets birds tweeted,Skechers Shoes streams ripple,Burberry Belt these scenery Kate Spade Outlet particularly Louis Vuitton eye-catching eye-catching.Sac Longchamp Shade shade Coach Outlet shine sparse sparse shadow North Face Outlet spirits sparks sparkling,Tiffany Outlet as long as you Adidas Yeezy Boost 350 visit the situation Stephen Curry Shoes before I feel Cheap Air Max 90 the green Giuseppe Shoes mountains and rivers North Face Outlet unique style million.North Face Jackets The time of mixing,Air Jordan Pas Cher staggering years,North Face Outlet melody voice,Coach Outlet at this moment Coach Outlet are tired of New Balance Outlet solidification into a hymn,NFL Jerseys praise the Chaussures Christian Louboutin Pas Cher romantic subtle summer.UGG Outlet fruit trees Toms Outlet covered with shiny fruit,Michael Kors Outlet green water apricot peach Coach Outlet stained with branches,Cheap Jordans if the pearl UGG Outlet agate swaying her body Ralph Lauren Outlet in the wind body,Coach Outlet Online there are Chan Luu those pear,Red Bottom Shoes hawthorn,Coach Purses apple tree Trembling one True Religion by one cluster Guess Factory full of Marc Jacobs Outlet summer wind chimes,Burberry Outlet [/url] rounded full [url=http://www.katespadeoutletonline.name]Kate Spade Outlet of more than festive.Skechers Outlet Walking Kate Spade Outlet in the strands Versace Belt of the strands Nike Roshe Run of a ray of Christian Louboutin Shoes light from the ground,UGG Outlet the earth smudge North Face Outlet resplendent.Chan Luu Paintings fleeting North Face Outlet at this Louis Vuitton Outlet time seems to Salvatore Ferragamo be flying pride UGG Boots Black Friday and unrestrained.Keds Shoes But the weather Coach Factory Outlet in the summer moody,North Face Outlet Store sometimes lightning storms,Nike Air Max Pas Cher sometimes calm UGG Boots and sunny.Sac Louis Vuitton Take the scene to Hugo Boss say things like life,The North Face Outlet the fate of North Face Outlet the boat is bound to Hollister Jeans have a wandering wait,Coach Outlet we come together Ferragamo Shoes to pray away from North Face Jackets foreign objects North Face Outlet intrusion also Stephen Curry Jersey I am a quiet summer.Adidas NMD The hot sun is Jimmy Choo Shoes the subject of summer.Hollister Clothing In the sun's exposure,Prada Outlet the human sweat,Coach Outlet animals panting,Nike Huarache heaven and earth as if the invisible Salomon Outlet sauna steaming Lululemon Outlet room as hot and Coach Outlet irresistible. Hot,North Face Outlet hot, hot!New Jordans People wearing clothes hot,Red Bottom Shoes bare arms,Vans Outlet topless dug heat,Nike Roshe Run Pas Cher shaking the fan blowing Salomon Shoes air conditioning or hot,UGG Outlet Store hot sweat,Nike Hoodieshot hearty dripping.

Hot, dull, suffocated,Coach Black Friday when these boring feelings Adidas Outlet reached the limit Adidas Yeezy Boost when the large pieces of dark Cheap Uggs clouds over pressure,North Face Outlet a dazzling Nike Air Max lightning Coach Outlet Store Online cut the sky,Ugg Boots Sale followed by bursts Marc Jacobs Handbags of earth-shattering Toms Shoes thunder,True Religion Outlet then Stormy,Coach Outlet menacing.Yeezy Boost 350 The original trees Asics Shoes in the heart North Face Outlet of the trees scattered,MBT Shoes crazy shaking;Ray Ban Sunglasses dry earth rain splash,Jordan 11 water into the river;Converse Shoes so too high Adidas Original temperature down,Valentino Shoes people feel cool Toms Outlet and comfortable,Skechers Shoes relaxed and happy.

Rain over the wind, sunrise clouds,Christian Louboutin Shoes a beautiful Coach Factory rainbow hanging West days Chanel Outlet. This Chouyin North Face Outlet at first glance, this situation Coach Purses changes,Moncler Outlet so that people excited,Coach Outlet people shock the soul.North Face Jackets Obviously Lebron James Shoes cooler.Oakley Outlet Summer dusk is so Cheap Jordans unknowingly coming,Tory Burch Outlet so when we are clearly Coach Outlet found in the leisure,Michael Kors Outlet the sun has lost a strong light,Coach Outlet everything began to quiet,Kate Spade Outlet stop the passionate Burberry Outlet and towering,UGG Outlets like flying waterfall Michael Kors Handbags suddenly fell in the Qingtan,Longchamp Pas Cher White beads of silver Christian Louboutin Shoes water droplets North Face Jackets waterline Skechers Outlet suddenly clear fusion,Uggs Outlets the restoration of the UGG Boots water of the Nike Air Max Pas Cher nature of the Coach Factory Outlet charm of water,Burberry Outlet but also to Beats By Dr Dre restore the water of all things Longchamp Outlet according to The North Face Outlet the photo,Adidas Yeezy the environment Louis Vuitton Outlet suddenly changed Buty Nike Air Max the United States - Under Armour Outlet summer dusk is such Nike Air Max Shoes a beautiful return,Air Max 90 in the Quiet Kevin Durant Shoes and cool in ED Hardy Outlet the full range North Face Outlet of passionate - North Face Outlet we get off work,Moncler Jackets and after dinner,Nike Air Max as a quiet life on the side of this Marc Jacobs Handbags irreversible come - summer dusk, the year the most beautiful leisure time,Michael Kors Through our skin and thoughts,Red Bottom Shoes and soon flow away forever,Ray Ban Outlet very short.Coach Factory Outlet go out quickly,Adidas Outlet eyes to greedy look,Cartier Love Bracelet take a deep breath,UGG Bailey Button abandon all unhappy,UGGS For Women when the coordinates North Face Outlet of space will flash,Ray Ban Sunglasses and only your mood Prada Outlet and you often with Ray Ban Outlet With this feeling True Religion Outlet I embarked on a Cheap Jordns tree-lined trail.

It is so strange Herve Leger that the directness Burberry Scarf of the sun can Nike Roshe Run flourish all things,Cazal Sunglasses so that Polo Outlet the atmosphere of the Kate Spade Outlet landscape in the Nike chaussures pas cher intense movement,Coach Outlet Online so that the world in the summer Red Bottom Shoes everlasting the most dynamic,Michael Kors Outlet but the sun oblique,UGG Boots Outlet refraction but all things in a Coach Outlet comfortable adjustment,Cheap UGG Boots everything in quiet Nike Air Max To do some finishing,Toms Outlet is the so-called Kate Spade Outlet one relaxation,New Balance Outlet missing one can not.Nike Outlet All the North Face Outlet plants are no longer sluggish and convergence,Coach Factory Outlet began to Yeezy Boost 350 V2 stretch branches leaves,Louis Vuitton Outlet buds flaws,Nike Air Max twigs stand upright. They are like the peopleKate Spade Outlet after the evening, suddenly Red Bottom Shoes changed the spirit,Christian Louboutin Outlet and more upright,Nike Outlet and more stretch,Mont Blanc Pens the flowers began Louboutin Pas Cher to bloom beautiful colors, is moist,Burberry Outlet really nice!
chenlina20170520
mcm outlet
adidas yeezy
retro jordans
lebron shoes
polo ralph lauren
ralph lauren
ray ban sunglasses
nike roshe run pas cher
michael kors handbags
michael kors canada
louis vuitton outlet
louis vuitton outlet
scarpe hogan
thunder jerseys
kate spade handbags
broncos jerseys
oakley vault
michael kors outlet
michael kors uk
timberland boots uk
fred perry outlet
ferragamo belt
louboutin pas cher
louis vuitton purses
pandora jewelry
ralph lauren uk
patriots jerseys
prada outlet
bengals jerseys
ugg slippers
timberland boots
nike shoes
toms outlet
louis vuitton handbags
ugg boots
pandora jewelry
canada goose outlet
nfl jerseys cheap
spurs jerseys
ray ban sunglasses
michael kors outlet
louis vuitton outlet
nike soccer shoes
pandora jewelry
ugg boots
adidas stan smith
vans shoes
longchamp pas cher
lunettes ray ban
hermes uk
ralph lauren outlet
columbia outlet
omega watches
michael kors outlet
ray ban sunglasses
louis vuitton outlet
coach outlet canada
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
wizards jerseys
celine handbags
christian louboutin
columbia sportswear
manchester united jersey
knicks jerseys
under armour outlet
sac longchamp
new balance shoes
kate spade outlet
vans shoes
louis vuitton outlet
mavericks jerseys
tommy hilfiger outlet
coach outlet
michael kors tote
ray ban sunglasses
the north face
rolex watches
abercrombie and fitch
salvatore ferragamo
oakley sunglasses
michael kors canada
pandora charms
converse shoes
michael kors handbags
cheap jordan shoes
ralph lauren polo
salvatore ferragamo shoes
kobe shoes
oakley sunglasses
pittsburgh steelers jerseys
michael kors outlet
christian louboutin outlet
ralph lauren outlet
michael kors outlet online
canada goose sale
ray ban sunglasses
michael kors uk
cheap basketball shoes
michael kors handbags
louis vuitton handbags
toms outlet
michael kors
tiffany and co
prada sunglasses
oakley sunglasses
timberland outlet
toms uk
ray ban sunglasses
polo outlet
ray ban wayfarer
nike football boots
giuseppe zanotti shoes
ugg boots clearance
ugg boots
true religion sale
louis vuitton outlet
air jordan
timberland boots
jordan femme pas cher
coach outlet online
coach outlet
toms shoes
fitflops sandals
replica watches
coach purses
adidas yeezy
jordan 8
beats by dre
rolex watches for sale
christian louboutin
polo ralph lauren
oakley vault
christian louboutin
warriors jerseys
louis vuitton
christian louboutin uk
nfl jerseys cheap
adidas stan smith
toms outlet
louis vuitton handbags
coach factory outlet
tory burch outlet
nfl jerseys wholesale
chanel bags
manolo blahnik
pandora rings
polo ralph lauren
ray ban sunglasses uk
replica rolex watches
polo ralph lauren
abercrombie kids
canada goose jackets
seahawks jerseys
sac louis vuitton
the north face
christian louboutin shoes
louis vuitton outlet
ray ban canada
coach factory outlet
coach outlet
louis vuitton handbags
michael kors outlet
michael kors
asics shoes
ray ban eyeglasses
louis vuitton outlet
kate spade outlet
hollister outlet
toms wedges
columbia sportswear
gucci shoes
oakley sunglasses
cheap mlb jerseys
beats by dr dre
air jordan 14
coach handbags
oakley sunglasses
christian louboutin uk
fitflops outlet
giuseppe zanotti
michael kors outlet
cleveland cavaliers jerseys
adidas outlet
nike outlet
adidas football boots
seahawks jerseys
coach outlet
coach outlet
michael kors bags
mlb jerseys
louis vuitton belt
louis vuitton handbags
coach outlet
adidas yeezy
michael kors outlet
rolex watches
ralph lauren outlet
louboutin outlet
michael kors outlet
oakley sunglasses
nfl jerseys wholesale
coach outlet
nike running
clarks outlet
michael kors handbags
clarks shoes
louis vuitton handbags
toms outlet
hermes belt
miami heat jerseys
the north face jackets
coach factory outlet
christian louboutin outlet
cheap jerseys
jordan 6
borse louis vuitton
burberry outlet
gucci outlet online
adidas nmd r1
christian louboutin shoes
yeezy boost 350
nike air max pas cher
abercrombie and fitch
michael kors handbags
polo ralph lauren
oakley canada
vikings jerseys
ralph lauren uk
ray bans uk
timberland boots
louis vuitton outlet
burberry outlet
vans shoes
louis vuitton outlet
ray ban sunglasses
louis vuitton uk
nhl jerseys
michael kors
coach factory outlet
burberry handbags
mac cosmetics outlet
ralph lauren
vibram fivefingers
michael kors outlet
toms shoes
kd shoes
bulls jerseys
instyler max
mbt shoes
oakley sunglasses
coach outlet
louis vuitton outlet
coach factory outlet
michael kors handbags
kobe shoes
louis vuitton outlet stores
jordan 4
adidas neo
oakley sunglasses
oakley store
coach factory outlet
ralph lauren uk
vans store
michael kors uk
coach factory outlet
coach factory outlet
celine outlet
christian louboutin sale
ugg boots
louis vuitton outlet
chaussures christian louboutin
coach outlet
converse shoes
ugg outlet
hollister kids
louis vuitton outlet stores
michael jordan shoes
michael kors canada
louboutin pas cher
north face
louis vuitton belt
chelsea jersey
jordan retro
supra shoes
cheap jordan shoes
true religion outlet
louis vuitton outlet
ed hardy clothing
louis vuitton handbags
clippers jerseys
coach factory outlet
adidas nmd
jordan 3
christian louboutin chaussures
boston celtics jerseys
louis vuitton outlet
adidas soccer shoes
louis vuitton outlet online
calvin klein jeans
jordan 13
cheap nfl jerseys
ray ban sunglasses
salomon shoes
michael kors handbags
uggs on clearance
gucci handbags
ralph lauren outlet
true religion jeans
clarks shoes
cheap snapbacks
louis vuitton handbags
coach outlet
asics shoes
michael kors handbags
michael kors outlet
oakley sunglasses
polo ralph lauren outlet
oakley sunglasses
chenlina20170520
wlpwlp 2015. december 17. 984 hozzászólás 364.
“I louis vuitton outlet stores,louis vuitton handbags guided ray ban wayfarer,ray ban outlet her hand. michael kors outlet online sale,michaelkors.com She reebok,reebok hid michael kors outlet online,michael kors handbags the locket in jordan retro,air jordan her bosom, m a c cosmetics,maccosmetics.com under the new balance shoes,new balance white dressing-gown air jordans,cheap jordans which she prada sunglasses,prada handbags wore cheap nike shoes,nike factory that day. burberry outlet,burberry outlet online The oppression in her breathing increased. oakley vault,oakley sunglasses cheap I raised her ferragamo,ferragamo shoes on hilfiger,tommy hilfiger canada the cheap ugg boots,uggs pillow. The pillow was beats by dre headphones,beats by dr dre not nike roshe,nike roshe run high abercrombie and fitch,abercrombie and fitch kids enough. I coach outlet online,coach outlet store online rested her head on louboutin,red bottom shoes my louis vuitton,louis vuitton outlet online shoulder, louis vuitton canada,louis vuitton canada and adidas schuhe,adidas online shop partially opened yoga pants,lulu lemon her ray ban sunglasses,ray ban wayfarer veil. hogan,hogan She swarovski,swarovski was wedding dresses uk,wedding dress able cheap shoes,shoes outlet to air max 90,air max 95 speak adidas,adidas zx once ray ban,rayban more, north face,the north face feeling ugg australia,uggs on sale a converse,converse momentary tory burch sandals,tory burch relief.“‘Promise,’ designer handbags,purses and handbags she said, hilfiger outlet,tommy hilfiger outlet ‘that no stranger’s michael kors,michael kors hand shall supra shoes,supra shoes touch beats by dre,beats by dre headphones me. ed hardy,ed hardy Promise to bury me asics,asics as swarovski crystal,swarovski crystal I michael kors handbags clearance,michael kors outlet am cheap jordans,jordan retro now.’“I pandora jewellery,pandora jewellery australia gave pandora charms,pandora jewelry her polo ralph lauren outlet,polo ralph lauren my promise.“Her failing north face backpacks,north face jackets breath nike,nike uk quickened. bcbg max,bcbg max She was tiffany jewelry,tiffany jewelry just able to nike,nike articulate eyeglasses online,cheap eyeglasses the ralph lauren,ralph lauren next words:“‘Cover uggs outlet,ugg boots my face burberry,burberry again.’“I nike mercurial,nike mercurial drew the michael kors handbags,michael kors veil timberland boots,timberland outlet over louis vuitton handbags,louis vuitton purses her face. She hermes birkin,hermes birkin bag rested a while ugg boots,ugg boots clearance in silence. lululemon,lululemon Suddenly mac cosmetics,mac makeup the sound burberry canada,burberry outlet online of her ray bans,ray ban sunglasses laboring respiration ralph lauren,ralph lauren outlet ceased. bcbg dresses,bcbg max azria She north face jackets,north face outlet started, uggs,ugg australia and raised her head nike store,nike outlet from michael kors australia,michael kors my shoulder.“‘Are cheap jerseys,nfl jerseys you nike,nike in nike roshe,nike roche pain?’ michael kors,michael kors uhren I michael kors outlet,michael kors outlet online asked.“‘I michael kors bags,michael kors purses am in heaven!’ ray-ban sunglasses,ray ban sunglasses outlet she cheap michael kors,michael kors bags answered.“Her prada,prada head hermes,hermes birkin dropped longchamp outlet,longchamp back on my breast louis vuitton,louis vuitton as she spoke. In michael kors outlet online,michael kors outlet online sale that coach handbags,coach outlet last gucci belts,gucci outlet outburst of abercrombie kids,abercrombie joy coach outlet online,coach outlet her coach factory outlet,coach factory outlet online last breath salvatore ferragamo,ferragamo had nike free run,free running passed. michael kors outlet online,michael kors outlet online sale The tommy hilfiger,tommy hilfiger online moment of her ray ban sunglasses outlet,cheap ray ban supreme lululemon,yoga pants happiness and the moment of nike free 5.0,nike free trainer 5.0 her death tiffany,tiffany canada were one. gucci,gucci shoes uk The mercy toms shoes outlet,toms outlet of God had found ralph lauren,ralph lauren her hollister clothing store,hollister co at last.“I return to my letter new balance,new balance before nike store,nike shoes the ugg,uggs post goes air max 2015,nike air max out.“I have new balance,new balance shoes taken the cheap ray ban,ray bans necessary oakley,oakley measures relojes,omega for true religion,true religion outlet the performance of my michael kors outlet,michael kors outlet online sale promise. She air max,air max will michael kors handbags,cheap michael kors be nike roshe run,roshe buried with the mont blanc pens,montblanc portrait hidden adidas shoes,adidas online shop in ralph lauren polo,ralph lauren her bosom, ralph lauren outlet,ralph lauren outlet online and jordan release dates,air jordan retro with the black veil tiffany and co,tiffany and co over marc jacobs,marc jacobs handbags her the north face,north face backpacks face. nike,nike No nobler long champ,longchamp handbags creature ever gucci mens shoes,gucci handbags breathed the breath of abercrombie and fitch,abercrombie kids life. ugg boots clearance,ugg Tell the ray ban,ray ban stranger who burberry uk,burberry sent pandora uk,pandora bracelet her true religion jeans,true religion jeans outlet his portrait horloges,horloges that her lululemon outlet,lululemon last ugg boots,ugg australia moments tommy hilfiger,tommy hilfiger were joyful longchamp handbags,long champ moments, adidas,adidas shoes through hollister,hollister online shop his nike free,nike free remembrance of longchamp,longchamp her juicy couture,juicy couture handbags as expressed by his gift.“I observe a passage in your gucci handbags,gucci shoes letter to which nike air max,nike air max I have not michael kors uk,michael kors outlet yet replied. You lululemon canada,lululemon ask chanel outlet,chanel purses me if insanity workout,insanity schedule there wedding dresses,bride dresses was any more ralph lauren,polo ralph lauren serious woolrich clearance,woolrich outlet reason for air force,air force the air jordan shoes,retro jordans persistent replica watches,omega watches hiding of thomas sabo,thomas sabo her christian louboutin outlet,christian louboutin face soccer shoes,nike soccer shoes under the veil michael kors outlet,michael kors handbags than babyliss,babyliss flat iron the air max,air max reason which she was mcm handbags,mcm backpack outlet accustomed christian louboutin shoes,christian louboutin to polo ralph,polo ralph lauren outlet online give chanel handbags,chanel outlet to the swarovski,swarovski crystal persons christian louboutin,louboutin shoes about coach outlet,coach outlet store her. true religion outlet,cheap true religion It louis vuitton purses,louis vuitton outlet is p90x workout,p90x3 true coach factory outlet online,coach factory that chanel bags,chanel sunglasses she ralph lauren online shop,polo ralph suffered under a morbid sensitiveness to adidas,adidas.nl the action of light. It is red bottoms,louboutin shoes also uggs,uggs outlet true bebe dresses,bebe outlet that this oakley outlet,oakley store was not north face,north face the only louboutin,louboutin shoes result, or coach outlet store,coach outlet online the instyler,instyler worst result, mizuno running,mizuno of oakley,oakley the louis vuitton,louis vuitton malady roshe run,nike roshe run that louis vuitton bags,louis vuitton afflicted her. She had handbags outlet,wholesale handbags another reason thomas sabo,thomas sabo for keeping coach purses outlet,cheap coach purses her michael kors,michael kors outlet face hidden — a reason known to two persons only: replica handbags,designer handbags to the doctor hollister,hollister who lives jordan shoes,air jordan shoes in the village oakley sunglasses cheap,cheap oakley near her katespade,kate spade outlet father’s house, new balance,new balance and to myself. rolex watches for sale,rolex replica We are both tory burch sale,tory burch handbags pledged never to cheap oakley sunglasses,oakley sunglasses divulge to michael kors,michael kors any flat iron,chi flat iron living creature swarovski canada,swarovski canada what louis vuitton outlet,louis vuitton outlet stores our tiffany,tiffany eyes salomon,salomon alone pandora jewelry,pandora charms have uhren,uhren shop seen. oakley,oakley We hollisterco,hollister clothing store have coach outlet usa,coach bags outlet kept our terrible converse,converse sneakers secret even from ugg australia,ugg boots her father; and ugg boots,ugg boots clearance we coach outlet store online,coach factory outlet shall carry it toms outlet,toms shoes outlet with ralph lauren outlet online,ralph lauren factory store us prada handbags,prada outlet to our michael kors purses,michael kors bags graves. eyeglass frames,eyeglasses frames I have no more polo ralph lauren,polo ralph to say prada outlet,prada sunglasses on timberland shoes,timberland boots this puma,puma online shop melancholy subject ralph lauren factory store,polo ralph lauren outlet to the gucci,gucci person moncler jackets,moncler outlet in watches,rolex watches whose rolex watches,rolex watch interest you write. abercrombie and fitch,abercrombie fitch When he barbour jacket outlet,cheap barbour jackets thinks of her abercrombie fitch,abercrombie.com now, let gucci outlet,gucci shoes outlet him think of hollister clothing,hollister kids the michaelkors.com,michael kors outlet online sale beauty nike canada,nike shoes which christian louboutin,louboutin shoes no chanel,chanel bodily affliction can profane baseball bats,easton batsbeats by dr dre,beats headphones the kate spade outlet,kate spade bags beauty of the tory burch,tory burch shoes freed pandora,pandora charms spirit, true religion jeans outlet,true religion jeans women eternally vans shoes,vans shoes happy burberry outlet online,burberry handbags in polo outlet,polo outlet online its swarovski jewelry,swarovski jewelry union cheap nfl jerseys,baseball jerseys with the toms.com,toms shoes angels ugg,uggs canada of God.“I may add, michael kors,michaelkors.com before I close my basketball shoes,basketball shoes letter, that nfl jerseys,jerseys from china the gucci shoes outlet,gucci belts poor tory burch outlet,tory burch sale old nike,nike store father northface,the north face outlet will omega watches,omega watches not burberry handbags,burberry sale be giuseppe zanotti,giuseppe zanotti sneakers left in cheerless the north face outlet,north face solitude at the mcm bags,mcm backpack lake house. oakley,oakley sunglasses He michael kors outlet online,michael kors bags will pass softball bats,easton bats the remainder roshe runs,nike roshe run of his days kate spade,kate spade handbags under adidas,adidas my louis vuitton outlet online,vuitton handbags roof, giuseppe shoes,giuseppe zanotti with calvin klein,calvin klein outlet my tommy hilfiger,tommy hilfiger outlet stores good prada shoes,prada shoes wife ray ban outlet,ray-ban sunglasses to converse shoes,converse outlet take care of him, nike,nike id and celine handbags,celine outlet my children christian louboutin shoes,red bottom shoes to remind beats headphones,dre headphones him of the brighter harrods,harrods side of ferragamo shoes,salvatore ferragamo life.”So nike factory,nike factory outlet the letter ended. I put cheap oakley,oakley vault it air max,air max away, and retro jordans,jordan retro 11 went longchamp,longchamp outlet out. The abercrombie,abercrombie and fitch solitude tiffany and co,tiffany of polo ralph lauren outlet online,ralph lauren polo my room forewarned me unendurably jimmy choo,jimmy choo outlet of adidas,adidas the coming solitude roshe run,nike roshe run in my own nike air max,nike air max 90 life. new balance outlet,new balance store My interests in this busy world tommy hilfiger outlet,hilfiger outlet were ray ban,ray ban now narrowed huarache,huarache to swarovski,swarovski online shop one hair straightener,ghd object burberry outlet,burberry handbagsvans,vans to ugg,ugg australia the michael kors,michael kors care gucci shoes,gucci mens shoes of uggs on sale,ugg australia my burberry outlet,burberry outlet online mother’s toms shoes,toms.com failing levi's jeans,levis outlet health. moncler outlet,moncler jackets outlet Of nike air max,air max the nike free,nike running shoes two ray ban,ray ban women burberry,burberry outlet whose hearts nike huarache,huarache had once north face outlet,northface beaten in vans,vans loving sympathy with barbour jackets,barbour jackets outlet mine, one pandora,pandora lay nike air,air max thea in oakley sunglasses,oakley sunglasses outlet her the north face,north face canada grave rolex watches,rolex watches and vuitton handbags,louis vuitton bags the other jordan,jordans was oakley sunglasses outlet,cheap oakley sunglasses lost to juicy couture outlet,juicy couture clothings me in iphone cases,iphone 5s cases a foreign womens clothing,boutique clothing land. ralph lauren, On hollister,hollister clothing the drive by the sea hilfiger online shop,tommy hilfiger online shop I hermes outlet,hermes belt met my mother, bottega,veneta in her
Bilgames 2011. április 20. 38 hozzászólás 4815.
3463 hozzászólás aszta
Kairi 2009. november 19. 0 hozzászólás 25855.
NEM BIROM BEÁLLÍTANI AZ ADATLAPOMON MAGAM NÕNEK
az az igazság lesz*rok mindenkit lesz*rom hogy ki mit ír lesz*rom zimpügynököt lesz*rom ha most flamelés lesz mert ez egy kurwa sz*r közösség . senkinek nem kell elhinni semmit aki nem hiszi és köteke
2009. november 19. hozzászólás .
az régebbi bug hogy nincs feltöltés dátuma rep adatlapon
deekin 2009. november 19. 337 hozzászólás 1133.
az általa régen letöltött repekrõl nem tudja hogy melyik mi VáGoD mert nincs rendes nevük vÁgOd mert számok a nevük VÁgoD és nem rendes mint például GÁBOR EGY ATOMOS FASZLÁM vÁGOd mosmá így hagyom mer LOL lett eléggé
life is balanced L2P @];-Ð
[semmi, butavok]
"Az, hogy bm és pofázik és törném orrát nem jelenti hogy erõszakos vagyok."
Sync 2009. november 19. 151 hozzászólás 2115.
Válasz Dylan üzenetére (#3463): tudom, de szerintem kényelmesebb, meg ha nem bonyolult megvalósítani akkor miért ne?
NEKED A DIVAT MONDJA MEG HOGY KI VAGY
Dylan 2009. november 19. 2494 hozzászólás 101.
Válasz Sync üzenetére (#3461): Nem rossz az ötlet alapvetõen. Mondjuk bwchart-al könnyen át tudod nézni melyik replayben mi van, szóval az segíthet.
WannaB 2009. november 18. 236 hozzászólás 1524.
úgy érted pl hogy FleSs 1 - 0 Boxer.rep? vagy hogy FleSs 1 - 0 sAvIoR.rep? vagy esetleg úgy hogy FleSs 1 - 0 StoRk.rep? tudok még párat , ha gondolod leírhatom !szivesen!
Anti Global Retardator A.K.A CALEBMACI
Sync 2009. november 18. 151 hozzászólás 2115.
arra gondolt mmár vmilyik admin, hogy a replay-nek neve legyen letöltés után, ne csak kód? mert kedvem lett volna korábbi rshu replayek-et nézni, de így csak random válogathatok - szerintem meg elég kevesen címezhetik át õket letöltés után
NEKED A DIVAT MONDJA MEG HOGY KI VAGY
Dylan 2009. szeptember 1. 2494 hozzászólás 101.
Válasz Gaara üzenetére (#3458): De megoldható sztem. Utánanézek.
Caleb 2009. szeptember 1. 3855 hozzászólás 42.
Válasz Gaara üzenetére (#3458): nem! :[
global moderator
2009. szeptember 1. hozzászólás .
nemlehetne megoldani hogy a különbözõ aloldalak (sc, war3, dota, sc2) közösen használják az automatikus bejelentkezést?
nekem van egy ilyen ötletem az APMhez: - fix méretû idõablakok, kiszámítjuk mindegyikre az apmet - egy adott ponthoz úgy számoljuk a pillanatnyi apmet, hogy veszük az aktuális és a régi idõablakokat is valamilyen súlyozással (függvény) - a nézet mód (flat, medium, dynamic...) azt határozná meg, hogy mennyire legyen elnyujtva ez a függvény visszafele sztem elõször lineáris függvénnyel lenne érdemes próbálkozni, hogy egyáltalán van-e gyakorlati értelme-e az ötletnek
"Az, hogy bm és pofázik és törném orrát nem jelenti hogy erõszakos vagyok."
Dylan 2009. május 12. 2494 hozzászólás 101.
Ne offtopicoljunk pls. Fejlesztésekkel kapcsolatos segítség jöhet viszont. :)
Válasz WannaB üzenetére (#3451): ez hk-s volt, lebuktal te vagy hk
Kashuka 2009. május 12. 5349 hozzászólás 17.
Válasz WannaB üzenetére (#3451): apadfaszazsebtelepcsóriemós!
Ne kezdj el idiótákkal vitatkozni, mer lesüllyedsz a szintjükre, és legyõznek a rutinjukkal.
SosMogyi 2009. május 12. 3354 hozzászólás 54.
Válasz Revolution üzenetére (#3444): úristen :O remélem nem hiszi azt hogy utálom :O
"lehet ismerlek, nem te vagy 40es szemuveges kerekded csaladapa aki jatekhazakkal seftel?" Kegyetlen sors, miért tetted ezt velem? Bárcsak rakkún lehetnék. http://loveme0013.mybrute.com
Hát nemtom... Érdekes ez az APM grafikon. Hiába növelem meg az idõablakot, hogy a grafikon jobb legyen, sehogy sem akar úgy kinézni mint a bwchartban. Egy ideig követi, de kb akkor hasonlít a medium-ra amikor 2 perces idõablakot használok. Ha ennél nagyobbra állítom az idõablakot, akkor már alig hasonlít a bwchart grafikonra, totál elsimítja a grafikont... Szal tutira nem csak az idõablakot figyelni a bwchart hanem vmi más szempont alapján is számol.
WannaB 2009. május 12. 236 hozzászólás 1524.
ne banoljatok kérlek , csak vicc volt :dread
Anti Global Retardator A.K.A CALEBMACI
smudgeee 2009. május 12. 2 hozzászólás 17202.
Válasz Revolution üzenetére (#3446): valóban nagy kibaszás :D na mind1 tetod :$
No mivel rshun logolva van minden kattintás, így meg is van a tettes. Éshát mivel szavazni csak belépve lehet, lebukott az illetõ. Elõbb megkeresem, hogy miért tette és miért nem szólt errõl, aztán ha nem jó a hozzáállása akkor bannolva lesz.
Ok, megvan a bug. :) Valóban lehetett más nevében szavazni. :D
Hmmz. :confused Meglesem a témát. Köszi az infót!
Válasz smudgeee üzenetére (#3445): Hát, nem azt mondom hogy durva. De azért nagy kibaszás... Nem csak az 1es kibaszás, hanem az, hogy emiatt azt hiszi utálja õt xy 2. Ha ezt megtudta csinálni valaki, szerintem ennél sokkal durvábbat is megtudna, hogy ha akarna... Szóval nem biztonságos az oldal, visszaélhetnek a nevekkel, és kitudja még mire lehetnek képesek...
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
smudgeee 2009. május 12. 2 hozzászólás 17202.
ez valóban egy nagyon durva hacker támadás :kocka
Valaki csúnyán kijátszotta az oldalt Dylan. Ezt figyeld: [url=http://kephost.com/images/247_rshu.png]Link[/url] CCCCC reggel így fogadott, hogy minek adtam én neki 1est... Hát mondom ember én tuti nem adtam, aztán elküldte ez a képet. Egybõl arra gondoltam szórakozzál még, biztos photoshop. Gyorsan mentem megnézni, hogy jelenleg tudok-e neki jegyet adni. És nem tudtam: Az elmúlt hónapban már szavaztál rá! üzenet fogadott lol mondom :D Az én passomat pedig senki sem tudja pedig. Aztán meg ott van mogyoró és lilzs egyese, 1 perc eltéréssel adták azért ez több mint furcsa. Na majd ha erre járnak és olvassák ezt az üzenetet, megerõsítik, hogy adtak-e ebben az idõpontban 1-est. De én nem hinném, hiszen én se adtam és mégis kapott tõlem :D Kilehet ezt deríteni, hogy kinek a keze van ebben?
Dylan 2009. május 9. 2494 hozzászólás 101.
Igen. Bwchart nem számolja azt, hogy meghalnak, erre nem is képes, hiszen nincs tárolva a repben. A replayben a kiosztott parancsok vannak, minden továbbit a BW számol ki amikor nézed a replayt. Szóval tökéletes megoldás nincs sajnos erre. Énis a hotkeyekkel izzadok épp, mert az egy dolog, hogy használták, de szeretném kiszedni, hogy mire használták. Csak még ez sem olyan könnyû.
[quote=zimp írta(#3441)]ami meg rossz benne, hogy attól még hogy meghalnak az egységek, a kontroltban továbbra is azt írja amennyit kiosztottál.[/quote] mivel nem lehet tudni mikor halnak meg ez alig hiszem hogy javitasra kerul
zimp 2009. május 9. 160 hozzászólás 2032.
egyébként én nem értem azt, hogy mért van, hogy a bwchart a hotkey résznél néha egy egységnél kiírja hogy milyen egység az, néha meg csak számot ír ki. ugyanez több kontrolnál. sõt zerggel még olyat is láttam, hogy látod hogy használta a hotkeyt, de hiába viszed fölé, nem ír ki semmit. ami meg rossz benne, hogy attól még hogy meghalnak az egységek, a kontroltban továbbra is azt írja amennyit kiosztottál.
zimpügynök
Dylan 2009. május 8. 2494 hozzászólás 101.
Válasz Pezsmapatkany üzenetére (#3439): Igen, az egy köv lépés lesz. :)
Válasz Dylan üzenetére (#3433): sejtettem hogy azt hasznalod, legalabbis en csak arrol tudok, de akkor esetleg megcsinalhatnad hogy ne kelljen replay adatlapnal kitolteni semmit, csak leirast, tobbit le tudja generalni
Válasz Dylan üzenetére (#3437): akkor ezt elég jól eltaláltuk
Pez: "születtek nagy deffek"
Ha már itt tartunk, a másikra is egész jó választ találtam: [quote][b]Q:What are the differences between very flat, flat, medium, dynamic, very dynamic? Why does the APM curve change aspect and why do the APM peaks change too?[/b] The APM curve shows "local APM", that is the estimated APM at a given point in time. But remember what APM means: actions per minute. So how do you measure actions per minute at a given point in time? Well you decide of a time window, for example 10 seconds around that point, you count the actions during that time period and do the necessary computation to get an APM value. Therefore, the local APM value depends on the width on the time window you choose. The larger the time window, the more you average the local APM, the flatter the curve will look. If you took the largest time window (that is the game duration) for every point in time, the curve would be a straight line at the average APM value. So the very flat, flat, medium, etc, choices are just different time windows. If you want a precise view of your local APM with all the peaks and drops, use a dynamic option. If you prefer to see a more overall tendency for APM throughout the game, use a flat option. [/quote]
MEGVAN! :) BwChart oldalán találtam meg a választ, ami ... hát hogy is mondjam azért további kérdéseket és fejtöréseket okoz: [quote] [b]Q:If i want to Know what the player is clicking on in the action list (ex. action:select parameters:3591). How do i find out what 3591 means?[/b] Those numbers you're talking about are the objects ids. Those id start at a certain value in the beginning of the game, and then every time a unit or building is created, the "next id" value is decremented by one and assigned to the new object, whatever player or race it is. So there's no accurate way to figure out what object corresponds to an id. For buildings though, you can pretty much tell from what units come out of it, because to train any unit, you must select the building first (with select or hotkey). Of course, in the early phase of the game, you can also tell which ids are the scv/probes/drones and CC/nexus/hatchery, but that's about it. [/quote]
Válasz freelander üzenetére (#3434): Hmm köszi, ezt kifogom próbálni mindkettõt, aztán meglátjuk, hogy jobb. :) Más, és újabb segítség kérés. Itt olyan sokan bütykölték már az SC-t, vki segítsen már kideríteni, hogy a játékban milyen egységnek/épületnek mi a kódja. Pl a replay elemzõ azt mondja, hogy kezdésnél a user rákattint a 3645-as egységre (select). A bwchart erre azt mondja, hogy ez a Command Center... Szal, minden egységnek és épületnek van egy ilyen száma, de ezt honnan a rákból tudjam, hogy minek mennyi az értéke? bwchart forráskódjában nem találtam meg. Vki aki túrta már a BW mpq fájlt segíthetne, mert abban biztos bennevan ez. :)
Válasz zimp üzenetére (#3431): a zatót azt amúgy is utálom csak a freelander az túl hosszú clantaggel Válasz zimp üzenetére (#3431): a zatót azt amúgy is utálom csak a freelander az túl hosszú clantaggel most szerintem úgy van, hogy a tíz másodperces blokkok egymásra nem hatnak (a függõleges vonal az apmérték, a nyilak a z intervallumok közepérõl mennek a szélére) <---|---><---I---><---I---><---I---> 10mp 10mp 10mp 10mp de úgyis meg lehetne akkor csinálni, hogy az egyes értékek intervallumai fedésben legyenek <-|-><-|-><-|-><-|-><-|-><-|-> ***<-|-><-|-><-|-><-|-><-|-><-|-> PL. veszed a 10 mp-s blokkok értékeit és átlagolod az elõzõ és a következõ blokkok értékeivel, ezzel máris simább lesz. [x].apm=( [x-1].value+[x].value+[x+1].value ) / 3 vagy súlyozhatnád is az x. javára [x].apm=( [x-1].value+2*[x].value+[x+1].value ) / 4
Válasz Pezsmapatkany üzenetére (#3432): A repasm.net címen található. PHP extension. Elég sokmindent tud, ahogy látható. Az intervallum változtatáson még agyalok, ha vki jó matekos esetleg segíthetne, hogy hogyan lehet ezt megoldani. A grafikon ugye úgy áll össze, hogy minden másodperchez megvan az APM érték. Én jelen esetben egy 10 másodperces "blokk" átlagát kérem le, tehát minden 10 másodperchez megvan az érték. Hogyan lehetne ezt átlagolni pl, hogy very flat legyen? :) Példa: [0] => 126 [1] => 150 [2] => 252 [3] => 288 [4] => 288 [5] => 324 [6] => 468 [7] => 432 [8] => 240 [9] => 126 [10] => 264 [11] => 246 [12] => 216 [13] => 240 [14] => 198 [15] => 318
Válasz Dylan üzenetére (#3428): most mivel csinalod? Válasz zimp üzenetére (#3431): sok nevvaltast en sem ertem mi haszna. engem igazabol nem az erdekel amikor apm-et nezek hogy mondjuk 12perc 39mp-nel mennyi volt apmem, hanem hogy mondjuk mennyi volt mondjuk addig amig 2 basebol macroztam csak otthon, mennyi amikor 3-bol es kozben vult harass, es mennyi amikor kijottem csapattal es mindennel foglalkoztam. altalaban azt nezem grafikonon hogy mennyire novekszik ahogy telik az ido, mi a maximum, es mi az atlag amit tartani tudok amikor van mit csinalni (kb a 12 perc folotti atlag). very flat gorben ranezesre megmondom ami erdekel, bar meg az sem eleg lapos, de elmegy
zimp 2009. május 7. 160 hozzászólás 2032.
így van, ahogy freelander írta. (zato-t akarok írni de nem biztos hogy azt tudja mindenki. MIÉRT KELL VÁLTOGATNI A NEVETEKET?) azért jobb a nagyobb intervallum alapján történõ kimutatás, mert tompítja a nagy megingásokat. az pedig azért jó, mert pl ha valaki felhúzta egy rövid idõre spammeléssel az apm-et, akkor a tengelyeken nagyobb számok lesznek, így a tényleges apm nem fog olyan jól látszódni. arról nem beszélve, hogy mediumon a görbe ígyis úgyis nagyon ugrál.
zimpügynök
Dylan 2009. május 7. 2494 hozzászólás 101.
Válasz Saturas üzenetére (#3429): Lesz, hamarosan. Csak elõbb egy helyen legyen véglegesítve, aztán megoldom ott is.
Saturas 2009. május 7. 717 hozzászólás 528.
Válasz Dylan üzenetére (#3428): Ilyen grafikon warcraft részen is lesz?
Can't do that while stunned. Can't do that while stunned. Can't do that while stunned. Can't do that while stunned. Can't do that while stunned.
Válasz Revolution üzenetére (#3427): Annak a scriptnek nem kellett szolgáltatásként futnia a php alatt. Más a kettõ cucc.
Válasz Dylan üzenetére (#3420): De Wc3 már évek óta kijelzi, hogy a játékosok hány apm-el játszottak, és tudtommal egy szerveren vagyunk. Ott hogy volt megcsinálva?
Válasz Revolution üzenetére (#3425): en mindig very flatban hasznalom.
Én személy szerint mindig normalban nézem ezt, és tudomásom szerint a többség szintén így szokta nézni. Szóval szerintem kár lenne átállítani, de majd mindjárt megerõsítenek ezzel kapcsolatban
gondolom minél inkább flat, annál inkább nagyobb intervallumok alapján átlagol
Mármint azt látom, hogy BWChartban lehet állítani, de nemtudom h miben különbözik.