Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Rain vs XiGua - TvZ@Terminus SE

offtopic

Létrehozva: 2008. július 3. Létrehozta: Zael Kategória: 469 hozzászólás

ez minden replays.hu reszlegen van, innen sem hianyozhat

valentino11 június 24. 02:55 53 hozzászólás 4060.
Castle Peak green water is ED Hardy Outlet the soul of all things,True Religion Outlet listen to a North Face Outlet Toms Outlet lingering silly sound,Kate Spade she will wash your dust to purify your mind. However,UGG Boots Outlet the mountains of Prada Handbags the large, heavy,Kate Spade Outlet warm, brilliant will make you refreshing,Red Bottoms fragrant grass,Timberland Outlet sloping mountain,Coach Outlet dense forests,Coach Outlet moon stone bridge,The North Face Jackets birds tweeted,Skechers Shoes streams ripple,Burberry Belt these scenery Kate Spade Outlet particularly Louis Vuitton eye-catching eye-catching.Sac Longchamp Shade shade Coach Outlet shine sparse sparse shadow North Face Outlet spirits sparks sparkling,Tiffany Outlet as long as you Adidas Yeezy Boost 350 visit the situation Stephen Curry Shoes before I feel Cheap Air Max 90 the green Giuseppe Shoes mountains and rivers North Face Outlet unique style million.North Face Jackets The time of mixing,Air Jordan Pas Cher staggering years,North Face Outlet melody voice,Coach Outlet at this moment Coach Outlet are tired of New Balance Outlet solidification into a hymn,NFL Jerseys praise the Chaussures Christian Louboutin Pas Cher romantic subtle summer.UGG Outlet fruit trees Toms Outlet covered with shiny fruit,Michael Kors Outlet green water apricot peach Coach Outlet stained with branches,Cheap Jordans if the pearl UGG Outlet agate swaying her body Ralph Lauren Outlet in the wind body,Coach Outlet Online there are Chan Luu those pear,Red Bottom Shoes hawthorn,Coach Purses apple tree Trembling one True Religion by one cluster Guess Factory full of Marc Jacobs Outlet summer wind chimes,Burberry Outlet [/url] rounded full [url=http://www.katespadeoutletonline.name]Kate Spade Outlet of more than festive.Skechers Outlet Walking Kate Spade Outlet in the strands Versace Belt of the strands Nike Roshe Run of a ray of Christian Louboutin Shoes light from the ground,UGG Outlet the earth smudge North Face Outlet resplendent.Chan Luu Paintings fleeting North Face Outlet at this Louis Vuitton Outlet time seems to Salvatore Ferragamo be flying pride UGG Boots Black Friday and unrestrained.Keds Shoes But the weather Coach Factory Outlet in the summer moody,North Face Outlet Store sometimes lightning storms,Nike Air Max Pas Cher sometimes calm UGG Boots and sunny.Sac Louis Vuitton Take the scene to Hugo Boss say things like life,The North Face Outlet the fate of North Face Outlet the boat is bound to Hollister Jeans have a wandering wait,Coach Outlet we come together Ferragamo Shoes to pray away from North Face Jackets foreign objects North Face Outlet intrusion also Stephen Curry Jersey I am a quiet summer.Adidas NMD The hot sun is Jimmy Choo Shoes the subject of summer.Hollister Clothing In the sun's exposure,Prada Outlet the human sweat,Coach Outlet animals panting,Nike Huarache heaven and earth as if the invisible Salomon Outlet sauna steaming Lululemon Outlet room as hot and Coach Outlet irresistible. Hot,North Face Outlet hot, hot!New Jordans People wearing clothes hot,Red Bottom Shoes bare arms,Vans Outlet topless dug heat,Nike Roshe Run Pas Cher shaking the fan blowing Salomon Shoes air conditioning or hot,UGG Outlet Store hot sweat,Nike Hoodieshot hearty dripping.

Hot, dull, suffocated,Coach Black Friday when these boring feelings Adidas Outlet reached the limit Adidas Yeezy Boost when the large pieces of dark Cheap Uggs clouds over pressure,North Face Outlet a dazzling Nike Air Max lightning Coach Outlet Store Online cut the sky,Ugg Boots Sale followed by bursts Marc Jacobs Handbags of earth-shattering Toms Shoes thunder,True Religion Outlet then Stormy,Coach Outlet menacing.Yeezy Boost 350 The original trees Asics Shoes in the heart North Face Outlet of the trees scattered,MBT Shoes crazy shaking;Ray Ban Sunglasses dry earth rain splash,Jordan 11 water into the river;Converse Shoes so too high Adidas Original temperature down,Valentino Shoes people feel cool Toms Outlet and comfortable,Skechers Shoes relaxed and happy.

Rain over the wind, sunrise clouds,Christian Louboutin Shoes a beautiful Coach Factory rainbow hanging West days Chanel Outlet. This Chouyin North Face Outlet at first glance, this situation Coach Purses changes,Moncler Outlet so that people excited,Coach Outlet people shock the soul.North Face Jackets Obviously Lebron James Shoes cooler.Oakley Outlet Summer dusk is so Cheap Jordans unknowingly coming,Tory Burch Outlet so when we are clearly Coach Outlet found in the leisure,Michael Kors Outlet the sun has lost a strong light,Coach Outlet everything began to quiet,Kate Spade Outlet stop the passionate Burberry Outlet and towering,UGG Outlets like flying waterfall Michael Kors Handbags suddenly fell in the Qingtan,Longchamp Pas Cher White beads of silver Christian Louboutin Shoes water droplets North Face Jackets waterline Skechers Outlet suddenly clear fusion,Uggs Outlets the restoration of the UGG Boots water of the Nike Air Max Pas Cher nature of the Coach Factory Outlet charm of water,Burberry Outlet but also to Beats By Dr Dre restore the water of all things Longchamp Outlet according to The North Face Outlet the photo,Adidas Yeezy the environment Louis Vuitton Outlet suddenly changed Buty Nike Air Max the United States - Under Armour Outlet summer dusk is such Nike Air Max Shoes a beautiful return,Air Max 90 in the Quiet Kevin Durant Shoes and cool in ED Hardy Outlet the full range North Face Outlet of passionate - North Face Outlet we get off work,Moncler Jackets and after dinner,Nike Air Max as a quiet life on the side of this Marc Jacobs Handbags irreversible come - summer dusk, the year the most beautiful leisure time,Michael Kors Through our skin and thoughts,Red Bottom Shoes and soon flow away forever,Ray Ban Outlet very short.Coach Factory Outlet go out quickly,Adidas Outlet eyes to greedy look,Cartier Love Bracelet take a deep breath,UGG Bailey Button abandon all unhappy,UGGS For Women when the coordinates North Face Outlet of space will flash,Ray Ban Sunglasses and only your mood Prada Outlet and you often with Ray Ban Outlet With this feeling True Religion Outlet I embarked on a Cheap Jordns tree-lined trail.

It is so strange Herve Leger that the directness Burberry Scarf of the sun can Nike Roshe Run flourish all things,Cazal Sunglasses so that Polo Outlet the atmosphere of the Kate Spade Outlet landscape in the Nike chaussures pas cher intense movement,Coach Outlet Online so that the world in the summer Red Bottom Shoes everlasting the most dynamic,Michael Kors Outlet but the sun oblique,UGG Boots Outlet refraction but all things in a Coach Outlet comfortable adjustment,Cheap UGG Boots everything in quiet Nike Air Max To do some finishing,Toms Outlet is the so-called Kate Spade Outlet one relaxation,New Balance Outlet missing one can not.Nike Outlet All the North Face Outlet plants are no longer sluggish and convergence,Coach Factory Outlet began to Yeezy Boost 350 V2 stretch branches leaves,Louis Vuitton Outlet buds flaws,Nike Air Max twigs stand upright. They are like the peopleKate Spade Outlet after the evening, suddenly Red Bottom Shoes changed the spirit,Christian Louboutin Outlet and more upright,Nike Outlet and more stretch,Mont Blanc Pens the flowers began Louboutin Pas Cher to bloom beautiful colors, is moist,Burberry Outlet really nice!
wlpwlp 2015. december 17. 984 hozzászólás 364.
“I louis vuitton outlet stores,louis vuitton handbags guided ray ban wayfarer,ray ban outlet her hand. michael kors outlet online sale,michaelkors.com She reebok,reebok hid michael kors outlet online,michael kors handbags the locket in jordan retro,air jordan her bosom, m a c cosmetics,maccosmetics.com under the new balance shoes,new balance white dressing-gown air jordans,cheap jordans which she prada sunglasses,prada handbags wore cheap nike shoes,nike factory that day. burberry outlet,burberry outlet online The oppression in her breathing increased. oakley vault,oakley sunglasses cheap I raised her ferragamo,ferragamo shoes on hilfiger,tommy hilfiger canada the cheap ugg boots,uggs pillow. The pillow was beats by dre headphones,beats by dr dre not nike roshe,nike roshe run high abercrombie and fitch,abercrombie and fitch kids enough. I coach outlet online,coach outlet store online rested her head on louboutin,red bottom shoes my louis vuitton,louis vuitton outlet online shoulder, louis vuitton canada,louis vuitton canada and adidas schuhe,adidas online shop partially opened yoga pants,lulu lemon her ray ban sunglasses,ray ban wayfarer veil. hogan,hogan She swarovski,swarovski was wedding dresses uk,wedding dress able cheap shoes,shoes outlet to air max 90,air max 95 speak adidas,adidas zx once ray ban,rayban more, north face,the north face feeling ugg australia,uggs on sale a converse,converse momentary tory burch sandals,tory burch relief.“‘Promise,’ designer handbags,purses and handbags she said, hilfiger outlet,tommy hilfiger outlet ‘that no stranger’s michael kors,michael kors hand shall supra shoes,supra shoes touch beats by dre,beats by dre headphones me. ed hardy,ed hardy Promise to bury me asics,asics as swarovski crystal,swarovski crystal I michael kors handbags clearance,michael kors outlet am cheap jordans,jordan retro now.’“I pandora jewellery,pandora jewellery australia gave pandora charms,pandora jewelry her polo ralph lauren outlet,polo ralph lauren my promise.“Her failing north face backpacks,north face jackets breath nike,nike uk quickened. bcbg max,bcbg max She was tiffany jewelry,tiffany jewelry just able to nike,nike articulate eyeglasses online,cheap eyeglasses the ralph lauren,ralph lauren next words:“‘Cover uggs outlet,ugg boots my face burberry,burberry again.’“I nike mercurial,nike mercurial drew the michael kors handbags,michael kors veil timberland boots,timberland outlet over louis vuitton handbags,louis vuitton purses her face. She hermes birkin,hermes birkin bag rested a while ugg boots,ugg boots clearance in silence. lululemon,lululemon Suddenly mac cosmetics,mac makeup the sound burberry canada,burberry outlet online of her ray bans,ray ban sunglasses laboring respiration ralph lauren,ralph lauren outlet ceased. bcbg dresses,bcbg max azria She north face jackets,north face outlet started, uggs,ugg australia and raised her head nike store,nike outlet from michael kors australia,michael kors my shoulder.“‘Are cheap jerseys,nfl jerseys you nike,nike in nike roshe,nike roche pain?’ michael kors,michael kors uhren I michael kors outlet,michael kors outlet online asked.“‘I michael kors bags,michael kors purses am in heaven!’ ray-ban sunglasses,ray ban sunglasses outlet she cheap michael kors,michael kors bags answered.“Her prada,prada head hermes,hermes birkin dropped longchamp outlet,longchamp back on my breast louis vuitton,louis vuitton as she spoke. In michael kors outlet online,michael kors outlet online sale that coach handbags,coach outlet last gucci belts,gucci outlet outburst of abercrombie kids,abercrombie joy coach outlet online,coach outlet her coach factory outlet,coach factory outlet online last breath salvatore ferragamo,ferragamo had nike free run,free running passed. michael kors outlet online,michael kors outlet online sale The tommy hilfiger,tommy hilfiger online moment of her ray ban sunglasses outlet,cheap ray ban supreme lululemon,yoga pants happiness and the moment of nike free 5.0,nike free trainer 5.0 her death tiffany,tiffany canada were one. gucci,gucci shoes uk The mercy toms shoes outlet,toms outlet of God had found ralph lauren,ralph lauren her hollister clothing store,hollister co at last.“I return to my letter new balance,new balance before nike store,nike shoes the ugg,uggs post goes air max 2015,nike air max out.“I have new balance,new balance shoes taken the cheap ray ban,ray bans necessary oakley,oakley measures relojes,omega for true religion,true religion outlet the performance of my michael kors outlet,michael kors outlet online sale promise. She air max,air max will michael kors handbags,cheap michael kors be nike roshe run,roshe buried with the mont blanc pens,montblanc portrait hidden adidas shoes,adidas online shop in ralph lauren polo,ralph lauren her bosom, ralph lauren outlet,ralph lauren outlet online and jordan release dates,air jordan retro with the black veil tiffany and co,tiffany and co over marc jacobs,marc jacobs handbags her the north face,north face backpacks face. nike,nike No nobler long champ,longchamp handbags creature ever gucci mens shoes,gucci handbags breathed the breath of abercrombie and fitch,abercrombie kids life. ugg boots clearance,ugg Tell the ray ban,ray ban stranger who burberry uk,burberry sent pandora uk,pandora bracelet her true religion jeans,true religion jeans outlet his portrait horloges,horloges that her lululemon outlet,lululemon last ugg boots,ugg australia moments tommy hilfiger,tommy hilfiger were joyful longchamp handbags,long champ moments, adidas,adidas shoes through hollister,hollister online shop his nike free,nike free remembrance of longchamp,longchamp her juicy couture,juicy couture handbags as expressed by his gift.“I observe a passage in your gucci handbags,gucci shoes letter to which nike air max,nike air max I have not michael kors uk,michael kors outlet yet replied. You lululemon canada,lululemon ask chanel outlet,chanel purses me if insanity workout,insanity schedule there wedding dresses,bride dresses was any more ralph lauren,polo ralph lauren serious woolrich clearance,woolrich outlet reason for air force,air force the air jordan shoes,retro jordans persistent replica watches,omega watches hiding of thomas sabo,thomas sabo her christian louboutin outlet,christian louboutin face soccer shoes,nike soccer shoes under the veil michael kors outlet,michael kors handbags than babyliss,babyliss flat iron the air max,air max reason which she was mcm handbags,mcm backpack outlet accustomed christian louboutin shoes,christian louboutin to polo ralph,polo ralph lauren outlet online give chanel handbags,chanel outlet to the swarovski,swarovski crystal persons christian louboutin,louboutin shoes about coach outlet,coach outlet store her. true religion outlet,cheap true religion It louis vuitton purses,louis vuitton outlet is p90x workout,p90x3 true coach factory outlet online,coach factory that chanel bags,chanel sunglasses she ralph lauren online shop,polo ralph suffered under a morbid sensitiveness to adidas,adidas.nl the action of light. It is red bottoms,louboutin shoes also uggs,uggs outlet true bebe dresses,bebe outlet that this oakley outlet,oakley store was not north face,north face the only louboutin,louboutin shoes result, or coach outlet store,coach outlet online the instyler,instyler worst result, mizuno running,mizuno of oakley,oakley the louis vuitton,louis vuitton malady roshe run,nike roshe run that louis vuitton bags,louis vuitton afflicted her. She had handbags outlet,wholesale handbags another reason thomas sabo,thomas sabo for keeping coach purses outlet,cheap coach purses her michael kors,michael kors outlet face hidden — a reason known to two persons only: replica handbags,designer handbags to the doctor hollister,hollister who lives jordan shoes,air jordan shoes in the village oakley sunglasses cheap,cheap oakley near her katespade,kate spade outlet father’s house, new balance,new balance and to myself. rolex watches for sale,rolex replica We are both tory burch sale,tory burch handbags pledged never to cheap oakley sunglasses,oakley sunglasses divulge to michael kors,michael kors any flat iron,chi flat iron living creature swarovski canada,swarovski canada what louis vuitton outlet,louis vuitton outlet stores our tiffany,tiffany eyes salomon,salomon alone pandora jewelry,pandora charms have uhren,uhren shop seen. oakley,oakley We hollisterco,hollister clothing store have coach outlet usa,coach bags outlet kept our terrible converse,converse sneakers secret even from ugg australia,ugg boots her father; and ugg boots,ugg boots clearance we coach outlet store online,coach factory outlet shall carry it toms outlet,toms shoes outlet with ralph lauren outlet online,ralph lauren factory store us prada handbags,prada outlet to our michael kors purses,michael kors bags graves. eyeglass frames,eyeglasses frames I have no more polo ralph lauren,polo ralph to say prada outlet,prada sunglasses on timberland shoes,timberland boots this puma,puma online shop melancholy subject ralph lauren factory store,polo ralph lauren outlet to the gucci,gucci person moncler jackets,moncler outlet in watches,rolex watches whose rolex watches,rolex watch interest you write. abercrombie and fitch,abercrombie fitch When he barbour jacket outlet,cheap barbour jackets thinks of her abercrombie fitch,abercrombie.com now, let gucci outlet,gucci shoes outlet him think of hollister clothing,hollister kids the michaelkors.com,michael kors outlet online sale beauty nike canada,nike shoes which christian louboutin,louboutin shoes no chanel,chanel bodily affliction can profane baseball bats,easton batsbeats by dr dre,beats headphones the kate spade outlet,kate spade bags beauty of the tory burch,tory burch shoes freed pandora,pandora charms spirit, true religion jeans outlet,true religion jeans women eternally vans shoes,vans shoes happy burberry outlet online,burberry handbags in polo outlet,polo outlet online its swarovski jewelry,swarovski jewelry union cheap nfl jerseys,baseball jerseys with the toms.com,toms shoes angels ugg,uggs canada of God.“I may add, michael kors,michaelkors.com before I close my basketball shoes,basketball shoes letter, that nfl jerseys,jerseys from china the gucci shoes outlet,gucci belts poor tory burch outlet,tory burch sale old nike,nike store father northface,the north face outlet will omega watches,omega watches not burberry handbags,burberry sale be giuseppe zanotti,giuseppe zanotti sneakers left in cheerless the north face outlet,north face solitude at the mcm bags,mcm backpack lake house. oakley,oakley sunglasses He michael kors outlet online,michael kors bags will pass softball bats,easton bats the remainder roshe runs,nike roshe run of his days kate spade,kate spade handbags under adidas,adidas my louis vuitton outlet online,vuitton handbags roof, giuseppe shoes,giuseppe zanotti with calvin klein,calvin klein outlet my tommy hilfiger,tommy hilfiger outlet stores good prada shoes,prada shoes wife ray ban outlet,ray-ban sunglasses to converse shoes,converse outlet take care of him, nike,nike id and celine handbags,celine outlet my children christian louboutin shoes,red bottom shoes to remind beats headphones,dre headphones him of the brighter harrods,harrods side of ferragamo shoes,salvatore ferragamo life.”So nike factory,nike factory outlet the letter ended. I put cheap oakley,oakley vault it air max,air max away, and retro jordans,jordan retro 11 went longchamp,longchamp outlet out. The abercrombie,abercrombie and fitch solitude tiffany and co,tiffany of polo ralph lauren outlet online,ralph lauren polo my room forewarned me unendurably jimmy choo,jimmy choo outlet of adidas,adidas the coming solitude roshe run,nike roshe run in my own nike air max,nike air max 90 life. new balance outlet,new balance store My interests in this busy world tommy hilfiger outlet,hilfiger outlet were ray ban,ray ban now narrowed huarache,huarache to swarovski,swarovski online shop one hair straightener,ghd object burberry outlet,burberry handbagsvans,vans to ugg,ugg australia the michael kors,michael kors care gucci shoes,gucci mens shoes of uggs on sale,ugg australia my burberry outlet,burberry outlet online mother’s toms shoes,toms.com failing levi's jeans,levis outlet health. moncler outlet,moncler jackets outlet Of nike air max,air max the nike free,nike running shoes two ray ban,ray ban women burberry,burberry outlet whose hearts nike huarache,huarache had once north face outlet,northface beaten in vans,vans loving sympathy with barbour jackets,barbour jackets outlet mine, one pandora,pandora lay nike air,air max thea in oakley sunglasses,oakley sunglasses outlet her the north face,north face canada grave rolex watches,rolex watches and vuitton handbags,louis vuitton bags the other jordan,jordans was oakley sunglasses outlet,cheap oakley sunglasses lost to juicy couture outlet,juicy couture clothings me in iphone cases,iphone 5s cases a foreign womens clothing,boutique clothing land. ralph lauren, On hollister,hollister clothing the drive by the sea hilfiger online shop,tommy hilfiger online shop I hermes outlet,hermes belt met my mother, bottega,veneta in her
HUNTERFASZ 2012. január 12. 40 hozzászólás 4723.
nem bírom már nézni ahogy ez a macskanyan-nyan van lassan 1 hónapja utolsó hozzászólóként
SIN 2011. december 17. 2161 hozzászólás 127.
Válasz lezerrobot #465. hozzászólására
szerintem az ogc-nek van egy nyanyan parancsnokság és ott figyelik a monitort az álmos szemüveges kommandósok és mikor valaki csúnyát ír villog a vészjelző mindenki felébred és ezért le csúsznak ilyen tűzoltósági rúdon hogy a lenti teremben egy másik (rendszergazda) gépről nyannyanolhassák időben mielőtt nagy baj történik
Valahogy úgy, de ha írsz egy fain MI-t, még a végén nem kell kézzel bannolni téged. :xD:
lezerrobot 2011. december 13. 81 hozzászólás 3168.
szerintem az ogc-nek van egy nyanyan parancsnokság és ott figyelik a monitort az álmos szemüveges kommandósok és mikor valaki csúnyát ír villog a vészjelző mindenki felébred és ezért le csúsznak ilyen tűzoltósági rúdon hogy a lenti teremben egy másik (rendszergazda) gépről nyannyanolhassák időben mielőtt nagy baj történik
Pene 2011. december 5. 7054 hozzászólás 10.
Válasz DiNaMiC.DiNaMiT #463. hozzászólására
nyanyan teszt

Кurva ᴘicsa :pirul:
:)) amúgy nem jelzi. mellesleg utólagosan nyannyanolódnak egyes hsz-ek, nincs már automatikus nyannyanolás.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
nyanyan teszt

Кurva ᴘicsa :pirul:
"Az, hogy bm és pofázik és törném orrát nem jelenti hogy erõszakos vagyok."
WannaB 2011. november 28. 236 hozzászólás 1524.
humgray akkoriban csak álnéven hackelt ellenem!!!!
meg siránkozott a 3-4 gw rács miatt, te mit gondolsz amúty erről a taktikről hüm?
Anti Global Retardator A.K.A CALEBMACI
lezerrobot 2011. november 28. 81 hozzászólás 3168.
császtok nem tudjátok ki a nano suit apja a crysisben? j betűvel kezdődik nem ugrik be de am tudom de most nem ugrik be
lezerrobot 2011. november 14. 81 hozzászólás 3168.
butthurt
WannaB 2011. november 13. 236 hozzászólás 1524.
forever alone
lezerrobot 2011. november 13. 81 hozzászólás 3168.
csak mert csodálkozom hogy fér el oda mellé hunterkiller és az álnevei..mmmmmm,,m,
WannaB 2011. november 13. 236 hozzászólás 1524.
ilyenek hogy domi medeye sztatty dennis és leader nem voltak, többi sztem igen

MIÉRT?!
lezerrobot 2011. november 13. 81 hozzászólás 3168.
és ez mind a frendlistádon volt?
WannaB 2011. november 12. 236 hozzászólás 1524.
többen voltunk VT-ben, mint ahány magyar most aktívan játszik még

DIVATKLÁN
WannaB 2011. november 12. 236 hozzászólás 1524.

Leaders:

medical[VT](hun)(zerg)
BaCSi[VT](hun)(zerg)

Co-Leaders :

eviL[VT](hun)(zerg)
DaVkOv[VT](hun)(toss)

Members :

CsiKK[VT](hun)(zerg)
PyRo[VT](hun)(zerg)
EaGLe[VT](hun)(toss)
eSox[VT](hun)(zerg)
FleSs[vT](hun)(toss)
Sziky[VT](hun)(zerg)
Joy0[VT](hun)(toss)
LeaDeR[VT](kor)(zerg)
Pez[VT](hun)(terran)
WiNteR[VT](hun)(toss)
n-dRew[VT](hun)(terran)
DraGoN[VT](hun)(toss)
Domi[VT](hun)(toss)
Madeye[VT](hun)(toss)
Ilovelucsia[VT](hun)(zerg)
kiwi[VT](hun)(zerg)
Dennis[VT](hun)(toss)
Duke[VT](hun)(terran)
shinigami[VT](hun)(toss)
Sztatty[VT](hun)(toss)
Revolution 2011. november 6. 971 hozzászólás 372.
Tudtátok, hogy Ralph Macchio aki a karate kölyök-öt alakította az első rész forgatásánál 23 éves volt?
Én mindig azt hittem, hogy egy 16 év körüli tinédzser srác :DD
Közbe már akkoriban idősebb volt mint én most jelenleg (22)

Egy jelenet a filmből
http://www.beyondhollywood.com/uploads/2010/06/Ralph-Macchio-karate-kid.jpg
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
nyan-nyan teszt volt, de nem nyanolt ki nyan szavakat
deekin 2011. július 11. 337 hozzászólás 1133.
#440 LOL
life is balanced L2P @];-Ð
GrOoPe 2011. július 10. 108 hozzászólás 2693.
Válasz GrOoPe #446. hozzászólására
Olvasót kipróbáltam már más eredeti és nem eredeti játékokat is beolvasta gond nélkül... :( mi az a digital retail?
Végülis megoldódott a dolog vírusirtó volt a bűnös de nem volt elég kikapcsolni le is kellet törölni :( Minden esetre köszönöm a segítséget
ezaz moderáljatok már ki az offtopicból kösz
GrOoPe 2011. július 6. 108 hozzászólás 2693.
Olvasót kipróbáltam már más eredeti és nem eredeti játékokat is beolvasta gond nélkül... :( mi az a digital retail?
köszi a helpet megpróbálom és majd visszajelzek :-) thx
Destrojer 2011. július 6. 57 hozzászólás 3916.
http://eu.battle.net/sc2/en/

jobb oldalt digital download, belogolsz vagy csinálsz accountot, beírod a kódot ami a dobozodon van, töltöd, rakod, peccselsz, játszol
Aláírás: (max 200 karakter)
GrOoPe 2011. július 6. 108 hozzászólás 2693.
Válasz GrOoPe #444. hozzászólására
Köszi a segítséget de erre már magamtól is rájöttem. Kikapcsoltam a vírusirtót és úgy tettem be a lemezt.
Ekkor az autorun ugyanúgy nem indult el és ha manuálisan próbáltam indítani a telepítést akkor ugyan azt a hibaüzenetet hozta ki mint eddig :(
Destrojer 2011. július 5. 57 hozzászólás 3916.
Válasz GrOoPe #444. hozzászólására
Köszi a segítséget de erre már magamtól is rájöttem. Kikapcsoltam a vírusirtót és úgy tettem be a lemezt.
Ekkor az autorun ugyanúgy nem indult el és ha manuálisan próbáltam indítani a telepítést akkor ugyan azt a hibaüzenetet hozta ki mint eddig :(
nézd meg hogy más cdt/dvdt beolvas e, ha nem, akkor az olvasó a gáz, amúgy meg felmész battlenetre és le tudod szedni digital retailt, aztán úgy felrakni
Aláírás: (max 200 karakter)
GrOoPe 2011. július 5. 108 hozzászólás 2693.
Válasz GrOoPe #442. hozzászólására
Lenne egy problémám sc2 telepítésével.
Megvettem játékot és ahogy berakom lemezt autorun helyett egyből vírusirtó jelez hogy trojai vírust talállt a lemezen és nem nyitja meg installert. Ha pedig maunálisan próbálom elindítani installert és rámegyek meghajtóra ezt írja. " A windows nem tudja elérni a megadott eszközt, elérési utat vagy fájlt. Lehet, hogy nem rendellkezik a hozzáféréshez szükséges engedélyekkel " és elindítani sem tudom az installert ezek után: (
Másik gépen pedig, ahol ugyanez a vírusirtó van nem jelzett, hogy vírust talállna és simán nyitotta meg autorunnal az installert és tökéletesen működött. Valaki tudna ebben segíteni az megköszönném :)
Pene 2011. július 5. 7054 hozzászólás 10.
Válasz GrOoPe #442. hozzászólására
Megvettem játékot és ahogy berakom lemezt autorun helyett egyből vírusirtó jelez hogy trojai vírust talállt a lemezen és nem nyitja meg installert. Ha pedig maunálisan próbálom elindítani installert és rámegyek meghajtóra ezt írja. " A windows nem tudja elérni a megadott eszközt, elérési utat vagy fájlt. Lehet, hogy nem rendellkezik a hozzáféréshez szükséges engedélyekkel " és elindítani sem tudom az installert ezek után: (
Másik gépen pedig, ahol ugyanez a vírusirtó van nem jelzett, hogy vírust talállna és simán nyitotta meg autorunnal az installert és tökéletesen működött. Valaki tudna ebben segíteni az megköszönném :)
kapcsold ki a vírusírtót ideiglenesen a telepítésnél. ha tényleg eredeti a lemez, akkor biztos nincs rajta vírus, csak valamit félreértelmez a szoftvered. elő szoktak ilyen fals jelentések fordulni. a windowsod meg azért nem találja az eszközt/fájlt, mert annak elérését letiltotta a vírusírtó.

ha pedig az install után is problémázna (miután visszakapcsoltad), akkor vagy próbálj meg olyan telepítést felrakni, amihez majd nem kell a dvd (nem tudom van-e ilyen:p), vagy próbálj meg no-dvd cracket keresni. bár inkább ez utóbbi helyett új vírusírtót szereznék be. mondjuk avastot, én is azt használom. ingyenes, csak regisztrálni kell egy évre (egy e-mail az ára), és a legjobbak/hatékonyabbak között tartják számon. ha meg pont avasttal lenne baj, akkor is van még számos korrekt és ingyenes írtó a piacon.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
GrOoPe 2011. július 5. 108 hozzászólás 2693.
nem ártana egy brood war hun-1 találkozót rendezni valamikor, a régi szép időkre emlékezve, ha már az nwre nem megy senki
korai magömlés
Moderálva...
ma megneztem sc2 vodcikat, vagyis elo kozvetitest, july vs thorzain (zvt). Sokkal jobb volt mint amit legutobb lattam, de igy is nagyon nehezen birtam vegignezni, kozvetitok (day9 lol) se igen ertik mi tortenik ahogy eszrevettem.
Fura hogy mintha nem is lettek volna varazslasok benne, vagy csak en nem tudtam mit kell nezni. De mostmar legalabb nem 1 csataval eldol minden tipusu volt, hanem volt kis adok kapok.
lehet 3 honap mulva megnezek megint 1-et
Vorti 2011. június 18. 19 hozzászólás 6788.
Retekfazék
áh rosszabb, ha hakkel játszol nem hal meg 100 egységed egy splash lövedéktől a teljesenértelmetlen fogyialakzat miatt ami által a játék beprésel egy limitnyi unitot egy négyzetcentis kockába
WannaB 2011. június 8. 236 hozzászólás 1524.
- So, I just played a game with a guy called "DivineShadow" on iCCup. Everything started normally, no lag, just an ordinary game.
- The iCCup admin told me that it's a common hack that:

- runs automining;

- you can "hotkey" many buildings under one button;

- you can control more that one "hotkey-ed" group of units at once;

- automatically creates units.

Now everything's clear. But I admit that I've never heard of such a cheat.

Válasz:
- Starcraft 2

ez most megfogott, sc2 tényleg olyan, mintha bwben széthackelnéd az arcod
-NixX1- 2011. május 23. 307 hozzászólás 1227.
Valaki tud segíteni hogy tudok játszani ha nincs eredetim?
Adni 1 linket,torrentet ahonnan letudom tölteni.

Már letöltöttem egyet, amit akárhogy próbáltam nem tudtam játszani pedig ezt irja:
1) Unrar, burn or mount ISO
2) Install the game while online (or use G8MN8UDG6NA2ANGY6A3DNY82HRGF29ZH
when prompted for an auth key while being offline) and skip the serial
activation prompt later on
3) Update the game online
4) Run \Razor1911\SC2_COPY.exe on the DVD to install additional content
5) Run \Razor1911\keytro.exe and hit F2 to activate your game offline
6) Enjoy the full single-player experience playing in guest mode
P.S. Owners of legit game keys may use our keytro in just the same
way in order to prolong their offline activation period indefinitely.

Addig meg demoval játszok amibe csak terran van :S
N!xX
Válasz Kashu #433. hozzászólására
info@ogc.hu ra irtam :S
na akkor valszeg nem zimp hibaja
sc@rts.hu ezt probald, vagy zimpnek irj, ha meg mindig akarod
Kashu 2011. május 23. 17 hozzászólás 6963.
info@ogc.hu ra irtam :S
Válasz Kashu #429. hozzászólására
Írtam egy e-mailt, hogy szeretnék híradmin lenni, de még nem jött válasz. Mivel nem lehet hírt ajánlani, e-mailre pedig nem jött visszajelzés, így nem tudom, hogy mivel lehetne fellendíteni ezt az oldalt. Vicces, hogy a legnagyobb starcraft oldalakon heti rendszerességgel jelenik meg magyar érdekeltségű hír, de itt semmi sincs róla.
Valami elmozdulás?
nemtom kinek irtal, de konnyen lehet hogy az hogy nem jott valasz zimpugynok hibaja.
Ram egyebkent teljesen demoralizalo hatassal van hogy omlik ram sc2 szar, nem is igen celom fellenditeni ezt az oldalt, jo meccseket is csak azert irom hogy ne vesszenek el. Kene uj oldalt csinalni ami olyan amilyet mi szeretnenk
Válasz deekin #430. hozzászólására
úgy egyébként rájött már valaki hogy miért volt indokolt ez az összeolvadás?
rshu-n volt valami poll hogy a látogatók akarnak-e egyáltalán ilyet?
sztem azert mert igy nem 2 oldalt kellett csinalniuk, hanem 1-et, bar ha ezt a felhasznaloknak tetszo modon akarnak igy megcsinalni, meg tobb munka lenne vele, de szemmel lathato hogy ilyesfajta celjuk nemigen van
deekin 2011. május 23. 337 hozzászólás 1133.
úgy egyébként rájött már valaki hogy miért volt indokolt ez az összeolvadás?
rshu-n volt valami poll hogy a látogatók akarnak-e egyáltalán ilyet?
life is balanced L2P @];-Ð
Kashu 2011. május 23. 17 hozzászólás 6963.
Írtam egy e-mailt, hogy szeretnék híradmin lenni, de még nem jött válasz. Mivel nem lehet hírt ajánlani, e-mailre pedig nem jött visszajelzés, így nem tudom, hogy mivel lehetne fellendíteni ezt az oldalt. Vicces, hogy a legnagyobb starcraft oldalakon heti rendszerességgel jelenik meg magyar érdekeltségű hír, de itt semmi sincs róla.
Valami elmozdulás?
sasnoname 2011. május 22. 32 hozzászólás 5287.
Par eve meg Nada kerestt annyit, mint most Flash.

Zarojelben: nagyon gyenge ez az uj oldal, es van egy sanda gyanum, hogy nem is lesz mar sokkal jobb, nem lenne arra valamilyen lehetoseg, hogy visszakapjuk inkabb a regit?
WannaB 2011. május 17. 236 hozzászólás 1524.
Blizzard and KeSPA come to an agreement.

One of the harshest IP rights war in the eSPORTS world is finally over. Blizzard Entertainment has come to terms with the Korean eSPORTS Association concerning the broadcasting of StarCraft games.

Blizzard, OnGameNet and MBC Game (the medias broadcasting KeSPA-affiliated BroodWar games) have finally settled their dispute. The TV channels will now be officially licensed by Blizzard to broadcast StarCraft matches by paying the Anaheim company an annual license fee.

The fight over the intellectual property rights seems to be coming to a close.The dispute between Blizzard and Kespa will be settled amicably as of now, and a license contract will be signed shortly.
The scheduled court date on the 13th has been delayed, the reason being the three parties, ongamenet,mbcgame, and Blizzard coming to an agreement.

Three parties are currently discussing the terms for a brighter future of e-sports in Korea. Ongament, and MBCgame will be at liberty to produce and sell starcraft contents, and open starcraft tournaments.
Both tv networks have agreed to give exposure to blizzard with the logo, and the license fee will be given to Blizzard each year, the fee is unspecified at this time.

This is a huge relief for all StarCraft fans who were concerned with the future of their favorite game in the Mecca of eSPORTS. We are yet to see what the KeSPA politics towards StarCraft 2 will be.
Válasz Pezsmapatkany #425. hozzászólására
ez mintha gg.neten lett volna egy komment, amugy mintha valami hivatalosabb helyen is hasonlo adatokat olvastam volna
onnan is csórtam :D
Válasz WannaB #424. hozzászólására
this is salaries per year from 2010 - 2011(exclude the prizes from leagues)

300k$(per year) - FlaSh (+owning most of touraments in 2010 he also made over 200k$ from that prizes, so he totally made over 500$k in 2010...)
200k$ - JaeDong, Bisu
100k$ - Leta, Calm, Kal
80k$ - Stork(he deserves to get much money as other tops but his team Samsung known as giving fewer salaries than other teams), Sea, Light, and some other great players.

20k$ - the lowest level in A-team

even average level A-team players in BW get more money than top tier SC2 players.(unless u win big tournaments...) And they don't come to sc2 now..
ez mintha gg.neten lett volna egy komment, amugy mintha valami hivatalosabb helyen is hasonlo adatokat olvastam volna
this is salaries per year from 2010 - 2011(exclude the prizes from leagues)

300k$(per year) - FlaSh (+owning most of touraments in 2010 he also made over 200k$ from that prizes, so he totally made over 500$k in 2010...)
200k$ - JaeDong, Bisu
100k$ - Leta, Calm, Kal
80k$ - Stork(he deserves to get much money as other tops but his team Samsung known as giving fewer salaries than other teams), Sea, Light, and some other great players.

20k$ - the lowest level in A-team

even average level A-team players in BW get more money than top tier SC2 players.(unless u win big tournaments...) And they don't come to sc2 now..
próba
WannaB 2011. május 11. 236 hozzászólás 1524.
Válasz DiNaMiC.DiNaMiT #420. hozzászólására
rnd, nem rdm !
úgy ám!

--------
jééééj, ez az első moderálás amióta itt vagyok!
Válasz Fana #419. hozzászólására
http://www.speedtest.net/result/1289959369.png

Az mitől van hogy így belassul a netem mindig ?! De ha resetelem modemet újra jó lesz.. van hogy utána egész nap jó van hogy 1-2 game után újra leesik ilyenre.
Marha sok free lossom van ebből mert laza 6 sec delayt kapok game közben :D És tök rdm csap le a rám a net, van hogy gamek elején tökéletes aztán beüt, és amíg nem resetelem modemet kb nincs netem.
Moderálva...
Válasz Fana #419. hozzászólására
http://www.speedtest.net/result/1289959369.png

Az mitől van hogy így belassul a netem mindig ?! De ha resetelem modemet újra jó lesz.. van hogy utána egész nap jó van hogy 1-2 game után újra leesik ilyenre.
Marha sok free lossom van ebből mert laza 6 sec delayt kapok game közben :D És tök rdm csap le a rám a net, van hogy gamek elején tökéletes aztán beüt, és amíg nem resetelem modemet kb nincs netem.
rnd, nem rdm !